Het is ook meer een richtprijs, want ik vond het moeilijk om de waarde van deze televisie in te schatten. 70 Euro vind ik een degelijk bod, maar ik wacht nog heel even af of er mensen zijn die meer willen bieden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef Bennassi het volgende:
70 euro geboden.. jammer dat ie geen hdmi / usb heeft.. Anders was je vraagprijs wel haalbaar..
Ik kan wel net doen alsof, maar daar trap je zeker niet in?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef flipsen het volgende:
Jammer, als het nou een Techwood IF 22883 was geweest, dan wist ik het wel
Afhaal heeft mijn voorkeur. De televisie moet namelijk geen legpuzzel worden.quote:
Prima, Ik hoor het wel als je akkoord gaat. Ik kom bijna wekelijks in de buurt van Eindhoven, dus ophalen zou geen probleem moeten zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:17 schreef Perenijsje het volgende:
Het is ook meer een richtprijs, want ik vond het moeilijk om de waarde van deze televisie in te schatten. 70 Euro vind ik een degelijk bod, maar ik wacht nog heel even af of er mensen zijn die meer willen bieden.
Dussssssssssss ga jij eens even lekker naar de MediaMarktquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:48 schreef borbit het volgende:
Ik wil deze wel hebben, ben ook wel bereid de vraagprijs te betalen. Voorwaarde is wel dat je hem levert met een hogere resolutie. Ik wil hem namelijk als monitor voor mijn computer gebruiken en dan is deze resolutie simpelweg te laag. Dus als je hem met een hogere resolutie kan leveren hebben we een deal.
Geen probleem. (Schop!)quote:Op zondag 21 april 2013 23:21 schreef Bennassi het volgende:
Sorry, ik trek mijn bod weer in.. zojuist een highquality film gezien, en dan twijfel ik toch aan de kwaliteit (Hd ready) van je tv..
Succes met de verkoop, voor 70 euro moet je 'm wel kwijt kunnen raken!
Mijn bod staat nog steeds.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Perenijsje het volgende:
Prijs verlaagd naar 75,00 Euro. Afhalen in de omgeving van Eindhoven.
Als we het verschil kunnen delen en je akkoord gaat met een prijs t.h.v. 70,00 Euro, dan hebben we een deal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |