quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens hevig nagedacht waarom Aad300 verkeerd voorspelde dat PSV zou winnen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Aad300 met twee dingen geen rekening had gehouden.
1. PSV heeft niet hoog gespeeld.
2. Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos.
Rickazio maakt wel vaker fouten.quote:
quote:
3/4quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
Mulder vind dat Ajax 2 penalty's moest hebben.
Uiteraard, Aad de Mos heeft nul verstand van voetbalquote:
Er moest zeker niemand lachen om die reactie?quote:
Volgens mij gaat het nu 90 procent over PSV en 10 procent Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX
![]()
![]()
quote:
AFCNiels knikte instemmend.quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er moest zeker niemand lachen om die reactie?
Het is wel wennenquote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu 90 procent over PSV en 10 procent Ajax
Seniel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax geweldig?![]()
Jan kap nou eens.. siniele ouwe gek
Ja wat Ajax aan overwicht op het veld had, heeft PSV dat nu op televisie qua zendtijd.quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu 90 procent over PSV en 10 procent Ajax
Oh, oke.quote:
Pas maar op Rensie, NAC en FC Groningen uit zijn altijd lastigquote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX
![]()
![]()
Ben met jou eens. High Five:quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Jan Mulder, Wat een lul![]()
![]()
, kan die niet een tijdje zijn bek dichthouden.
het is een voetbalprogramma over de Eredivisiequote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef xzaz het volgende:
En nu over de La Liga... o wacht dat doen ze niet....
Het was geen grap, mensen die aan Aad300 twijfelenquote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er moest zeker niemand lachen om die reactie?
De hel die Robert Maaskant heetquote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Pas maar op Rensie, NAC en FC Groningen uit zijn altijd lastig![]()
Weet ik.quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent af en toe ook best leuk.
(dit zeg ik uit beleefdheid)
Nee, het is studiovoetbal en als het een voetbalprogramma is moet er weinig Eredivisie te zien zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is een voetbalprogramma over de Eredivisie
Als je de Ajax-opleiding hebt doorlopen, beschik je over alle voetbaldiploma's.quote:
Wat deed v/d Hoorn?quote:Op zondag 14 april 2013 22:49 schreef Oliver23 het volgende:
kan er zo iemand een gifje maken van VD Hoorn![]()
Wat je Ajax kunt nageven is dat ze inmiddels geleerd hebben van het tijdperk Jol en van Basten en nu conservatief inkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Narsingh matig is heeft Frank weer goed gezien.
Hardcore supporters, zitten er elke wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Zat daar nou een pop op de tribune bij NAC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |