abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125385455
Voor TS is sporten miss ook interessant, ook voor sociale contacten. Als je studeert ga dan bij tennisclub of roeivereniging ofzo. Is gezellig en goed voor je fysiek.
pi_125406461
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:35 schreef kevin_ het volgende:

Onzin, o.a. watergewicht.
Laagje water van m'n buik af? ik denk het niet.
Maar anders ook goed.. laagje is laagje;)
pi_125406570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:24 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Laagje water van m'n buik af? ik denk het niet.
Maar anders ook goed.. laagje is laagje;)
:') Hij bedoelt dat je in de eerste week dat je gaat afvallen met name vocht verliest.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_125407730
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:28 schreef Seam het volgende:

[..]

:') Hij bedoelt dat je in de eerste week dat je gaat afvallen met name vocht verliest.
Ja die feitjes ken ik ook wel.
Maar als ik voel dat er een laagje van m'n buik af is dan ga ik er vanuit dat het vet is.. en als het water is dan is het geen vet.. dus een mazzeltje voor mij;)

I
pi_125418376
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:55 schreef the85mc het volgende:
Voor TS is sporten miss ook interessant, ook voor sociale contacten. Als je studeert ga dan bij tennisclub of roeivereniging ofzo. Is gezellig en goed voor je fysiek.
Komende zomer ga ik weer studeren, ben ik dat inderdaad van plan, wat weet ik nog niet, maar dat ik bij een sportvereniging ga staat voor mij wel vast.

Verder, dus eerst krachttraining en voeding aanpassen? Woon nu nog thuis en ga niet allemaal eisen stellen, kan natuurlijk wel wat kwark en dergelijke aan het eind eten, maar is dat echt een belangrijk item? Snap natuurlijk wel dat ik niet zo vet als wat moet vreten, maar gewoon normaal is toch niet zo'n probleem dan?

Dat ik met cardio dan een skelet word is ook weer niet de bedoeling, zit al niet veel gewicht aan. Buik is ook echt niet heel overdreven, alleen als ik zit of wat dan ook erger ik me er een beetje aan, is dan ook wat nieuw voor mij natuurlijk, stelt ook echt niet veel voor maar goed.
pi_125422211
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef ForzaCaptian het volgende:

[..]

Komende zomer ga ik weer studeren, ben ik dat inderdaad van plan, wat weet ik nog niet, maar dat ik bij een sportvereniging ga staat voor mij wel vast.

Verder, dus eerst krachttraining en voeding aanpassen? Woon nu nog thuis en ga niet allemaal eisen stellen, kan natuurlijk wel wat kwark en dergelijke aan het eind eten, maar is dat echt een belangrijk item? Snap natuurlijk wel dat ik niet zo vet als wat moet vreten, maar gewoon normaal is toch niet zo'n probleem dan?

Dat ik met cardio dan een skelet word is ook weer niet de bedoeling, zit al niet veel gewicht aan. Buik is ook echt niet heel overdreven, alleen als ik zit of wat dan ook erger ik me er een beetje aan, is dan ook wat nieuw voor mij natuurlijk, stelt ook echt niet veel voor maar goed.
Je komt echt veel te onzeker over...

Er zijn hier goede adviezen gegeven. Volg deze adviezen, lees je in en maak het jezelf niet zo moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')