Ik kan waardering hebben voor mensen die weten wanneer ze moeten ophouden. Je bent nu al een aantal jaar te lang doorgegaan met je karikatuur. Hou er gewoon mee op.quote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik discussieer hier heel normaal net als altijd. Jij smoorde met je eerste post al de discussie. Ik vind het juist leuk om te discussieren. Kan waardering hebben voor mensen die goede argumenten hebben. Jij bent alleen maar negatief aan het zeiken. Als je wielrenner zou zijn geweest werd je ook noot positief gevonen.
je kunt mij niet kwalijk nemen dat ik ironie gebruik.quote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je even een wiki gaan copypasten om dit standpunt kracht bij te zetten.
Leg eens uit. Heerlijk weer dat op de man spelen zonder er erg in te hebben waar het topic over gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kan waardering hebben voor mensen die weten wanneer ze moeten ophouden. Je bent nu al een aantal jaar te lang doorgegaan met je karikatuur. Hou er gewoon mee op.
Dat schiet al een stuk op. Buiten dat de meeste Barca spelers zelf zijn opgeleid zelfs Messi.quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso is het Barça tijdperk teneinde, Madrid helaas ook.. 2014 fair play?
Beter
Ajaxhegamoniequote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
Beter
Zelf opgeleid maar blijkbaar zelf een 200 miljoen lening aanvragen voor de salarissen, hoeveel verdient Messi ook alweer?quote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat schiet al een stuk op. Buiten dat de meeste Barca spelers zelf zijn opgeleid zelfs Messi.
Dit is een discussieforum. Ik jank niet, ik ga in discussie. Als mensen dat niet kunnen en me gaan afzeiken reageer ik terug. Da's een pleoanasme trouwens. Daar kan ik ook van genieten mekaar afzeiken. Maar neem daar het juiste topic voor.quote:Op maandag 15 april 2013 12:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je jankt continu als iemand een ander mening heeft, beter open je gewoon een eigen forum en dan kan niemand het oneens met je zijn.
Hoezo zeur je dan?quote:Op maandag 15 april 2013 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum. Ik jank niet, ik ga in discussie. Als mensen dat niet kunnen en me gaan afzeiken reageer ik terug. Da's een pleoanasme trouwens. Daar kan ik ook van genieten mekaar afzeiken. Maar neem daar het juiste topic voor.
Ajax, Arsenal en Barca mijn favo-clubs. En ik weet het nietquote:
Je ontloopt mijn vraag waarbij we het over deze zogenaamde Barça tijdperk hebben waarbij Barça ook ongelofelijk veel geluk tegen Chelsea had. Maargoedquote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax, Arsenal en Barca mijn favo-clubs. En ik weet het niet
Man in 1992 had Barca zoveel geluk om de CL te winnen. Lijkt me sterk dat jij de uitwedstrijd tegen kaiserslautern kent.
:p
Dat is de Schizofeen in me. En relativerende objectieve user.quote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo zeur je dan?
Je zegt dat je me niet serieus neemt terwijl ik met feiten kom die je OP tegenspreken.
Ontloop ik niet. Geluk hoort bij het spel. Heb ik daarvoor en daarna al gepost. Barca werd toen niet weggespeeld. Hadden wel geluk idd. Maar dat valt in het niet bij het geweldige voetbal de laatste jaren en de pech die ze hadden.quote:Op maandag 15 april 2013 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ontloopt mijn vraag waarbij we het over deze zogenaamde Barça tijdperk hebben waarbij Barça ook ongelofelijk veel geluk tegen Chelsea had. Maargoed
quote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ontloop ik niet. Geluk hoort bij het spel. Heb ik daarvoor en daarna al gepost. Barca werd toen niet weggespeeld. Hadden wel geluk idd. Maar dat valt in het niet bij het geweldige voetbal de laatste jaren en de pech die ze hadden.
Klachten?quote:Op maandag 15 april 2013 12:45 schreef tong80 het volgende:
Open ik een topic over een Duitse club. Die Ajax heeft vernederd. Krijg ik klagten dat ik niet objectief ben.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
Beter
quote:Op maandag 15 april 2013 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelf opgeleid maar blijkbaar zelf een 200 miljoen lening aanvragen voor de salarissen, hoeveel verdient Messi ook alweer?
quote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo zeur je dan?
Je zegt dat je me niet serieus neemt terwijl ik met feiten kom die je OP tegenspreken.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ontloopt mijn vraag waarbij we het over deze zogenaamde Barça tijdperk hebben waarbij Barça ook ongelofelijk veel geluk tegen Chelsea had. Maargoed
quote:Op maandag 15 april 2013 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was een schande voor het voetbal hoor
quote:
Tja.... wat een zielige vertoning weer, beter stop je gewoon met posten.quote:
Ach, hoe vaak is Barcelona al niet bevooroordeeld in de afgelopen paar jaar. Kan je ook een boekje a la "We schieten je kapot" over makenquote:Op maandag 15 april 2013 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was een schande voor het voetbal hoor
Want?quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja.... wat een zielige vertoning weer, beter stop je gewoon met posten.
Ik snap mede door dit wel waarom Chelsea ook zo speelt, gewoon een zekerheidje.quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak is Barcelona al niet bevooroordeeld in de afgelopen paar jaar. Kan je ook een boekje a la "We schieten je kapot" over makenDat je uberhaupt supporter van zo'n team kan zijn, mooi voetbal of niet.
Wat, moet ik nou echt gaan uitleggen dat het misschien verstandig is dat je soms misschien beter een keer een dagje of 3 naar buiten kunt gaan?quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Heerlijk weer dat op de man spelen zonder er erg in te hebben waar het topic over gaat.
Dat je überhaupt zonder umlaut post. Zal een Duitser niet gebeuren als ie München schrijft.quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat je uberhaupt supporter van zo'n team kan zijn, mooi voetbal of niet.
Vind eens een post van mij gisterenquote:Op maandag 15 april 2013 13:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat, moet ik nou echt gaan uitleggen dat het misschien verstandig is dat je soms misschien beter een keer een dagje of 3 naar buiten kunt gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |