IRON GAINS met period bloodquote:
Ei word gebouwd in de ovaries (links of rechts) en zoeft dan bij ovulation via de fallopian tubes naar beneden, blijft daar 24-48 uur in leven. Innesteling gebeurt alleen na bevruchting.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan.
[..]
Ja ik weet dat er een opgelost eitje inzit en als het goed is je baarmoederwand die zich tijdens de cyclus opbouwt en dan afbreekt tijdens je menstruatie.
damn, zoveel dubbelzinnigheidquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? dbol slikken en test spuiten.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? dbol slikken en test spuiten.
Sterker worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand tips om meer uit je push-ups te halen. Ben er echt fucking slecht in gewoon.
Dat zei ik niet..hij nestelt daar in als het goed is en tijdens de cyclus wordt die wand wel dikker om een lekker comfi plekje te creeeren voor een klompje cellen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
IRON GAINS met period blood
[..]
Ei word gebouwd in de ovaries (links of rechts) en zoeft dan bij ovulation via de fallopian tubes naar beneden, blijft daar 24-48 uur in leven. Innesteling gebeurt alleen na bevruchting.
Ei wordt niet gebouwd in baarmoederwand.![]()
Mensen die topics bijlezen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Verbosity het volgende:
The fuck, ben net klaar met het bij lezen van de afgelopen dag. Gaat weer eens nergens over
[ afbeelding ]
Vaker doen? Ik deed het altijd met chest day en je gaat best vooruit ook al doe je het maar 1x per week. Dus gewoon 2-3 keer doen ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand tips om meer uit je push-ups te halen. Ben er echt fucking slecht in gewoon.
Oke ik doe het dus te weinigquote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vaker doen? Ik deed het altijd met chest day en je gaat best vooruit ook al doe je het maar 1x per week. Dus gewoon 2-3 keer doen ofzo.
Ben er daarom maar snel doorgescrolled...quote:
Geleverd brah, maar volgende keer wordt het jouw sgamhar met een hoedje op.quote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
Mogen we Postbodeperry als gym mascotte?
Het ging vooral over katten en menstruatie.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ben er daarom maar snel doorgescrolled...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |