dat is je psioriassesquote:Op maandag 15 april 2013 01:44 schreef Norakiaan het volgende:
Vreselijke jeuk na het douchen altijd. Geen last van?
Flink ver heen zijn, op de grond gaan zitten en lekker de ogen dicht. Voelt zo heerlijk die stralen warm waterquote:Op maandag 15 april 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slapen onder de douche. Is me nog nooit gelukt. Hoe doe je dat precies?
Dat zijn beginnende symptomen van AIDS.quote:Op maandag 15 april 2013 01:44 schreef Norakiaan het volgende:
Vreselijke jeuk na het douchen altijd. Geen last van?
Volgens mij had kapo het niet over alcoholquote:Op maandag 15 april 2013 01:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel man, altijd als ik terug van de kroeg kom pak ik de douche. Meermaals al een uur wezen slapen onder de douche
Ben sowieso niet zo'n fan van dat rauwe gevoel na afloop man.quote:Op maandag 15 april 2013 01:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je moet sowieso wel douchen. Maar vaak lijkt het dan weer alsof je opnieuw waus wordt. Niet altijd even fijn.
Oh, ja ik blow al tijden niet meerquote:Op maandag 15 april 2013 01:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij had kapo het niet over alcohol
quote:Op maandag 15 april 2013 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ja ik blow al tijden niet meer
1x in 't jaar dus.quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen met een chick erbij toch?
Uitgedroogde huid, ik zeg het je.quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef Norakiaan het volgende:
Ik douche serieus steeds minder door de jeuk. Duurt soms twintig minuten.
Wie welquote:Op maandag 15 april 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo'n fan van dat rauwe gevoel na afloop man.
Slapen is sowieso lekker.quote:Op maandag 15 april 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nakend slapen is echt lekker, maar ik doe het zelden.
Misschien heb je een soort warmte allergie ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef Norakiaan het volgende:
Vaak ja. Maar, heb ik laatst al verteld, ik ben nu ook gewend aan slapen met een boxer omdat ik als kind toen dat moest tone ik op dezelfde kamer als me broer kwam te liggen. Maar vaak ja.quote:
Vind dat altijd zo kut liggen, heb liever een boxer aan.quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vaak ja. Maar, heb ik laatst al verteld, ik ben nu ook gewend aan slapen met een boxer omdat ik als kind toen dat moest tone ik op dezelfde kamer als me broer kwam te liggen. Maar vaak ja.
Temperatuurverschillen. Had ik altijd na voetbaltraining vroeger. Zat ik te krabben als een idioot.quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef Norakiaan het volgende:
Ja, maar ik bedoel onder de douche sta je dan (meestal) alleen en dan heb je ff zo'n reality check met je zelf. Beetje onwezenlijk gevoel altijd.quote:
Betaal je dan nog steeds normale uur prijs of hebben hoeren ook slaap tarieven?quote:
Ik val liever niet meer in slaap als ik bezopen ben. Tegenwoordig blijf ik wakker en drink ik nog 1,5 liter water voor ik ga slapen. Heb je vrijwel nooit een kater.quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef vandermar het volgende:
Maar als je mooi lam bent dan is douchen wel fijn en val je zo in slaap
Heb ik soms ook last van, maar dat komt omdat ik dan als een gek met mijn handoek over mijn rug heen ga.quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef Norakiaan het volgende:
Ik snap dat niet, ik heb ook een grote 'dollo', snap niet waarom dat niet lekker zou liggen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo kut liggen, heb liever een boxer aan.
Proberen niet in de spiegel te kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel onder de douche sta je dan (meestal) alleen en dan heb je ff zo'n reality check met je zelf. Beetje onwezenlijk gevoel altijd.
Ik vind het altijd maar een beetje vies aanvoelen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ik heb ook een grote 'dollo', snap niet waarom dat niet lekker zou liggen.
Dove is toch chocola iets?quote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n zalfje van nivea of dove smeren.
Verwarming aan en raam open in de winter, das pas lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb de verwarming altijd lekker hoog staan op mijn kamer
Ik vind dat juist heerlijk als je dan je koude dekens over je blote billetjes trektquote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar een beetje vies aanvoelen.
Lekker duur ja.quote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verwarming aan en raam open in de winter, das pas lekker
Bij je moeder was 't een lager tarief.quote:Op maandag 15 april 2013 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betaal je dan nog steeds normale uur prijs of hebben hoeren ook slaap tarieven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja nouja ben al tijden niet meer lam geweest.quote:Op maandag 15 april 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik val liever niet meer in slaap als ik bezopen ben. Tegenwoordig blijf ik wakker en drink ik nog 1,5 liter water voor ik ga slapen. Heb je vrijwel nooit een kater.
Ik heb echt niet mijn raam open. Nooit. Sterf liever in de hitte, dan dat ik een verkoudheid oploop.quote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verwarming aan en raam open in de winter, das pas lekker
Altijd beslagen toch?quote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Proberen niet in de spiegel te kijken
Standaard vermijden idd. Maar kan 't vaak niet laten.quote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Proberen niet in de spiegel te kijken
quote:Op maandag 15 april 2013 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat is iemand die niet kan horen.
Misschien moet je hem niet in de pindakaas steken voor je gaat slapen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar een beetje vies aanvoelen.
Dan ben je gewoon niet bezopen genoeg.quote:Op maandag 15 april 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik val liever niet meer in slaap als ik bezopen ben. Tegenwoordig blijf ik wakker en drink ik nog 1,5 liter water voor ik ga slapen. Heb je vrijwel nooit een kater.
Je zal maar een kat in huis hebben die van pindakaas houdtquote:Op maandag 15 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je hem niet in de pindakaas steken voor je gaat slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |