Hij heeft al weer een nieuw ultimatum gesteldquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:59 schreef HaerdenC het volgende:
En die verjaardag is ook alweer voorbij ... en nog steeds niks
Ow ... dat is nieuw :'-)quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft al weer een nieuw ultimatum gesteld
http://www.news.com.au/br(...)frfku0-1226621766096quote:A US military helicopter crashed Tuesday, April 16, near the North Korean border, a South Korean defence official said, with no reported casualties.
The helicopter, identified by the Yonhap news agency as a UH-60 Black Hawk, came down in Cheolwon county, which touches on the border with North Korea, a defense ministry spokesman told AFP.
The precise cause of the crash was not immediately clear, but the incident occurred during ongoing South Korea-US joint military exercises.
Yonhap quoted emergency rescue workers as saying the 12 service personnel on board the helicopter had survived the crash, which comes at a time of heightened military tensions on the Korean peninsula.
North Korea has condemned the joint exercises as a rehearsal for invasion, and made a series of dire threats of military retaliation.
There are 28,500 US military personnel permanently stationed in South Korea.
More to come.
Black Hawk Down...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.news.com.au/br(...)frfku0-1226621766096
Mag oppassen dat hij niet slipt over al die slakkensporen, allemachtig.quote:
Ik heb gewoon echt medelijden met die mensen:quote:
Ook medelijden als ze daar gelukkig van zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt medelijden met die mensen:
- Ze weten niet eens wie de Beatles zijn
- Ze weten niet dat er ook mensen zijn met een donkere huidskleur en zonder spleetogen
- Ze denken dat hun land het machtigste land ter wereld is
- Ze geloven in een herenigd Korea
ja misschien kennen ze de Beatles niet ... das een beetje jammerquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
- Ze weten niet dat er ook mensen zijn met een donkere huidskleur en zonder spleetogen
Alsof die mensen gelukkig zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook medelijden als ze daar gelukkig van zijn?
en ze weten dat men daar in dagkampen werkt genaamd GE, GS en GM e n googlequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
ignorance can be bliss ........quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
En waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook medelijden als ze daar gelukkig van zijn?
Dit inderdaad. Ik denk dat het hele gedoe weer dood aan het bloeden is, wat telkens het geval is. Over een paar dagen is het waarschijnlijk weer weken of zelfs maanden stil.quote:
Ik denk dat het pas echt interessant gaat worden op het moment dat Noord Korea de technologie in handen heeft om een kernwapen via een raket af te vuren. Tot die tijd zullen ze wel een beetje blijven blaffen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik denk dat het hele gedoe weer dood aan het bloeden is, wat telkens het geval is. Over een paar dagen is het waarschijnlijk weer weken of zelfs maanden stil.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)nde-vn-sancties.htmlquote:Noord-Korea eist einde VN-sancties
Noord-Korea heeft donderdag geëist dat huidige VN-sancties worden ingetrokken als de Verenigde Staten en Zuid-Korea echt om de tafel willen om te praten.
Dat heeft het hoogste militaire orgaan van het land donderdag via het staatspersbureau KCNA bekendgemaakt. Noord-Korea kreeg de sancties opgelegd na een rakettest en een kernproef in februari.
''Als de Verenigde Staten en de marionetten in Zuid-Korea de geringste wens hebben om geweld te voorkomen en echt de dialoog en onderhandelingen willen, moeten ze een resolute beslissing nemen. Als eerste moeten de onterecht opgelegde VN-sancties worden ingetrokken", aldus de verklaring.
De Verenigde Staten en Japan riepen Noord-Korea zondag opnieuw op om af te zien van verdere rakettesten en terug te keren aan de onderhandelingstafel. Pyongyang sloeg dat aanbod af.
Nu moeten de VS, Zuid-Korea en de VN hun poot stijf houden en die sancties zo laten. NK gaat steeds vreemdere sprongen maken.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:34 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)nde-vn-sancties.html
Soort van uitgestoken hand/terugkrabbelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |