SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik doe eens gezond en drink sinaasappelsap water.
Dat drink is meestal. Alleen merk ik dat ik de laatste weken bijna geen groente en fruit eet. Dus even wat extra vitaminen enzo.quote:
Verstandige boy deze. Ga je ook squatten vandaag?quote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat drink is meestal. Alleen merk ik dat ik de laatste weken bijna geen groente en fruit eet. Dus even wat extra vitaminen enzo.
Fruit en groente is inderdaad altijd okequote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat drink is meestal. Alleen merk ik dat ik de laatste weken bijna geen groente en fruit eet. Dus even wat extra vitaminen enzo.
You haz the power!!quote:
Idd, squatten is voor mensen zonder enige ass-confidence :$quote:
quote:Nathan (18), Rick (17), Ayman (17) en Deimoer (16), die verdacht worden van de gewelddadige beroving van een 9-jarig meisje, zijn een hot schandpaal-item op dit moment. Inwoners van Krimpen aan den IJssel verspreiden massaal foto's van de vier jongeren met teksten waarin zij hun afschuw uiten over de laffe beroving.
De familie van de jongeren vindt het een grote schande dat de vier van Krimpen aan den IJssel zo aangepakt worden op de socialemedia. De ouders van de jongeren zijn er van overtuigd dat hun zonen onschuldig zijn aan de laffe daad die het meisje bijna haar leven koste.
De moeder van Deimoer stelt dat haar zoon nooit een meisje zou mishandelen. Verder zegt zij dat Deimoer was weggestuurd van zijn vaste hangplek bij het speelplaatsje door een buurtbewoonster en dat hij daarna met zijn vrienden naar Capelle is gegaan.
De vader van Rick vindt dat er veel laster over zijn zoon wordt uitgestort en is er ook van overtuigd dat het onderzoek de onschuld van zijn zoon zal bewijzen. Tevens stelt hij dat de onbekende vrouw het meisje zou hebben aangereden met haar auto en dat zij het viertal wil laten opdraaien voor het ongeval.
De politie verwijst dat verhaal naar het fabeltjesrijk en zegt dat de vrouw niet als verdachte wordt gezien. Wel wil de politie graag haar verklaring omtrent het gebeuren om meer helderheid te verkrijgen over de vluchtende vier van het plaats delict.
Bewoners van de betreffende plaats hebben ook een andere mening over de vier, die bekend staan als brutale blowers en drinkers.
Hoe weet jij dat nou.quote:Op maandag 15 april 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee jij hebt van nature al een lekker kontje HARHAR
Zeg ik toch :$quote:
Weet ik nog niet. Ben nu Green Lantern aan het kijken. Misschien daarna.quote:Op maandag 15 april 2013 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstandige boy deze. Ga je ook squatten vandaag?
Pizza is een groente toch?quote:Op maandag 15 april 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fruit en groente is inderdaad altijd oke
Even downloaden.quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/sh/fszva8xymlcacqo/Tamashii.rar
Test gedaan op vrijfijn.nlquote:Op basis van de door jou gegeven antwoorden vermoeden we dat je klacht(en) niet te maken heeft (hebben) met een (mild) seksueel probleem. Mocht je twijfelen aan de uitkomst van de test en meer informatie of hulp willen, dan zijn er de volgende mogelijkheden:
CREDITS GAAN NAAR MIJJJJquote:
quote:Op basis van de door jou gegeven antwoorden vermoeden we dat je klacht(en) te maken heeft (hebben) met een (mild) seksueel probleem. Wij raden je aan om hulp te zoeken bij deze problemen. Als je hulp wilt, meld je dan aan voor online begeleiding of neem contact op met je eigen huisarts.
quote:
Ik ben bezig mijn les voor te bereiden van volgende week, kom ik hem tegen. Die moet ik doen natuurlijkquote:
Nee, ik heb wel een seksueel probleem.quote:
Hoe kan dat nou als je niet getrouwd ben?quote:Op maandag 15 april 2013 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een seksueel probleem.
gooi het in de groepquote:Op maandag 15 april 2013 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een seksueel probleem.
Huppel heeft geen seksueel probleem he.quote:Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als je niet getrouwd ben?
Dat zijn dingen die misschien 3 mensen weten, dus ik ga dat niet online gooien.quote:
Is dat een probleem?quote:Op maandag 15 april 2013 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huppel heeft geen seksueel probleem he.
Ik heb geen seks, jwz.
Ik had van het weekend wel een seksueel probleemquote:Op maandag 15 april 2013 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen seks, jwz.
Mijn scharrel is aan het daten en wil niet meer neuken.quote:
ik wist niet dat we serieus waren......quote:Op maandag 15 april 2013 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die misschien 3 mensen weten, dus ik ga dat niet online gooien.
Gut, wil je erover praten? Ik zet de thee vast.quote:Op maandag 15 april 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had van het weekend wel een seksueel probleem
dat is wel een probleem....quote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn scharrel is aan het daten en wil niet meer neuken.
Nou ik wil de tijd terugdraaien zodat ik die stiekem toch wel zeer slechte seks kan weigerenquote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gut, wil je erover praten? Ik zet de thee vast.
quote:
hoe slecht, met wie, wanneer details details detailsquote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik wil de tijd terugdraaien zodat ik die stiekem toch wel zeer slechte seks kan weigeren
Uhm wel heel erg slecht, geen orgasme, wel 5 hele minuten en met wie doet er niet toe want die ken je nietquote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
hoe slecht, met wie, wanneer details details details
Is geen orgasme per definitie dan slechte seks?quote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm wel heel erg slecht, geen orgasme, wel 5 hele minuten en met wie doet er niet toe want die ken je niet
quote:Op maandag 15 april 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is geen orgasme per definitie dan slechte seks?
wel 5 hele minuten, dat is dan weer een pluspunt.. kan je het ff tijdens de reclame doen... mis je niksquote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm wel heel erg slecht, geen orgasme, wel 5 hele minuten en met wie doet er niet toe want die ken je niet
Nee. Dat zei ik ook niet toch?quote:Op maandag 15 april 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is geen orgasme per definitie dan slechte seks?
Eeuwige optimist jij hequote:Op maandag 15 april 2013 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
wel 5 hele minuten, dat is dan weer een pluspunt.. kan je het ff tijdens de reclame doen... mis je niks
als het echt zo slecht was... dat emrk je dan toch ook wel onderweg naar de seks toe? of dat niet?
Nee oke dus het totaalplaatje maakte het slecht.quote:Op maandag 15 april 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat zei ik ook niet toch?
Het feit dat het wel 5 hele minuten duurde vol van supersaaie softe seks maakte het slechte seks. Tel daarbij op dat er ook geen orgasme bij zat dat maakt het wel nog slechter imho.
lullig!quote:Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eeuwige optimist jij he![]()
Ik merkte het niet
Oh was al bang dat je seks voor het huwelijk hadquote:Op maandag 15 april 2013 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen seks, jwz.
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee oke dus het totaalplaatje maakte het slecht.
Nee en neequote:Op maandag 15 april 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
lullig!
was dat 1 van je stalkers? of was het ook_gek?
Ja, want hij neukt wel superlekker. Hij is ook echt yummie.quote:
Volgens mij kan ik wel raden over wie dit gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik wil de tijd terugdraaien zodat ik die stiekem toch wel zeer slechte seks kan weigeren
Ik vind die smiley verdachtquote:
Vast nietquote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, want hij neukt wel superlekker. Hij is ook echt yummie.
[..]
Volgens mij kan ik wel raden over wie dit gaat.
Vind de seks belangrijker hoor.. Maar uiteraard kom ik graag klaar thoquote:
Oh, toch niet.quote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel me meer.quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind de seks belangrijker hoor.. Maar uiteraard kom ik graag klaar tho
Wie dacht jij dan?quote:
Handboeienquote:
That's what she said :$quote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kan ik wel voldoende invullen.
Ik ben gescheiden.quote:Op maandag 15 april 2013 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh was al bang dat je seks voor het huwelijk had
waarom kwam het tussen jullie niet tot daten?quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, want hij neukt wel superlekker. Hij is ook echt yummie.
Zet je tong er tegenaan en lik het eruit, dat is fantastisch, ik kan het iedereen aanbevelenquote:Op maandag 15 april 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinaasappelsap in je neus is kut.
Ik ook, kan potverdrie niet even de lasagne afmaken of er worden weer dingen ge-editquote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
waarom edit jij dingen? volgens mij mis ik nu iets!
Jij bent gek!quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet je tong er tegenaan en lik het eruit, dat is fantastisch, ik kan het iedereen aanbevelen
ze heeft geheimen voor onsquote:Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, kan potverdrie niet even de lasagne afmaken of er worden weer dingen ge-edit
Een sneer van drommel en hups die erop reageert.quote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Het moet er de afgelopen minuut raar hebben uitgezien, maar ik kan niet met mijn tong bij mijn neus.quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet je tong er tegenaan en lik het eruit, dat is fantastisch, ik kan het iedereen aanbevelen
gaan we schelden?quote:Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een sneer van drommel en hups die erop reageert.
Mis je niks aan emo.
Understatement of the year, dit :$quote:
Picsquote:Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het moet er de afgelopen minuut raar hebben uitgezien, maar ik kan niet met mijn tong bij mijn neus.
Vrouwen vinden jou verdacht?quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat effect heb ik nou eenmaal op vrouwen
Omdat het nergens op slaat.quote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel een ninja-edit gedaan en doet nu alsof jij een fout maaktequote:
Deze keer heb ik niks aangepast. Want rival he.quote:Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel een ninja-edit gedaan en doet nu alsof jij een fout maakte![]()
Zo gemeen is hij wel
G, blijven oefenen, chicks waarderen die shitquote:Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het moet er de afgelopen minuut raar hebben uitgezien, maar ik kan niet met mijn tong bij mijn neus.
Zal d'r vanavond wel even straffen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
er staat ook gewoon imo. ik deed grapje makenquote:Op maandag 15 april 2013 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik scheld toch niet? Althans, niet bewust.
Ik had er een kleine toevoeging bij moeten doen: Vertel eens waarom vrouwen jou verdacht vinden dan?quote:
Ghehehe ik nam het ook nog aan ook.quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
er staat ook gewoon imo. ik deed grapje maken
Je bent bang voor Rival?quote:Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze keer heb ik niks aangepast. Want rival he.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehehe ik nam het ook nog aan ook.
Denk je dat echt?quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
nog niet nee maar.......
[..]
daar gaat Bobby verandering in brengen
die warmte voel ik nog steedsquote:Op maandag 15 april 2013 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb rival geknuffeld op de meet.
Jaquote:
quote:
Wat denk je nou zelf.....quote:
Wees eens lief voor koortsige vrouwen die daardoor nog hitsiger worden ;Squote:Op maandag 15 april 2013 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan drink ik mijn Vanilla Coke wel zelf op.
Geen ontkennen meer aan nu ehquote:
dat je lekker bijdehand bent en zeker niet makkelijk. maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een meisje-meisje.quote:
Laat me nu 1 keer doen of ik een alphamannetje ben okquote:
Ik ben altijd lief voor je.quote:Op maandag 15 april 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees eens lief voor koortsige vrouwen die daardoor nog hitsiger worden ;S
Ok bij deze.quote:Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me nu 1 keer doen of ik een alphamannetje ben ok
Hihihiquote:
Een welverdiende "bwohohoho u_u" voor deze post :$quote:Op maandag 15 april 2013 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat zij mod is en ik niet?
zodat jij kan doen en laten wat je wilt en zij "moet werken"quote:Op maandag 15 april 2013 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede mensenkennisquote:Op maandag 15 april 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat je lekker bijdehand bent en zeker niet makkelijk. maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een meisje-meisje.
Hehe hier ja.quote:Op maandag 15 april 2013 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know, vind het niet meer leukquote:
Wie is dat?quote:
Wie nietquote:Op maandag 15 april 2013 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb rival geknuffeld op de meet.
Je moest eens weten wat er ondertussen allemaal gebeurt als zij aan het posten/modden is.quote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
zodat jij kan doen en laten wat je wilt en zij "moet werken"
Awww! Ik moet ook nog ff. En half bus half lopen naar huisquote:
Idd thuis heb je maar te doen wat ik zeg.quote:
Ow, een vergissing van mijn kant.quote:
Nou, een paar mensen niet hoor.quote:
Er gebeuren ergere dingen als ik hier niet te vinden ben hoorquote:Op maandag 15 april 2013 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er ondertussen allemaal gebeurt als zij aan het posten/modden is.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awww! Ik moet ook nog ff. En half bus half lopen naar huisen het topic gaat te snel!
Ik ben zo weg hoor :$quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awww! Ik moet ook nog ff. En half bus half lopen naar huisen het topic gaat te snel!
quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, een vergissing van mijn kant.
[..]
Nou, een paar mensen niet hoor.
Die ga ik niet opnoemen want dat vind ik zielig.
Ik weet niet meer hoe die ene gast heette!!quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Zeker zo'n kutuser.. Zo eentje die je moet slaan met een sledgehammerquote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Zoals gister middag?quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er gebeuren ergere dingen als ik hier niet te vinden ben hoor
Wat zit je dan te zeuren!quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Idd thuis heb je maar te doen wat ik zeg.
Die zingende gast was inderdaad erg angstaanjagend. Dat jij het leuk vond nog enger...quote:
B_G. Klopt, die heb ik ook niet geknuffeld.quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die ene gast heette!!
Zijn username of echte naamquote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die ene gast heette!!
Ik ben half 5 klaar hequote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]ik rij wel andere route, kan ik je miss halverwege oppikken.
Beidenquote:
Zal mezelf vast opzadelen :$ gr gr Miepquote:
Wat, Baaj_Guardian was er? Die is zo baasquote:Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
B_G. Klopt, die heb ik ook niet geknuffeld.
Verschil moet er wezen he.
Wehehehe ja, is ook niet zo moeilijk want de andere meeters zijn vaste bezoekers van je kiet en dit topic.quote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel mooi dat jullie precies weten wie ik bedoel aan de hand van "die ene gast"
Props
Tuurlijk jij snapt mij ook als ik zeg dingesquote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel mooi dat jullie precies weten wie ik bedoel aan de hand van "die ene gast"
Props
Nee, een andere Guardian. Een blinde.quote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, Baaj_Guardian was er? Die is zo baas
Ja!quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zingende gast was inderdaad erg angstaanjagend. Dat jij het leuk vond nog enger...
quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben zo weg hoor :$
En mijn medeleven, true story
half 5? ik dacht 5 uurquote:
Owja, die zie ik ook wel eens posten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, een andere Guardian. Een blinde.
Die heb ik eigenlijk nooit meer gezienquote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die zie ik ook wel eens posten.
Ja. Ik kan wel tot 5 uur werken, maar dan is het nog 2,5 uur voordat ik klaar ben.quote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
half 5? ik dacht 5 uurstom want je begon om 8 uur.
Niet in dit topic. Ik heb hem echt al wekenlang niet meer gezien.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die zie ik ook wel eens posten.
Raar wel want ik dacht dat ie nog wel een keer wilde meeten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit meer gezien
Succes! Sterkte schatje.quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
Ja, time to go.. Bobby, Tamme Asser, als jullie niks gehoord hebben van me voor 8 uur, het was een ware eer jullie gekend te hebben![]()
.. Dit gaat serieus een domme zet van me zijn, not even joking
![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
Ja, time to go.. Bobby, Tamme Asser, als jullie niks gehoord hebben van me voor 8 uur, het was een ware eer jullie gekend te hebben![]()
![]()
Hij dacht toch dat we allemaal unaniem een hekel aan hem hadden ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raar wel want ik dacht dat ie nog wel een keer wilde meeten.
Ja dat klopt, dat hadden we toch ontkracht?quote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij dacht toch dat we allemaal unaniem een hekel aan hem hadden ofzo?
Al tijden niet, inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit meer gezien
Je hebt hem weggejaagd met je hoofd.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet in dit topic. Ik heb hem echt al wekenlang niet meer gezien.
Ik zal een chipje voor je eten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
![]()
Sterkte lieverdquote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
![]()
Doe eens lief tegen mij!quote:Op maandag 15 april 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt hem weggejaagd met je hoofd.
Hij doet stoer!!quote:
Geen idee. Denk het niet.quote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dat hadden we toch ontkracht?
Ik heb sowieso niet snel een hekel aan iemand.
Naja, zijn beeld daarvan. Kan me niet zo boeien eerlijk gezegd.quote:
Ja, is dat te zwaar voor je?quote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet maar lief doen tegen iedereen.
ik zei nog, IRL kom je best normaal op mij over.....quote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij dacht toch dat we allemaal unaniem een hekel aan hem hadden ofzo?
Geeft niet kerel, komt goed.quote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Binair
ik ben een emo-nerd
Ik denk gewoon echt dat hij serieus dacht dat het 1 grote geile orgie zou worden en dat ie vervolgens teleurgesteld was en dacht dat het zijn schuld was dat het geen orgie werdquote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zei nog, IRL kom je best normaal op mij over.....
Dat zou wel behoorlijk sneu zijn dan.quote:Op maandag 15 april 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk gewoon echt dat hij serieus dacht dat het 1 grote geile orgie zou worden en dat ie vervolgens teleurgesteld was en dacht dat het zijn schuld was dat het geen orgie werd
Wel om lief te hebben?quote:Op maandag 15 april 2013 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen energie om te haten.
Ohja natuurlijk... dat is makkelijkquote:Op maandag 15 april 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik interpreteerde de post verkeerd ben ik bang!
quote:Op maandag 15 april 2013 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet kerel, komt goed.
Virtuele knuffel voor je.
Dag hupsiequote:Op maandag 15 april 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeej, ik mag moeders gaan helpen de brommer in verweggistan op te halen![]()
Doei doei schatjes![]()
Plaatjesfaalquote:
Doei schatjequote:
ohja verrek hij bleef maar hinten richting dat soort dingen om het direct erna weer te ontkrachtenquote:Op maandag 15 april 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk gewoon echt dat hij serieus dacht dat het 1 grote geile orgie zou worden en dat ie vervolgens teleurgesteld was en dacht dat het zijn schuld was dat het geen orgie werd
Hinten?quote:Op maandag 15 april 2013 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
ohja verrek hij bleef maar hinten richting dat soort dingen om het direct erna weer te ontkrachten
En daar gaat het om!!quote:
Dat heb ik gemist dan.quote:Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hinten?
Dude hij had er neonpijlen op gericht!!!
Hoe heb je dat nou kunnen missenquote:
Altijd, ouwe tijger van me.quote:
?quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik peer hem uit deze reeks, gerechtigheid is een hoer (net zoals sommige andere mensen)
Gelukkig maar.quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd, ouwe tijger van me.
Kusjekroel
Maar serieus, ik ben al moe en word doodmoe van het organiseren van mijn comics. Al die verschillende volumes en naamveranderingen.
Ik weet niet meer hoe ik alles overzichtelijk moet houden.
quote:
Nou dat gebeurde vooral van tevoren in het topic en op de DM.quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nauwelijks met hem gekletst op de avond zelf.
ook de hele week ervoor deed hij dat hier.... daarom nam ik hem er ook een beetje mee in de zeik daaroquote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nauwelijks met hem gekletst op de avond zelf.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou dat gebeurde vooral van tevoren in het topic en op de DM.
Daar weet ik serieus niks meer van.quote:Op maandag 15 april 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
ook de hele week ervoor deed hij dat hier.... daarom nam ik hem er ook een beetje mee in de zeik daaro
quote:
Ik kan het me niet herinneren/of ik heb er overheen gelezenquote:Op maandag 15 april 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
ook de hele week ervoor deed hij dat hier.... daarom nam ik hem er ook een beetje mee in de zeik daaro
Absoluut, voor mij een tijd geleden dat ik zo veel heb gelachenquote:
Ik had vroeger enorm veel digitaal, nu niet meer. Ben het een beetje aan het herstellen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
?
[..]
Gelukkig maar.
Je comics? Wat ben je aan het doen dan?
IK ben X-men TAS aan het downloaden.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut, voor mij een tijd geleden dat ik zo veel heb gelachen
Ik ga mijn zonnebril zoeken en ik ga eens wat kinderen uit school halen
Tabee zonnestraaltjes
quote:Op maandag 15 april 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut, voor mij een tijd geleden dat ik zo veel heb gelachen
Ik ga mijn zonnebril zoeken en ik ga eens wat kinderen uit school halen
Tabee zonnestraaltjes
Folderen zoals het is uitgebracht en een datumnotering gaan gebruiken zodat het chronologisch komt te staan.quote:Op maandag 15 april 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vroeger enorm veel digitaal, nu niet meer. Ben het een beetje aan het herstellen.
Maar vooral de X-Men folder is een bende.
Klein voorbeeldje: Eerste titel heette X-Men, werd daarna The Uncanny X-Men.
2 folders maken, of 1?
Jaren later kwam er een nieuwe titel: X-Men. Na 114 issues werd dat New X-Men, dat met issue 157 weer X-Men werd en met 207 X-Men Legacy werd. Bij 275 gecancelled en daarna een nieuwe reeks opgestart met X-Men Legacy, volume 2.
Geen idee hoe ik dit netjes kan folderen.
Ik heb nu een map Uncanny X-Men (met daarin submappen voor Volume 1-3), een map X-Men (met submappen Volume 1 en 2), een map New X-Men, een map X-Men Legacy. Ik heb geen zin om al die data er zelf in te gaan zetten, veel te veel werk. Is vaak ook niet te doen omdat er meerdere titels per week uitkomen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Folderen zoals het is uitgebracht en een datumnotering gaan gebruiken zodat het chronologisch komt te staan.
Klinkt als een rompslomp ja. Waarom maken ze er zo een bende van?quote:Op maandag 15 april 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu een map Uncanny X-Men (met daarin submappen voor Volume 1-3), een map X-Men (met submappen Volume 1 en 2), een map New X-Men, een map X-Men Legacy. Ik heb geen zin om al die data er zelf in te gaan zetten, veel te veel werk. Is vaak ook niet te doen omdat er meerdere titels per week uitkomen.
alles in 1 x-men map. daarin alle submappen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu een map Uncanny X-Men (met daarin submappen voor Volume 1-3), een map X-Men (met submappen Volume 1 en 2), een map New X-Men, een map X-Men Legacy. Ik heb geen zin om al die data er zelf in te gaan zetten, veel te veel werk. Is vaak ook niet te doen omdat er meerdere titels per week uitkomen.
Omdat men incompetent is en geen fantasie heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als een rompslomp ja. Waarom maken ze er zo een bende van?
Dat sowieso. Eerst een comics map. Daarin mappen per publisher, daarin mappen per lijn, daarin mappen per titel en daarin mappen per volume.quote:Op maandag 15 april 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
alles in 1 x-men map. daarin alle submappen.
niet misschien omdat er steeds een ander iemand het beleid bepaald oid? dus als er mensen wegmoeten of ze overgaan naar misschien een andere publisher ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat men incompetent is en geen fantasie heeft.
Er is gewoon te weinig over nagedacht. Te weinig controle. Ze kijken teveel naar korte termijn.quote:Op maandag 15 april 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
niet misschien omdat er steeds een ander iemand het beleid bepaald oid? dus als er mensen wegmoeten of ze overgaan naar misschien een andere publisher ofzo?
Geld he, moet ook binnenkomen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig over nagedacht. Te weinig controle. Ze kijken teveel naar korte termijn.
Uiteraard, maar ze maken het zichzelf onnodig moeilijk. Misschien moeten ze maar gewoon zelf er mee ophouden voordat ze gedwongen worden er mee op te houden omdat niemand meer koopt.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
Vanuit mijn voortuintje voor alle harde werkers: de zon is echt heerlijk
Kaneel moet niet janken... hij weet dat ik vol ben van liefde.quote:Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou maar weer op. Kaneel moet kotsen van al deze overvloed aan liefde
Zou hij jaloers zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel moet niet janken... hij weet dat ik vol ben van liefde.
Kaneel wil nooit mijn kusjesquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk meedelen in de liefde.
Destemeer voor mij.quote:
Arme kaneel.quote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lang geleden dat ik liefde heb gevoeld.
ik treur met je mee oke?quote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt wel goed schatje hier een fles cola vanillequote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
aha, vandaar al die plakkerigheidquote:Op maandag 15 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou heb ik een persoonlijke liefdesbehandeling gegeven.
Liefde is overrated.quote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat kan ook plakkerig zijnquote:
wil wel even zeggen dat ik niet treurig ben hoor, ik wilde kaneel laten weten dat we er voor hem zijnquote:
had ik vanmorgen gezien ja...quote:Op maandag 15 april 2013 16:53 schreef muhahaha het volgende:
Geil apparaatje:
V&A / [TK] Kawasaki Ninja ZX-6R (2007)
Vooral als het opdroogt.quote:
Snap ik, dat is hoe we rollen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
wil wel even zeggen dat ik niet treurig ben hoor, ik wilde kaneel laten weten dat we er voor hem zijn
Ik twijfel, ik heb er niet op gezeten en geen flauw benul maar het lijkt me meer een racemotor. 1 waarbij je vrij ver naar voren zit. Weet jij dit?quote:
zx6r is sowieso een racertje!quote:Op maandag 15 april 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik twijfel, ik heb er niet op gezeten en geen flauw benul maar het lijkt me meer een racemotor. 1 waarbij je vrij ver naar voren zit. Weet jij dit?
Ja, zo een vermoeden had ik wel. Ik zoek een sportieve motor die iets meer naar toer neigt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
zx6r is sowieso een racertje!
op de mijne zat wel een hoger ruitje zodat ik wat rechter kon zitten (uit de wind) maar dat kan je echt geen toer noemen
mijne had 107 pk. weet ff niet hoeveel kw....quote:Op maandag 15 april 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb ook wel het idee dat het vermogen voor mij iets te hoog ligt op dit moment, ik heb 0,0 ervaring op 2 wielers op de lesmotor na en dat is een 35 kW.
Verschilt nogal met de zx6r.
Deze is ongeveer 125 pk op 169 kilo zonder tank/berijder.quote:Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
mijne had 107 pk. weet ff niet hoeveel kw....
de eerste week vond ik em best eng, en vet snel. na een paar weken wilde ik meer vermogen.... het went snel
mijne woog nog 200 kilo.... daar hebben ze dus al 30 kilo vanaf... geweldigquote:Op maandag 15 april 2013 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze is ongeveer 125 pk op 169 kilo zonder tank/berijder.
Lesmotor is ongeveer 200 kilo incl tank meen ik.
Ik niet, altijd laag vermogen gereden ivm lease.
P-Jquote:
Ja, dat is het zeker.quote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
mijne woog nog 200 kilo.... daar hebben ze dus al 30 kilo vanaf... geweldig
125pk op 169 kilo is wel erg vet
ik alleen op H. Verder ga ik overal met het ov naartoequote:
Je bedoelt vrouwen én oudere mensen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Oudere vrouwen zouden ze uit het verkeer moeten weren!!
Hallo jijquote:
Als ik dat had bedoeld dan had ik dat wel gezegd he!!quote:Op maandag 15 april 2013 17:30 schreef substep het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen én oudere mensen.
Nu niet dingen door elkaar gaan halen.
Oh, ok.quote:Op maandag 15 april 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat had bedoeld dan had ik dat wel gezegd he!!
Ook oude mannen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Oudere vrouwen zouden ze uit het verkeer moeten weren!!
Ik reed net nog verdwaald door Gelderland rondquote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Tamashii het volgende:
Tering ov inderdaad. Gelderland doe er wat aan.
Durf je dat wel?quote:Op maandag 15 april 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed net nog verdwaald door Gelderland rond
Ik had geen keuze, mijn moeder reed!!quote:
Oh noesquote:Op maandag 15 april 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had geen keuze, mijn moeder reed!!
Mevrouw moest naar Deil.quote:
Runs in the familyquote:Op maandag 15 april 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mevrouw moest naar Deil.
Uiteraard is het veel sneller om daarheen te gaan door de polder en zo 80x verkeerd te rijden.
Want, oude vrouwen logica dit, knooppunt Deil heeft toch helemaal niks met het plaatsje Deil te maken? Is er toch ook helemaal niet bij in de buurt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knooppunt Gorinchem zit ook helemaal niet bij Gorinchem.quote:Op maandag 15 april 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mevrouw moest naar Deil.
Uiteraard is het veel sneller om daarheen te gaan door de polder en zo 80x verkeerd te rijden.
Want, oude vrouwen logica dit, knooppunt Deil heeft toch helemaal niks met het plaatsje Deil te maken? Is er toch ook helemaal niet bij in de buurt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rottjesquote:
Serieus?quote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rottjes![]()
Er zijn buschauffeurs die Rottweilers weigeren in de bus he
Ja. Als ze bang zijn voor honden weigeren ze vaak grotere honden omdat die per definitie gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
Deze is heel rustig, ligt volgens mij te maffen
Mooi beest, kan geen pics maken
Wit met een bruin/grijzige rug en 2 vlekken op z'n kop rond z'n ogen/oren
O ja, natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Als ze bang zijn voor honden weigeren ze vaak grotere honden omdat die per definitie gevaarlijk zijn.
Ik had al een krabpaal voor haar hoor.quote:
Gelukkig geen vleesstaafquote:Op maandag 15 april 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al een krabpaal voor haar hoor.
Ze heeft gewoon een voorkeur voor mensenvlees, of beter gezegd Hupselsvlees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |