SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik doe eens gezond en drink sinaasappelsap water.
Dat drink is meestal. Alleen merk ik dat ik de laatste weken bijna geen groente en fruit eet. Dus even wat extra vitaminen enzo.quote:
Verstandige boy deze. Ga je ook squatten vandaag?quote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat drink is meestal. Alleen merk ik dat ik de laatste weken bijna geen groente en fruit eet. Dus even wat extra vitaminen enzo.
Fruit en groente is inderdaad altijd okequote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat drink is meestal. Alleen merk ik dat ik de laatste weken bijna geen groente en fruit eet. Dus even wat extra vitaminen enzo.
You haz the power!!quote:
Idd, squatten is voor mensen zonder enige ass-confidence :$quote:
quote:Nathan (18), Rick (17), Ayman (17) en Deimoer (16), die verdacht worden van de gewelddadige beroving van een 9-jarig meisje, zijn een hot schandpaal-item op dit moment. Inwoners van Krimpen aan den IJssel verspreiden massaal foto's van de vier jongeren met teksten waarin zij hun afschuw uiten over de laffe beroving.
De familie van de jongeren vindt het een grote schande dat de vier van Krimpen aan den IJssel zo aangepakt worden op de socialemedia. De ouders van de jongeren zijn er van overtuigd dat hun zonen onschuldig zijn aan de laffe daad die het meisje bijna haar leven koste.
De moeder van Deimoer stelt dat haar zoon nooit een meisje zou mishandelen. Verder zegt zij dat Deimoer was weggestuurd van zijn vaste hangplek bij het speelplaatsje door een buurtbewoonster en dat hij daarna met zijn vrienden naar Capelle is gegaan.
De vader van Rick vindt dat er veel laster over zijn zoon wordt uitgestort en is er ook van overtuigd dat het onderzoek de onschuld van zijn zoon zal bewijzen. Tevens stelt hij dat de onbekende vrouw het meisje zou hebben aangereden met haar auto en dat zij het viertal wil laten opdraaien voor het ongeval.
De politie verwijst dat verhaal naar het fabeltjesrijk en zegt dat de vrouw niet als verdachte wordt gezien. Wel wil de politie graag haar verklaring omtrent het gebeuren om meer helderheid te verkrijgen over de vluchtende vier van het plaats delict.
Bewoners van de betreffende plaats hebben ook een andere mening over de vier, die bekend staan als brutale blowers en drinkers.
Hoe weet jij dat nou.quote:Op maandag 15 april 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee jij hebt van nature al een lekker kontje HARHAR
Zeg ik toch :$quote:
Weet ik nog niet. Ben nu Green Lantern aan het kijken. Misschien daarna.quote:Op maandag 15 april 2013 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstandige boy deze. Ga je ook squatten vandaag?
Pizza is een groente toch?quote:Op maandag 15 april 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fruit en groente is inderdaad altijd oke
Even downloaden.quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/sh/fszva8xymlcacqo/Tamashii.rar
Test gedaan op vrijfijn.nlquote:Op basis van de door jou gegeven antwoorden vermoeden we dat je klacht(en) niet te maken heeft (hebben) met een (mild) seksueel probleem. Mocht je twijfelen aan de uitkomst van de test en meer informatie of hulp willen, dan zijn er de volgende mogelijkheden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |