ze heeft zelf die envelop geopendquote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef MissJ het volgende:
Dit vind ik wel heel erg triest voor haar hoor
Before you can rebuild, you gotta break down.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Moet wel zeggen dat ik dit dan ook weer geen goede zet vind van de programma makers. Is dit helping? Really? Nouja misschien een vorm van afsluiten maar toch niet wat je wenst...
ja, maar ze wist niet wat erin zou staan. Ze had waarschijnlijk niet verwacht dat hij is overleden.quote:
oooh, kan ze mams de schuld gevenquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt erop dat mams dan al die tijd lekker haar mond heeft gehouden?
Niks meer dan goeds over de dodenquote:
Tja dat is het risico.quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, maar ze wist niet wat erin zou staan. Ze had waarschijnlijk niet verwacht dat hij is overleden.
Anders had ze de rest van d'r leven die boosheid tegen d'r vader gehad.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Moet wel zeggen dat ik dit dan ook weer geen goede zet vind van de programma makers. Is dit helping? Really? Nouja misschien een vorm van afsluiten maar toch niet wat je wenst...
Als het een van de oorzaken is van haar destructieve eetgedrag, dan is het goed om met die 'demons' af te rekenen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Ja oké ja, zo bekeken. Het ís closure. Of je nu wil of niet. Mja...quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders had ze de rest van d'r leven die boosheid tegen d'r vader gehad.
Nu niet meer. Hoe hard dit ook is.
Tis alleen meer een issue-programma nu dan een afval-programma
Het lijkt wel Spoorloos.
Tja, ze komt op tv hequote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is gewoon nep man.. opeens wil die hele familie haar wel wat een bullshit, emotie tv.. ik hoop dat ze 50kilo aan komt, kut wijf
ze heeft iig veel vocht verlorenquote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaat ze nog een beetje trainen deze uitzending???
Ze had al 50kg van Walmartquote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
Ben héél erg benieuwd of ze de 50k krijgt van Walmart
Ik hoop van de KFC.quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
Ik zou het echt heel oneerlijk vinden, maar het zal vast wel...quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
klopt wel,jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er wel stralender uit.
Niet meer zo intens boos en ontevreden.
'quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef computergirl het volgende:
Ze heeft echt geen enkel doel gehaald, hopeloos geval
Lullig? Waarom.. gewoon niet hard genoeg gewerkt, eigen schuld.. niks lulligs aan. Ze verdient geen fuck, geen prijs, geen dans, geen 50k.quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
Echt lullig om dan die drie pond teveel te wegen![]()
Omdat ze in fase 1 t/m 3 is afgevallen wat ze in fase 1 kwijt had moeten raken?quote:
Ja, dit gaat wel primaquote:
dat zie je vakerquote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt een heel tactische broek met dubbele billen
Ja ze zou echt veel moeten gaan dansenquote:
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een attitude zeg, ik hou d'r niet van
ja, na al dat sporten, nog steed blubbervetquote:
obeseceptionquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Huh in de reclame reclame maken voor het programma dat je al zit te kijken
ja, das echt dufffffquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Huh in de reclame reclame maken voor het programma dat je al zit te kijken
is de houthakkers lookquote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Chris dacht: 'Ik doe niet eens iets leuks aan deze keer'
Ze verdient het ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Het blijft een Amerikaan! Die hebben doorgaans geen smaak.quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
ik heb van haar stress gekregenquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, je at uit stress 5 kilo weg in een restaurant
voor 50k krijg ik anorexiaquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef Maraca het volgende:
Blablabla.. op de weegschaal nu. Wil weten of ze de 50k krijgt
Inderdaad die is snel terug bij af, zeker met zo'n familie .. die passen zich niet aan die zus van haar is ook een fatty.quote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef computergirl het volgende:
Ze gaat gewoon weer vette zooi eten, altijd weer een nieuw excuus. En ze sport ook op tempo in inspanningsniveua van een bejaarde
Wat voor pillen waren dat?quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef THEFXR het volgende:
toch de pillen genomen voor de laatste eindsprint?
Zeker op die roltrapquote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
het ergste is nog, DAT ZE NOG STEEDS DIK UIT ZIET!
Volgens mij welquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Kregen alle anderen dat wel?
Ik heb het hiervoor nog maar 1 keer gezien.
Ja, maar kom op. Ze heeft geen 1 doel gehaaldquote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef jcdragon het volgende:
Zal ze balen als ze de afleveringen van de anderen ziet en die wel 50 k krijgen
Volgens mij houden ze ons voor de gek... op de site van het programma staat dat ze het wel heeft gehadquote:
http://beta.abc.go.com/sh(...)isode-guide/205-nylaquote:Nyla hits a little setback when she strains her back. It takes weeks of recovery time. On Day 365, a cheering crowd awaits the new Nyla, who looks fantastic. At the end of a one year journey, Nyla weighs 278 pounds. She lost 157 pounds. Chris lets Nyla know that Walmart will be helping her continue to eat healthy with a $50,000 gift card. But there’s still the matter of Nyla conquering the escalator challenge. She comes through like a champ. Way to go, Nyla!
Gedachte daaraan is leedvermaak voor mijquote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar kom op. Ze heeft geen 1 doel gehaald
quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze ons voor de gek... op de site van het programma staat dat ze het wel heeft gehad
[..]
http://beta.abc.go.com/sh(...)isode-guide/205-nyla
En de privedetective, en de 100$ per week voor het etenquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het was al kostbaar genoeg om die danslearaar in te huren om hem met haar te laten dansen!
quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze ons voor de gek... op de site van het programma staat dat ze het wel heeft gehad
[..]
onverdiendquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Vond het al een groot schandaal dat ze er een opmerking over maakte, dat ze van die 100 pw niet alles kon betalen...naar wijfquote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En de privedetective, en de 100$ per week voor het eten
Ze is ook nog te dik, maar ze is wel heel veel afgevallen. Niet zo negatief.quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
het ergste is nog, DAT ZE NOG STEEDS DIK UIT ZIET!
het is mijn mening en zij heeft geen enkel doel gehaald, dussssquote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is ook nog te dik, maar ze is wel heel veel afgevallen. Niet zo negatief.
Ze kiezen uit talloze kandidaten een lapzwans uit, dat is jammer, dat is zonde van de moeite en het vele geld!quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is ook nog te dik, maar ze is wel heel veel afgevallen. Niet zo negatief.
Jep, ze verdiende dit allemaal niet. Akelig mens is het.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond het al een groot schandaal dat ze er een opmerking over maakte, dat ze van die 100 pw niet alles kon betalen...naar wijf
Ja, dus? Dat betekent niet dat ze niet heel veel is afgevallen. De sfeer in dit topic is te zuur vind ik.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is mijn mening en zij heeft geen enkel doel gehaald, dussss
Vrijheid van meningsuiting heet dat.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat betekent niet dat ze niet heel veel is afgevallen. De sfeer in dit topic is te zuur vind ik.
ja en, je hoeft hier niet te komen, hier geldt de realiteit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat betekent niet dat ze niet heel veel is afgevallen. De sfeer in dit topic is te zuur vind ik.
We don't care about the bullshit en drama, gewoon hard werken, kansen grijpen.. kans van je leven en dan zo'n attitude hebben?quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ook met karakter te maken. De een kan beter met problemen en tegenslag omgaan dan de ander.quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Is iets met het principe van het leven : het glas is halfvol of het glas is half leeg. Oftewel slachtoffer van je leven of niet
Ja en nee natuurlijk. Want de Nederlandse mevrouw die dat zonder zeuren deed kreeg de minste topicsquote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We don't care about the bullshit en drama, gewoon hard werken, kansen grijpen.. kans van je leven en dan zo'n attitude hebben?
dat is in LIF alquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat er een waarschuwing moet komen voordat er een topic wordt geopend over de uitzending Obese...
Sommige forumleden kunnen reacties als kwetsend ervaren omdat ze misschien zelf een maatje meer hebben...
Als iemand als vette zeug aan het programma begint en op het eind nog steeds een fattass is, dan wordt dat hier gewoon open en bloot uitgesproken.
Moet gewoon kunnen!
Mensen die zelf dik zijn en daar verdrietig van worden kunnen beter een topic over 24 kitchen of iets dergelijks volgen.
Dat is ook waat zij van leven, van de drama.. van de mensen als ons die bitchen en discussierenquote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en nee natuurlijk. Want de Nederlandse mevrouw die dat zonder zeuren deed kreeg de minste topics
Ja hoor, laten we even voor een ander gaan bepalen waar ze wel en niet mogen posten, gebaseerd op het gewicht. En nee, ik heb geen overgewicht maar kan het toch nog triest vinden dat mensen zo ongelukkig kunnen zijn dat ze niet meer de wilskracht hebben om er tegen te vechten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat er een waarschuwing moet komen voordat er een topic wordt geopend over de uitzending Obese...
Sommige forumleden kunnen reacties als kwetsend ervaren omdat ze misschien zelf een maatje meer hebben...
Als iemand als vette zeug aan het programma begint en op het eind nog steeds een fattass is, dan wordt dat hier gewoon open en bloot uitgesproken.
Moet gewoon kunnen!
Mensen die zelf dik zijn en daar verdrietig van worden kunnen beter een topic over 24 kitchen of iets dergelijks volgen.
Daarom mocht ze haar handjes fijnknijpen dat zij uit duizenden kandidaten werd gekozen, maar ze was gewoon een bitch, die haar doelen niet haalde, zelfs het doel wat ze zelf mocht kiezen ondanks alle apparatuur en coaching, heb medelijden met de mensen die niet werden uit gekozen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, laten we even voor een ander gaan bepalen waar ze wel en niet mogen posten, gebaseerd op het gewicht. En nee, ik heb geen overgewicht maar kan het toch nog triest vinden dat mensen zo ongelukkig kunnen zijn dat ze niet meer de wilskracht hebben om er tegen te vechten.
Die programmamakers moeten gewoon beter screenen en kiezen voor mensen met genoeg wilskracht. Ik ben niet zo van het pappen en nathouden, dat weeïge word ik een beetje iebelig van.quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, laten we even voor een ander gaan bepalen waar ze wel en niet mogen posten, gebaseerd op het gewicht. En nee, ik heb geen overgewicht maar kan het toch nog triest vinden dat mensen zo ongelukkig kunnen zijn dat ze niet meer de wilskracht hebben om er tegen te vechten.
Dat is karakter, kijk je naar het leven als halfvol of half leegquote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ook met karakter te maken. De een kan beter met problemen en tegenslag omgaan dan de ander.
Dat is niet het concept, het gaat erom dat je aan het eind een beloning krijgt voor het gehaalde doel, waar jij op doelt onderstreept het negatieve.quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het programma-format best slap, ze hadden beter iemand een ultimatum kunnen stellen. Bij het eerste weegmoment MOET iemand een x-aantal kilo's zijn afgevallen, lukt dat niet, dan komt er een andere kandidaat op de proppen!
quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die programmamakers moeten gewoon beter screenen en kiezen voor mensen met genoeg wilskracht. Ik ben niet zo van het pappen en nathouden, dat weeïge word ik een beetje iebelig van.
Drama makes the world go around.quote:Op zondag 14 april 2013 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook waat zij van leven, van de drama.. van de mensen als ons die bitchen en discussieren
Een beetje drama moet wel, anders is het niet leukquote:Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Jammer van de drama aflevering, ik zie liever dat iemand er 100% voor gaat
quote:John
De toegewijde echtgenoot en vader van twee zoons Jonathan lijkt alles mee te hebben in het leven. Helaas blijkt er toch een gebied te zijn waarop het niet goed zit: zijn gezondheid. Met een gewicht dat ruim boven de tweehonderd kilo ligt, is hij bang dat hij nog maar een paar jaar te leven heeft. Met de hulp van Chris Powell hoopt Jonathan nog lang van zijn gezin te kunnen genieten.
Nee, dacht ook dat het minder zou zijnquote:
Ik snap ook niet dat hij met een gezin zo slecht eetquote:Op zondag 21 april 2013 20:22 schreef THEFXR het volgende:
hij praat veel over zijn kinderen, maar niet over zijn eigen gezondheid, het lijkt me iig geen doorzetter
Gewoonte denk ik. Zijn moeder was ook zoquote:Op zondag 21 april 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij met een gezin zo slecht eet
En zijn vrouw zegt niets?quote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gewoonte denk ik. Zijn moeder was ook zo
misschien is ze een feederquote:
Niet alles zo letterlijk nemenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal 'letterlijk nemen' dan ook niet letterlijk nemen
Oproep voor de NL'se obese netquote:
Lolquote:
Gewoon voor heel veel drama zorgenquote:Op zondag 21 april 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, gemist
Maar ik kom niet in aanmerking denk ik, want dan zijn ze in een maandje al klaar
Oh, ik zie nu dat je ook een pilletje kunt slikkenquote:
Is ook al een keer geweest, obese versus anorexiaquote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dat ze ook een programma moeten maken met anorexia's
het was geen succes?quote:Op zondag 21 april 2013 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is ook al een keer geweest, obese versus anorexia
De trustfall was niet zo'n succes toen de anorexia deelnemers de obese deelnemers moesten opvangenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
De trustfall was niet zo'n succes toen de anorexia deelnemers de obese deelnemers moesten opvangen
BAM, jonguhquote:Op zondag 21 april 2013 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
De trustfall was niet zo'n succes toen de anorexia deelnemers de obese deelnemers moesten opvangen
Was een programma uit de UK, vond het niet zo interessant. Anorexia kreeg voorgeschoteld wat de obese at, en vice versa.quote:
Nou ja, het is net zoals zeggen dat je iemand steunt met het stoppen met roken en dan voor zijn neus een sigaret opsteken.quote:Op zondag 21 april 2013 20:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij moet niet piepen, dat hij gezond moet eten wil niet zeggen dat iedereen aan tafel konijnenvoer moet bestellen! En dan klagen dat ze niet achter hem staan...
Moet gewoon kunnen, de persoon die stopt moet zelf genoeg wilskracht hebben om daar tegen te kunnen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het is net zoals zeggen dat je iemand steunt met het stoppen met roken en dan voor zijn neus een sigaret opsteken.
nah, is hetzelfde verhaal met de ex alcohol verslaafde oom met de bruiloft, dat er dan geen drank geschonken wordt.quote:Op zondag 21 april 2013 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het is net zoals zeggen dat je iemand steunt met het stoppen met roken en dan voor zijn neus een sigaret opsteken.
Noem het dan geen steunenquote:Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen, de persoon die stopt moet zelf genoeg wilskracht hebben om daar tegen te kunnen.
Dan verschillen we van meningquote:Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen, de persoon die stopt moet zelf genoeg wilskracht hebben om daar tegen te kunnen.
bij hun ben je te gast, thuis nietquote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan verschillen we van meningAls vriendinnen op dieet zijn pas ik mij aan als ze bij mij eten of ik bij hun eet.
Die mensen hoeven zichzelf niet op te knopen, ze kunnen hem steunen door af en toe te roepen: "je gaat goed, zet door!"quote:
Het ging hier om een restaurant, dat is even iets anders.quote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan verschillen we van meningAls vriendinnen op dieet zijn pas ik mij aan als ze bij mij eten of ik bij hun eet.
Dit was het 'steek hem een hart onder de riem' diner, als je het zelfs dan niet kunt opbrengen...quote:Op zondag 21 april 2013 20:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die mensen hoeven zichzelf niet op te knopen, ze kunnen hem steunen door af en toe te roepen: "je gaat goed, zet door!"
Njah dus? Ik ga een vegetarische vriendin toch geen vlees voorschotelen omdat ze bij mij thuis is?quote:
Nee hoor. Zou dan ook iets gezonds bestellenquote:Op zondag 21 april 2013 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging hier om een restaurant, dat is even iets anders.
nu al...quote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
We gaan weer richting terugval....
8 uur werk, 8 uur prive en 8 uur slaap. Heb je nog 4 uur overquote:
3 maanden waren al voorbij hequote:
kinderen altijd als excuus gebruikenquote:Op zondag 21 april 2013 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kinderen dit kinderen dat...weinig tijd, een soort voorbode van dat het fout gaat.
Eerder 12 uur werk, 8 uur slasp, hou je nog vier uur over voor eten, douchen, sporten, kinderen en een leven.quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
8 uur werk, 8 uur prive en 8 uur slaap. Heb je nog 4 uur over
eens.quote:
Hij heeft iig niet meer dat Gerald kapselquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef THEFXR het volgende:
je ziet nu goed dat hij is afgevallen, maar hij ziet er ook ouder uit
Nu met die beugel gaat er weer een jaartje of 10 vanafquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef THEFXR het volgende:
Chris vind dat hij er jonger uitzietquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef THEFXR het volgende:
dat "jerry springer talk to the hand" mensquote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dit programma pas leuk als er een deelnemer in zit die zich 100% in zet zoals nu. Dat is even wat anders in vergelijking tot dat irritante mens van vorige week!
Ja afgrijselijk mens!quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat "jerry springer talk to the hand" mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |