Bedankt!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Loon wordt per maand betaald. Dus 1 maart tot 1 april komt +/- 16e april. 1 april tot 1 mei komt +/- 16 mei.
Haha thanks, voel me nu wel een noob... maar nadat ik oorlog heb gehad in Meerkerk bij de snelweglocatie moest ik het toch even checken..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:44 schreef Panthera. het volgende:
En niet meer in het vak parkeren maar achteraan aansluiten.
Waarmee heb je die dan geraakt? Ik kreeg er zelfs een Freelander 2 in dus moet wel iets hoogs zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Rubenr3 het volgende:
Gewoon door het hek naar binnen rijden, dan is daar een opening met een rood/witte balk erboven (die ik dus al eens geraakt heb) daar moet je de auto in zetten.
Dat heb ik achteraf altijd als ik die complete verhalen gelezen en gedaan heb.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef zazzel het volgende:
Haha nice, dat moet dus wel lukken. In die omschrijving doen ze net of we allemaal een stel idioten zijn die, die garage niet snappen. Maar zal wel meevallen dus.
Ja haha!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
De donau oid? Daar moest ik voor mn eerste rit ook heen
Toen ik een Caddy met imperiaal mee had, de deuk zit nog steeds in de balk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarmee heb je die dan geraakt? Ik kreeg er zelfs een Freelander 2 in dus moet wel iets hoogs zijn
Nee, ik wil sowieso nog even wachten tot ik meer zekerheid over m'n baan heb. Ondertussen lekker sparen.quote:
Ik heb dat ding ook eens geschampt met een Caddy met imperiaal. Ik dacht dat het net zou passen, maar dat was dus niet het geval.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Toen ik een Caddy met imperiaal mee had, de deuk zit nog steeds in de balk.
Ah logisch. Ik ben ook blij dat de Alto op naam van moeders staat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee, ik wil sowieso nog even wachten tot ik meer zekerheid over m'n baan heb. Ondertussen lekker sparen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |