quote:Op maandag 15 april 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had iets gedeeld op mijn tijdlijn met "openbaar", toen zetten facebook ineens al mijn berichten openbaar. DAT WAS NIET DE AFSPRAAK!
En die lijende frikandel met zijn hashtags begon meteen te zeiken natuurlijk. Die staat normaliter in mijn block-lijst.
echt, wat een lijerquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt, wat een lijer
En uiteraard kreeg ik meteen een terechtwijzing via de facebookchat
EN DAN GAAT HET VRIEZEN EN DAN ERMAHGERD PANIEKquote:Een machinist van de NS heeft een eenvoudige oplossing bedacht voor het probleem van blaadjes die op het spoor vallen: de rails van tevoren met water besproeien. Op dit moment wordt het idee getest.
wat?quote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
en HOEzo zou je bij bjoetiesien gaan solliciteren voor een baan bij een warenhuis, echt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DELETENNNNNNNquote:
Hoe kan iemand die jij geblokkeerd heb jouw berichten zien? Ook al staan ze openbaar ziet iemand ze niet als diegene geblokkeerd isquote:Op maandag 15 april 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had iets gedeeld op mijn tijdlijn met "openbaar", toen zetten facebook ineens al mijn berichten openbaar. DAT WAS NIET DE AFSPRAAK!
En die lijende frikandel met zijn hashtags begon meteen te zeiken natuurlijk. Die staat normaliter in mijn block-lijst.
Wat gebeurt er dan? Dat figuur dat zit te zeiken?quote:
hij staat in mijn beperkt toegankelijk lijst, niet in de block lijst.quote:Op maandag 15 april 2013 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die jij geblokkeerd heb jouw berichten zien? Ook al staan ze openbaar ziet iemand ze niet als diegene geblokkeerd is
Ah zo, gewoon die persoon blokken of wegmikken danquote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij staat in mijn beperkt toegankelijk lijst, niet in de block lijst.
Ga je ons eruit gooien?quote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
Speaking of deleten... ik ga de bezem er weer eens doorheen halen![]()
NOOOOOquote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
Speaking of deleten... ik ga de bezem er weer eens doorheen halen![]()
ALS JE NIET WIL DAT IK JE VERWIJDER; LAAT JE TIETEN DAN ZIENquote:
Ermahgerd snel een foto maken!quote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALS JE NIET WIL DAT IK JE VERWIJDER; LAAT JE TIETEN DAN ZIEN
nee?
quote:
Nopequote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oja is die actie eigenlijk nog wel?![]()
van de lipstick?
Ja, maar waarschijnlijk heeft m'n moeder m op zo'n achterlijke plek neergelegd dat ik m niet kan vindenquote:
Uiteraardquote:
Nu is Gosh in de aanbiedingquote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard
En zaterdag had ik nog een shop gevonden die ze verkocht maar 'o maar is actie in de kruidvat dus ik koop ze wel in NL'. Dus
Meh koop ze straks toch wel. Ik wil falen.![]()
Neen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu is Gosh in de aanbieding![]()
EN VELEN ORANJE TROEP JEEJ WIMLEX EINZ
Rimmel blijft geen 24 uur zittenquote:Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En bij Etos is alle Rimmel 2e gratis... Hebben ook best leuk spul toch?
STIL NOU JONGE IK PROBEER TE HELPEN!quote:
ze zegt net dat ze het toch wel ging kopen!quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
STIL NOU JONGE IK PROBEER TE HELPEN!
Dat. Je kent me toch jongeuhquote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zegt net dat ze het toch wel ging kopen!
quote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Mss het volgende:
Hallo Nagelschaartje.
Heb je nog Sally Hansen?
Groetjes, Mss
O waitquote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zegt net dat ze het toch wel ging kopen!
Kost honderd miljoen!quote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Mss het volgende:
Hallo Nagelschaartje.
Heb je nog Sally Hansen?
Groetjes, Mss
ejjjj!! Das heul niet eerlijk! Ik vraag het tenminste in het ruiltopic waar het hoortquote:
Godverdommequote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ejjjj!! Das heul niet eerlijk! Ik vraag het tenminste in het ruiltopic waar het hoort
Dat was jij heul niet! Ik heb er meer recht op! Ik vraag Mirjam wel om in te grijpenquote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ejjjj!! Das heul niet eerlijk! Ik vraag het tenminste in het ruiltopic waar het hoort
quote:Op maandag 15 april 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was jij heul niet! Ik heb er meer recht op! Ik vraag Mirjam wel om in te grijpen.
En omdat je een vrouw bentquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens kwamen ze vandaag mijn newlook bestelling afgeven.. Ik durf hem niet open te doen omdat ik bang ben dat ze verkeerd geleverd hebben.. of verkeerde maat... of er beesten inzitten... ofIets wat heul erg fout is ofzo
![]()
Dezelfde trui als sjaan en 2 jurkjes. Een blauwe en..... euh.... kutquote:
Pics!quote:Op maandag 15 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dezelfde trui als sjaan en 2 jurkjes. Een blauwe en..... euh.... kutIk weet niet meer welke die anders is *toch open maakt*
Ik zit toch op m'n werk jongeuhhhquote:
Dat houdt Skjoe ook nooit tegenquote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
alles klopt
Was een mintgroene![]()
Ik wist em echt niet meer
[..]
Ik zit toch op m'n werk jongeuhhh
Tofquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat houdt Skjoe ook nooit tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 15 april 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dat is toch een compliment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 15 april 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wacht op het "jeeej dat doe ik inderdaad, baas die ik ben!"shotquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wacht op het "jeeej dat doe ik inderdaad, baas die ik ben!"shot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuckyeah.disclaimer
quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ErmagerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuckyeah.![]()
![]()
![]()
![]()
Gij baas!![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Had ik vandaag mijn zomerjasje aan....quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]PahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuckyeah.quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Laarzen met hakken aanhebben in de veronderstelling dat je het grootste deel van de dag achter de pc doorbrengt en dan vervolgens continu op en neer moeten lopen langs allerlei labs... De mensen in de gang zijn volgens mij niet blij met mij vandaag "klik-klak-klik-klak'Ik hou van hakkengeluiden
Overigens vond cif mijn bikerboots best irritant met hun geklingel![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
WAARRRRRRquote:Op maandag 15 april 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd mogen tetten in een spoiler wel?
Zie een topic waar al 2 paar in spoilers staan
dat jij nog op dat soort topics kliktquote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
LIF / Mannen wat vinden jullie een mooi lichaam
Zulks een origineel topic ookquote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
LIF / Mannen wat vinden jullie een mooi lichaam
Is nog wel eens potentie voor rellenquote:Op maandag 15 april 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat jij nog op dat soort topics klikt
Ja, ik voel me altijd vies en de grootste verschrikking voor mannen aller tijden als ik op zulke topics heb geklikt, dus ik doe het nu gewoon maar niet meerquote:
Nah joh... krijg je van die reacties zoals:quote:Op maandag 15 april 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik voel me altijd vies en de grootste verschrikking voor mannen aller tijden als ik op zulke topics heb geklikt, dus ik doe het nu gewoon maar niet meer
Ook zo origineelquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef eleusis het volgende:
Lichamen met borsten en een kut bevallen mij wel.
Ermahgerd ik ga em zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 14:14 schreef Puckzzz het volgende:
Zonder in het topic te kijken weet ik nu al dat er een verzuurd wijf is met de opmerking; alsof jullie er allemaal zo geweldig uitzien mannen!
ik krijg van alles instant mepdrang. Van mannen die bij 1 vetje al meteen gillen dat ze hun hond er nog van af trappen tot de wijven die verongelijkt reageren in die topics. Eigenlijk verbazingwekkend dat dit soort items altijd een hot topic blijven, mensen doen niks anders dan elkaar opnaaienquote:Op maandag 15 april 2013 14:14 schreef Puckzzz het volgende:
Zonder in het topic te kijken weet ik nu al dat er een verzuurd wijf is met de opmerking; alsof jullie er allemaal zo geweldig uitzien mannen!
Er zit een enorm verschil tussen wat mannen op een plaatje een vrouw met rondingen vinden en wat een vrouw met rondingen daadwerkelijk IS. Velen mannen denken dat rondingen = geen hoeken van 90 graden in het lichaam. En die hebben de meeste vrouwen idd niet.quote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nope niet gevonden
Het ging vooral om mannen die houden van wat rondingen en heupen (en geen schrale wijven willen).
Eik niet zo spannend; want uiteindelijk posten ze nog pics van vrouwen met maatje <34
quote:Prachtige bruidsjurk. Mooi gerimpeld in de taille en met een ritssluiting aan de achterkant. Optische lengte ca. 146 cm. Machinewasbaar. 100% polyester, voering: 100% polyester.
Jupquote:Op maandag 15 april 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zit een enorm verschil tussen wat mannen op een plaatje een vrouw met rondingen vinden en wat een vrouw met rondingen daadwerkelijk IS. Velen mannen denken dat rondingen = geen hoeken van 90 graden in het lichaam. En die hebben de meeste vrouwen idd niet.
Watquote:
Jup dat vooral iddquote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zo van: Ja maar ik vind ecto-atletisch toch mooier dan gamma-gespierd! En dat ze dan gaan bakkesen tegen elkaar. En dat die anderhalve vrouw in het topic alleen nog uit weten te brengen dat ze een klein buikje niet erg vinden...
Gothic Cynthia is ook een fotomodel.quote:Op maandag 15 april 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, elke man zou als het kon het liefst een fotomodel neuken. Er zijn alleen niet genoeg fotomodellen
en dan valt het toch vies tegen als ze er achter komen wat er allemaal aan gesoept isquote:Op maandag 15 april 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, elke man zou als het kon het liefst een fotomodel neuken. Er zijn alleen niet genoeg fotomodellen
ohjaquote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gothic Cynthia is ook een fotomodel.
Ja, daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
heb je die met die electrische fiets al gezien?quote:Op maandag 15 april 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben al de halve middag De Rijdende rechter aan het kijken
Eigenlijk is wel bijna elke aflevering hetzelfde. En toch blijft het vermakelijk
Uiteraardquote:Op maandag 15 april 2013 14:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je die met die electrische fiets al gezien?
die is zo episch met die mafklapper
ja een stukje, st. liet me dat stukje met die stok en dat glas zienquote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Uiteraard
Heb je die van afgelopen week gezien? Die was nog hilarischer. Die meneer bedreigde de cameraman met z'n wandelstok omdat het kadaster het naar zijn mening verkeerd had gedaan
En dan die vrouw er naast van "Nou joh, doe nou niet joh!"quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja een stukje, st. liet me dat stukje met die stok en dat glas zien
Koop allesquote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was aan het kijken welke kleuren ik wou kopen van de 24h... Zovelen keuzesKut
hehehehe!quote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was aan het kijken welke kleuren ik wou kopen van de 24h... Zovelen keuzesKut
quote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koop alles![]()
[/verrassend advies]
Ja dat dacht ik eerst ook; tot ik zag dat er zo'n 16 kleuren ofzo zijn..quote:Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koop alles![]()
[/verrassend advies]
Eensch.quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehe!
Ik vind die raspberry echt baas. Cherry pie ook, is een mooie dieprood.
Ja die 2 had ik al op mijn lijstje en stay with me coral ookquote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehe!
Ik vind die raspberry echt baas. Cherry pie ook, is een mooie dieprood.
Koop er 15 danquote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook; tot ik zag dat er zo'n 16 kleuren ofzo zijn..Íets te veel...
Klopt!quote:Op maandag 15 april 2013 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
raspberry en cherry pie zijn van de 24h en stay with me coral van de 14h toch?
Dan denk ik dat ik het bij die 3 houTenzij ik in de shop sta en denk BUY ALL.
nee ok toch niet.. denk ik...Nee echt niet.. nee..
Ah okay, eerst maar eens kijken wat voor kleuren mij staanquote:
Oh ja, ik moet Joop nog terroriseren ermee.quote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
raspberry zit hier nog immer perfect zonder bijtippen of afgeven
Muilen gaat ook prima overigens, al vond bb mijn lippen wel aangenamer voelen zonder lipstick.
Muilen? Dat doe ik al lang niet meer johquote:Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
raspberry zit hier nog immer perfect zonder bijtippen of afgeven
Muilen gaat ook prima overigens, al vond bb mijn lippen wel aangenamer voelen zonder lipstick.
Je bent ook niet zo'n lipstickdrager?quote:Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okay, eerst maar eens kijken wat voor kleuren mij staan
Ik vind het wel leuk, maar werd er zo ziek van dat het zo snel afgaf. En voel me ook een beetje onzeker als ik het draag tbhquote:Op maandag 15 april 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo'n lipstickdrager?
ja, ik bedoel ook eigenlijk van die laffe kusjes met samengeperste lippen....quote:Op maandag 15 april 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Muilen? Dat doe ik al lang niet meer joh
quote:Op maandag 15 april 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik bedoel ook eigenlijk van die laffe kusjes met samengeperste lippen....
Ja herken ik wel hoorquote:Op maandag 15 april 2013 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar werd er zo ziek van dat het zo snel afgaf. En voel me ook een beetje onzeker als ik het draag tbh
Ja afgeven heb je hierbij echt niet, maar dat laatste is wel een lastige. Maar je hebt geen kleuren thuis die je jezelf wel goed vindt staan?quote:Op maandag 15 april 2013 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar werd er zo ziek van dat het zo snel afgaf. En voel me ook een beetje onzeker als ik het draag tbh
Nee, maar dat komt ook puur door het feit dat ik niet weet wat me mooi staat en dat ik dan, als ik voor zo'n schap sta gewoon niet weet wat ik moet kiezen. Dan denk ik al gauw, laat maarquote:Op maandag 15 april 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja afgeven heb je hierbij echt niet, maar dat laatste is wel een lastige. Maar je hebt geen kleuren thuis die je jezelf wel goed vindt staan?
Ik ben me er dan zo akelig van bewust dat ik kleur op mn lippen hebquote:
Ja datquote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
En vaak beperkt het zich dan vaak nog met nude/subtiel wat ik dan naar het werk draagDie tegen de middag er al vaak helemaal afligt
quote:Op maandag 15 april 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt ook puur door het feit dat ik niet weet wat me mooi staat en dat ik dan, als ik voor zo'n schap sta gewoon niet weet wat ik moet kiezen. Dan denk ik al gauw, laat maarnext time.
[..]
Ik ben me er dan zo akelig van bewust dat ik kleur op mn lippen heb
ditquote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
En vaak beperkt het zich dan vaak nog met nude/subtiel wat ik dan naar het werk draagDie tegen de middag er al vaak helemaal afligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen opgedaan voor ik naar kantoor ging. En dus geen lipliner, geen geblot. En ik drink altijd water uit een bidon.disclaimer
quote:Op maandag 15 april 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik koopziek ben, dus ik koop dan wel lippenstift maar vraag me pas bij het opdoen af of het wel staat en doe het nooit meer op
Nee, dat is omdat ze het niet gewoon zijn bij jequote:Op maandag 15 april 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ja daarom dus! Ik vind ze je zooooo briljant staan![]()
![]()
Dussss... ik koop die 3 vanavond en kijk even of ik me er toe kan aanzetten om ze naar mijn werk aan te doen....
Ik heb 1x felrood naar mijn werk gedragen waarbij mijn manager zei: Wat heb jij nu weer op...........
Maarrrrrrrr........ mijn manger heeft totaal geen smaak en vindt geen enkele vrouw mooi met make-up; dus op zich is ie geen referentie. Maar dan nog![]()
Nee maar mijn nagellak (neon roze) past wel weer briljant bij mijn neon-gele pumpsquote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens past je nagellak niet![]()
Ow en sinds vorige week gebruik ik anti-rimpel-crčme iets...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ze het niet gewoon zijn bij je
Hou het drie weken stug vol en ga dan een keer zonder lipstick naar kantoor. Ze zullen vragen of je griep hebt
quote:Op maandag 15 april 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar mijn nagellak (neon roze) past wel weer briljant bij mijn neon-gele pumps
Of dat ze vergeten zijn de actie bordjes weg te halen en je het nog steeds voor de actie prijs kunt claimenquote:Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ok ! Ik probeer het
overigens zou het me niet verbazen als straks alles uitverkocht is... alle lipsticks er nog zijn; behalve de kleuren die ik wou... onze kruidvat is uitgebrand... iets..![]()
Er zit een kruitvat op de Tongelresestraatquote:Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ok ! Ik probeer het
overigens zou het me niet verbazen als straks alles uitverkocht is... alle lipsticks er nog zijn; behalve de kleuren die ik wou... onze kruidvat is uitgebrand... iets..![]()
Mss kennende allesquote:
Opgegeten door een dino.quote:Op maandag 15 april 2013 15:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mss kennende alles
pakketje verbrand, verkeerdekleur broek, te groot, te klein, pakketje kwijt,k pakketje in de tuin van het Binnenhof, enz. enz.
Ze zouden een terugbetaling doen omdat die vorige bestelling vooruit betaald was en bijna compleet uitverkocht. Ik had daar laatst voor gebeld omdat het geld niet teruggestort werd. Het zou teruggestort worden, ik heb daar vorige week een mail van gehad. Nu staat het niet op mijn rekening. Ik dus maar WEER bellen. Zij hadden het overgemaakt, maar op een ander nummer. Ze hebben die betaling gedaan op het rekeningnummer waarom mijn eerste bestelling is gedaan. Geen idee van wie dat nummer is, misschien van mijn ouders, maar dat is niet mijn probleem. Ik heb in het vorige gesprek nog expliciet mijn goede rekeningnummer doorgegeven, en dat is ook het rekeningnummer waarvan de bestelling gedaan is. Nu gaan ze het uitzoeken en me terugbellenquote:
Ja daar stond ik vanmorgen al... Na tandarts zou ik eerst daar even naartoe gaan (strepsils nodig want velen keelpijnquote:Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zit een kruitvat op de Tongelresestraat
ermahgerdquote:Op maandag 15 april 2013 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zouden een terugbetaling doen omdat die vorige bestelling vooruit betaald was en bijna compleet uitverkocht. Ik had daar laatst voor gebeld omdat het geld niet teruggestort werd. Het zou teruggestort worden, ik heb daar vorige week een mail van gehad. Nu staat het niet op mijn rekening. Ik dus maar WEER bellen. Zij hadden het overgemaakt, maar op een ander nummer. Ze hebben die betaling gedaan op het rekeningnummer waarom mijn eerste bestelling is gedaan. Geen idee van wie dat nummer is, misschien van mijn ouders, maar dat is niet mijn probleem. Ik heb in het vorige gesprek nog expliciet mijn goede rekeningnummer doorgegeven, en dat is ook het rekeningnummer waarvan de bestelling gedaan is. Nu gaan ze het uitzoeken en me terugbellen.
hee, dat is pas sinds heel kort dan!quote:Op maandag 15 april 2013 15:49 schreef Incantrix het volgende:
En HOE kon ik gemist hebben dat the sting een webshop heeft?
Gefaald dit dat alles
Goffer serieus??quote:Op maandag 15 april 2013 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zouden een terugbetaling doen omdat die vorige bestelling vooruit betaald was en bijna compleet uitverkocht. Ik had daar laatst voor gebeld omdat het geld niet teruggestort werd. Het zou teruggestort worden, ik heb daar vorige week een mail van gehad. Nu staat het niet op mijn rekening. Ik dus maar WEER bellen. Zij hadden het overgemaakt, maar op een ander nummer. Ze hebben die betaling gedaan op het rekeningnummer waarom mijn eerste bestelling is gedaan. Geen idee van wie dat nummer is, misschien van mijn ouders, maar dat is niet mijn probleem. Ik heb in het vorige gesprek nog expliciet mijn goede rekeningnummer doorgegeven, en dat is ook het rekeningnummer waarvan de bestelling gedaan is. Nu gaan ze het uitzoeken en me terugbellen.
IM ON ITquote:Op maandag 15 april 2013 15:49 schreef Incantrix het volgende:
En HOE kon ik gemist hebben dat the sting een webshop heeft?
Gefaald dit dat alles
Zou ze aan het wiegen zijn?quote:geregistreerd op: zaterdag 23 februari 2013 @ 17:05
laatste bezoek: 1 minuut, 17 seconden geleden.
aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
Ik ook, maar die gejatte bestelling van vorig jaar was te laat betaald omdat het heel lang duurde voor het saldo klopte. Daarom moest ik nu vooruit betalen. Die betaling werd vervolgens bij hun niet verwerkt waardoor de 2/3e van de bestelling al weg was en ik nog ¤50 hoor terug te krijgenquote:Op maandag 15 april 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer serieus??Goeien faal weer idd..
![]()
Ik doe daar altijd op rekening bestellen
Oh, dan lag het niet aan mijquote:Op maandag 15 april 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee, dat is pas sinds heel kort dan!
Arghh extra kut dan iddquote:Op maandag 15 april 2013 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook, maar die gejatte bestelling van vorig jaar was te laat betaald omdat het heel lang duurde voor het saldo klopte. Daarom moest ik nu vooruit betalen. Die betaling werd vervolgens bij hun niet verwerkt waardoor de 2/3e van de bestelling al weg was en ik nog ¤50 hoor terug te krijgen.
Hoelang ben je hier nu al mee bezig?quote:Op maandag 15 april 2013 15:52 schreef Mss het volgende:
En ik vind het zo kut dat ik er nu weer achteraan kan gaan dat ik die ¤50 terug krijg. Dan ben ik alweer de helft kwijt aan telefoonkosten.
Heb het weer weg gekliktquote:Op maandag 15 april 2013 15:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dan lag het niet aan mij
Priem
Al een paar weken.quote:Op maandag 15 april 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoelang ben je hier nu al mee bezig?
Hoevaak heb je al gebeld?
Lijersquote:Op maandag 15 april 2013 15:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Al een paar weken.
De eerste keer gebeld omdat de bestelling niet verzonden werd. Toen bleek ik vooruit te moeten betalen. Als ik niet gebeld had had ik dat nooit geweten.
Daarna had ik gebeld omdat het geld was overgemaakt maar de bestelling niet verzonden werd. Toen hebben ze dat handmatig moeten aangeven waardoor alles al op was.
Daarna gebeld om mijn geld terug te laten storten omdat alles al weg was.
En nu weer moeten bellen omdat het geld niet overgemaakt is.
Dat... Het is echt ongelooflijk hoe vaak iets fout gaat bij jequote:
Herkenbaar en verstandigquote:Op maandag 15 april 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb het weer weg gekliktIk ben in een koop alles maakt me niet uit wat spend money nu dit dat
Dan ga ik foute dingen bestellen dus maar even niet![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
Ja echt, ik ben er ZOOO klaar mee. Net als met beautybay. Godsamme wat tref ik iedere keer weer voor een gezeik.
En stoelen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik weet dat ze wielen hebben, is dat voldoende?:
Ja ik ken mezelf best goedquote:Op maandag 15 april 2013 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Herkenbaar en verstandigals je je kut voelt kan het je geen flikker meer schelen, ik vind het knap dat je het herkent
Of is dat een optie? Mijn vroem is immers een luxe-uitvoering.quote:
Het is de dynamo.quote:
Ik denk hetquote:Op maandag 15 april 2013 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of is dat een optie? Mijn vroem is immers een luxe-uitvoering.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is de dynamo.
Dat is dan 920 euro asteblieft
Het is geen fiat; dus dan is het goedquote:Op maandag 15 april 2013 16:03 schreef Incantrix het volgende:
Mjah, ik wil een andere auto en ik twijfel tussen een Volvo en een Opel. Vroeg me af of ik ergens kan terugvinden hoe dat ongeveer zit met onderhoudskosten
Doe je echt heel goedquote:Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ken mezelf best goed
Het viel me ook haske mee dat ik afgelopen zaterdag de sephora ben binnen gestapt en uiteindelijk tķch niks heb gekocht
(Overigens erg grappig... kwamen de straat in en cif meteen "O nee................."... Hij had em al van ver gezien dus ik rondkijken... Big smile toen ik zag dat er een sephora was)
En uiteindelijk dus allerlei winkels binnen gestapt en niks gekochtIk had 1 lente/zomer jas gezien die echt heel erg mooi was; maar die was niet meer in mijn maat; dus toen hield dat ook snel op
quote:Op maandag 15 april 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is de dynamo.
Dat is dan 920 euro asteblieft
VOLVO!quote:Op maandag 15 april 2013 16:03 schreef Incantrix het volgende:
Mjah, ik wil een andere auto en ik twijfel tussen een Volvo en een Opel. Vroeg me af of ik ergens kan terugvinden hoe dat ongeveer zit met onderhoudskosten
Haha, Fiat zou ik sowieso nooit overwegen neequote:Op maandag 15 april 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is geen fiat; dus dan is het goed
Nee?
Jullie hebben er 1 he?quote:
Ik was het niet van plan neequote:Op maandag 15 april 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Volvo's zijn wčl duur als je ze in de vangrail prakt, maar verder gaan ze wel lang mee.
Ja eentje uiteraard.quote:Op maandag 15 april 2013 16:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jullie hebben er 1 he?ik neig er ook erg naar, maar ik vraag me af of die onderdelen niet gillend duur zijn oid. En dat zegt dan ook maar weer een klein beetje, want een auto die goedkope onderdelen heeft maar een miljoen keer stuk gaat is ook duur
hoe oud is oud? Onze is ook van 2004 he!quote:Op maandag 15 april 2013 16:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan neemaar wij rijden sowieso oudjes he, dus vangrail = total loss
Ja maar ook dat is geen stelregel, er zijn hele gezonden mensen uit Zweden maar er zitten ook zat kneuzen tussen. Pech kun je altijd hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Fiat zķu ook degelijk moeten zijn....Mijn ouders hebben echt nooit problemen gehad met hun fiat of Lancia.......
Zegt misschien eerder iets over mij dan over de auto
Hardloopsokken? Die *zouden* minder wrijving op moeten leveren.quote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik altijd blaren heb door sokkenmisschien moet ik andere sokken kopen maar ik heb geen idee wat voor sokken dan.
Mja die zijn DUUR. 8 euro per paar, ik heb 1 paarquote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hardloopsokken? Die *zouden* minder wrijving op moeten leveren.
Ja, en toch is dat dan lastig adviseren want ik heb maar met 1 ervaring. Ik vind de V40 een hele fijne auto, maar heb nog nooit in een slopel gereden, wie weet zijn die nog wel fijner?quote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef Incantrix het volgende:
Tuurlijk, ik weet dat 1 auto niks zegt over de totale populatie. Maar ik heb in een aantal fiats van anderen/huur/leen gereden en ik vind ze gewoon niet fijn.
De auto die wij nu zouden kopen zou van omstreeks 200/2001 zijn. De twijfel is tussn een V40 of een Vectra estate.
Mja, als het je blaren scheelt bij langere afstanden.quote:Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja die zijn DUUR. 8 euro per paar, ik heb 1 paar
Het valt alleen op als het zo vaak gebeurtquote:Op maandag 15 april 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ook dat is geen stelregel, er zijn hele gezonden mensen uit Zweden maar er zitten ook zat kneuzen tussen. Pech kun je altijd hebben.
Ja, die zijn duur.quote:Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja die zijn DUUR. 8 euro per paar, ik heb 1 paar
Kun je beide eens proefrit doen? Scheelt nogal wat je fijn vindt... Ik vind een wat lompere/zwaardere auto fijn; terwijl de ander dat net niet wilquote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef Incantrix het volgende:
Tuurlijk, ik weet dat 1 auto niks zegt over de totale populatie. Maar ik heb in een aantal fiats van anderen/huur/leen gereden en ik vind ze gewoon niet fijn.
De auto die wij nu zouden kopen zou van omstreeks 200/2001 zijn. De twijfel is tussn een V40 of een Vectra estate.
Ja maar als ik die altijd wil dragen dan kan ik 80 euro uitgeven aan 10 paar sokken, sorry maar dat vind ik een beetje te gek.quote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als het je blaren scheelt bij langere afstanden.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het valt alleen op als het zo vaak gebeurtMet mijn fiat idea ook... 2x ongeval (niet mijn schuld); toen auto van mijn ouders kapoet gereden (ok die was wel mijn schuld
); toen demper kapot van idea; toen ook kapot van croma. Toen remmen kapot en nu dynamo.... hmmm misschien is het een hint dat ik gewoon geen auto meer moet rijden
Je gaf heul geen specificaties waar je ze voor wilde gebruiken jonge.quote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar als ik die altijd wil dragen dan kan ik 80 euro uitgeven aan 10 paar sokken, sorry maar dat vind ik een beetje te gek.
Ik had mijn docs aan en het ging niet om lange afstanden. Vandaag van mijn huis naar station en naar uni en terug en binnen Breda wat lopen. Max 3kmquote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die zijn duur.
Je kan ook fatsoenlijke schoenen proberen, dat maakt ook een hoop verschil
(Vans zijn prima schoentjes, maar natuurlijk niet echt geschikt voor dit soort afstanden)
Oh je hebt t ook als je niet wandelt?quote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar als ik die altijd wil dragen dan kan ik 80 euro uitgeven aan 10 paar sokken, sorry maar dat vind ik een beetje te gek.
Of dat idd.quote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh je hebt t ook als je niet wandelt?
Draag je wel de juiste schoenmaat?
Dan zou ik eerst verse sokken proberen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien omdat m'n sokken vochtig waren? Denk dat dat t grootste probleem is dan
Mijn eerste auto was een kadett en dat was echt een bazending, alleen wel eens per twee maanden stukquote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en toch is dat dan lastig adviseren want ik heb maar met 1 ervaring. Ik vind de V40 een hele fijne auto, maar heb nog nooit in een slopel gereden, wie weet zijn die nog wel fijner?
Nee helemaal nietquote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef Incantrix het volgende:
Heeft Jodokus een beetje kijk op auto's? Ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De snodaards
grote beurt 160.000 km met distributieriem vervangen. Was 1200 euro. Overigens incl. Nieuwe sccu, beurt en nog wat klein spul.quote:Op maandag 15 april 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja eentje uiteraard.
En ja, wat is duur, het ligt er ook nogal aan waar je de worst haalt, via de dealer is alles duur.
Tot nu toe niks hoeven vervangen van slijtage volgens mij. BLEI?!!
[..]
hoe oud is oud? Onze is ook van 2004 he!
quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens wel fijn dat de collega's - in mijn afwezigheid - een gelijkwaardig vervanging voor me hadden gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De snodaards
![]()
![]()
Overigens wel fijn dat de collega's - in mijn afwezigheid - een gelijkwaardig vervanging voor me hadden gevondenRotzakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De snodaards
I`m not weird. I`m limited edition.
Overigens wel fijn dat de collega's - in mijn afwezigheid - een gelijkwaardig vervanging voor me hadden gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De snodaards
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Maar gelukkig deed de dynamo het nog welquote:Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
grote beurt 160.000 km met distributieriem vervangen. Was 1200 euro. Overigens incl. Nieuwe sccu, beurt en nog wat klein spul.
Ik krijg bij dynamo steeds de associatie met een fiets en dat die dus is om de koplampen te laten brandenquote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar gelukkig deed de dynamo het nog wel![]()
![]()
Ok ik hou erover op![]()
Gemist want te jong.quote:
Maar al heel lang niet tof meer.quote:
Whehequote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht "kom, laat ik eens naar links gaan in plaats van naar rechts, kijken of het daar leuk wandelen is met Wody".
Nou, bijzonder gezellig:
[ afbeelding ]
Och, er beweegt tenminste altijd wel ietsquote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht "kom, laat ik eens naar links gaan in plaats van naar rechts, kijken of het daar leuk wandelen is met Wody".
Nou, bijzonder gezellig:
[ afbeelding ]
En langs dit fietspad staat serieus een picknickbankje met uitzicht op de snelweg he?quote:
Ermahgerd, romantischquote:Op maandag 15 april 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En langs dit fietspad staat serieus een picknickbankje met uitzicht op de snelweg he?
Dat kwam alleen maar door het tijdstip, tijdens de spits beweegt daar vrijwel niksquote:Op maandag 15 april 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, er beweegt tenminste altijd wel iets
Lekker voor tijdens het wandelenquote:Op maandag 15 april 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En langs dit fietspad staat serieus een picknickbankje met uitzicht op de snelweg he?
Mijn ding is het ook niet zo, tenzij ik de verse variant nooit gegeten heb.quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het bijzonder vinden dat er mensen bestaan die geen verschil proeven tussen verse groenters en diepvriesgroenters....
Ja, misschien doodsangst voor maden?quote:Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ding is het ook niet zo, tenzij ik de verse variant nooit gegeten heb.(Wat je niet kent enz...)
Maar wat mij nog meer verwondert is het "ik heb tien jaar terug een matige ervaring gehad met iets, dus ik eet het NOOOOOOIT meer". Ik snap het niet.
Neuh, dat je er voorlopig even geen trek meer in hebt, soit. Maar NOOOOOOIT meer? Maar misschien ben ik teveel afvalbak.quote:Op maandag 15 april 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, misschien doodsangst voor maden?
Ik heb het ook wel gehad toen ik voor het eerst maden vond in mijn broccoli, dat ik drie maanden geen broccoli heb gepakt. Maar ja, toch weer gedaan, want broccoli
Ah, dus distributieriem met 160.000 vervangen conform het boekje klopt wel aardig. Degelijkquote:Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
grote beurt 160.000 km met distributieriem vervangen. Was 1200 euro. Overigens incl. Nieuwe sccu, beurt en nog wat klein spul.
Ik heb ca 2 jaar geen kaas meer gegeten na een bezoek aan een kaasfabriek. Godskolere, die lúcht!quote:Op maandag 15 april 2013 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dat je er voorlopig even geen trek meer in hebt, soit. Maar NOOOOOOIT meer? Maar misschien ben ik teveel afvalbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |