ze heeft zelf die envelop geopendquote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef MissJ het volgende:
Dit vind ik wel heel erg triest voor haar hoor
Before you can rebuild, you gotta break down.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Moet wel zeggen dat ik dit dan ook weer geen goede zet vind van de programma makers. Is dit helping? Really? Nouja misschien een vorm van afsluiten maar toch niet wat je wenst...
ja, maar ze wist niet wat erin zou staan. Ze had waarschijnlijk niet verwacht dat hij is overleden.quote:
oooh, kan ze mams de schuld gevenquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt erop dat mams dan al die tijd lekker haar mond heeft gehouden?
Niks meer dan goeds over de dodenquote:
Tja dat is het risico.quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, maar ze wist niet wat erin zou staan. Ze had waarschijnlijk niet verwacht dat hij is overleden.
Anders had ze de rest van d'r leven die boosheid tegen d'r vader gehad.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Moet wel zeggen dat ik dit dan ook weer geen goede zet vind van de programma makers. Is dit helping? Really? Nouja misschien een vorm van afsluiten maar toch niet wat je wenst...
Als het een van de oorzaken is van haar destructieve eetgedrag, dan is het goed om met die 'demons' af te rekenen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Ja oké ja, zo bekeken. Het ís closure. Of je nu wil of niet. Mja...quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders had ze de rest van d'r leven die boosheid tegen d'r vader gehad.
Nu niet meer. Hoe hard dit ook is.
Tis alleen meer een issue-programma nu dan een afval-programma
Het lijkt wel Spoorloos.
Tja, ze komt op tv hequote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is gewoon nep man.. opeens wil die hele familie haar wel wat een bullshit, emotie tv.. ik hoop dat ze 50kilo aan komt, kut wijf
ze heeft iig veel vocht verlorenquote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaat ze nog een beetje trainen deze uitzending???
Ze had al 50kg van Walmartquote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
Ben héél erg benieuwd of ze de 50k krijgt van Walmart
Ik hoop van de KFC.quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
Ik zou het echt heel oneerlijk vinden, maar het zal vast wel...quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Maraca het volgende:
klopt wel,jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er wel stralender uit.
Niet meer zo intens boos en ontevreden.
'quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef computergirl het volgende:
Ze heeft echt geen enkel doel gehaald, hopeloos geval
Lullig? Waarom.. gewoon niet hard genoeg gewerkt, eigen schuld.. niks lulligs aan. Ze verdient geen fuck, geen prijs, geen dans, geen 50k.quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
Echt lullig om dan die drie pond teveel te wegen![]()
Omdat ze in fase 1 t/m 3 is afgevallen wat ze in fase 1 kwijt had moeten raken?quote:
Ja, dit gaat wel primaquote:
dat zie je vakerquote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt een heel tactische broek met dubbele billen
Ja ze zou echt veel moeten gaan dansenquote:
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een attitude zeg, ik hou d'r niet van
ja, na al dat sporten, nog steed blubbervetquote:
obeseceptionquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Huh in de reclame reclame maken voor het programma dat je al zit te kijken
ja, das echt dufffffquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Huh in de reclame reclame maken voor het programma dat je al zit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |