SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uh, RTL7 wel volgens mij, RTL5 sowieso niet. Of ja, hij doet het wel, maar sneeuwtquote:Op zondag 14 april 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RTL 7, die doet het toch niet bij jou, toch?
[..]
Oh spannend
Dat kan ook nogquote:
Weet je moeder dat welquote:
'quote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Het was al officieel, ik hou niet zo van facebookrelatiestatusupdatedinges.
Dat viel me al op jaquote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je ziet er niks van hoor.
Dunno, vond het wel tijd worden.
Ik wilde net zeggen dat ik er niks van kon zien. Kan ik er niet eens even lekker op reageren.quote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft en wanneer komen er kinderen dat zul je nu wel vaker gaan horenquote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Het was al officieel, ik hou niet zo van facebookrelatiestatusupdatedinges.
Juist daarom is er niks van te zien.quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik er niks van kon zien. Kan ik er niet eens even lekker op reageren.
Je hebt haar ouders toch ontmoet gisteren?quote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook. Gisteren haar ouders ontmoet. 2 uur lang gekletst. Ging echt vlot.quote:
Waarom zou je dat willen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik er niks van kon zien. Kan ik er niet eens even lekker op reageren.
Mwoah mijn familie niet hoor, die zijn daar relaxed onder.quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft en wanneer komen er kinderen dat zul je nu wel vaker gaan horen
Stomme Muhahahaquote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist daarom is er niks van te zien.
Omdat dat leuk is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook. Gisteren haar ouders ontmoet. 2 uur lang gekletst. Ging echt vlot.
[..]
Waarom zou je dat willen.
LOL. Dat vroeg ik netquote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je dat willen.
[..]
Mwoah mijn familie niet hoor, die zijn daar relaxed onder.
Je vergeet broers en neven.quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ouders ontmoeten *ril*
Mijn volgende vriend moet gewoon wees zijn![]()
Liefst ook zonder tante's, zussen, oma's en nichten
Ik vind het raar om gefeliciteerd te worden.quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is.
2 uur lang ging het vlot? Mooi man.
Ja, ik zag het. Toen had ik die post al getypt en ik dacht, dat ziet vin wel.quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL. Dat vroeg ik net![]()
Mooi man, da's in ieder geval een goed teken
LOLquote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het raar om gefeliciteerd te worden.
Ja, toen ze naar boven ging om iets weg te leggen vroeg haar moeder zo aan haar vader: denk jij wat ik denk.
Ik zo: huh wat?
Toen viel het kwartje dus ik rap naar boven om haar kamer te zien.
Puinzooi hahahaha, haar ouders keihard lachen.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Toen had ik die post al getypt en ik dacht, dat ziet vin wel.
Ik vergeet helemaal niks!!quote:
Het begon met m'n neef!quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vergeet helemaal niks!!![]()
Het zijn altijd de vrouwen in de schoonfamilie die voor gezeik zorgen!!
quote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het raar om gefeliciteerd te worden.
Ja, toen ze naar boven ging om iets weg te leggen vroeg haar moeder zo aan haar vader: denk jij wat ik denk.
Ik zo: huh wat?
Toen viel het kwartje dus ik rap naar boven om haar kamer te zien.
Puinzooi hahahaha, haar ouders keihard lachen.
Die was nog heel rustig ja!!quote:
Ja echt hoor.quote:
Tjah wat zal ik zeggen. Vol met vrouwenrommel.quote:
Vrouwenrommelquote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Ach, ik vond het wel grappig.
[..]
Tjah wat zal ik zeggen. Vol met vrouwenrommel.
Ja dat is waarquote:Op zondag 14 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was nog heel rustig ja!!
Je tante denkt dat ik bij de familie wil horen en jouw moeder is gewoon te erg!!
Tja, niet zo gekquote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Ach, ik vond het wel grappig.
Make-up, nagellak, blaadjes, knuffeltjes etc. Hele rambam.quote:
Nee haha, haar vader had nog zo gezegd om alles op te ruimen.quote:
The horrorquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Make-up, nagellak, blaadjes, knuffeltjes etc. Hele rambam.
Maar dat doen vrouwen uiteraard nietquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Make-up, nagellak, blaadjes, knuffeltjes etc. Hele rambam.
[..]
Nee haha, haar vader had nog zo gezegd om alles op te ruimen.
Ach, ik heb het vaker gezien hoor.quote:
Deze niet nee, die is net zo erg als ik.quote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat doen vrouwen uiteraard niet.
Ach dat scheelt, ergert de een zich ook niet zo snel aan de zooi van de anderquote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik heb het vaker gezien hoor.
[..]
Deze niet nee, die is net zo erg als ik.
Enig verschil is dat weinig tot geen prulletjes heb.
Lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet een pot thee in het topic en een schaal koekjes erbij
Ach voordat we samenwonen zijn we alweer een stuk verder en anders krijgt ze wel een kamer waar ze haar zooi in mag opslaan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach dat scheelt, ergert de een zich ook niet zo snel aan de zooi van de ander
Pas maar op dat ze niet cm voor cm in piktquote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach voordat we samenwonen zijn we alweer een stuk verder en anders krijgt ze wel een kamer waar ze haar zooi in mag opslaan.
Plek zat hier.
Ik nietquote:
Haha, dan gooi ik alles stiekem 1 voor 1 weg.quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet cm voor cm in pikt
Klasgenootje had een dressoir vol met flesjes, echt ramvol.quote:
Drank...flesjes?quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klasgenootje had een dressoir vol met flesjes, echt ramvol.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, dan gooi ik alles stiekem 1 voor 1 weg.
[..]
Tsja je moet watquote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, dan gooi ik alles stiekem 1 voor 1 weg.
[..]
Hoiquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hallo!
Productief dagje gehad. Alleen niet buiten geweest.
Niet buiten? Was best lekker weer hoorquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hallo!
Benen geëpileerd.quote:
I know! Heb wel in rokje + hemdje rondgelopen met het raam wagenwijd open, maar ben niet daadwerkelijk buiten geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet buiten? Was best lekker weer hoor
Dat had je ook best buiten kunnen doenquote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Benen geëpileerd.Maargoed, ben nu alvast weer bikini en zomer klaar, dan vanaf nu gewoon weer bijhouden, ghehe.
Verder opgeruimd, schoongemaakt, stofgezogen en gedweild. Ook de nagellak van mijn tenen afgehaald, dus nu alle nagels weer kortwieken, en dan kan ik ze morgen weer lakken.
Terecht, buiten is eng.quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hallo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat, benen epileren?quote:Op zondag 14 april 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had je ook best buiten kunnen doen![]()
Was wel productief dan ja
Jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat, benen epileren?
Vond ik ook. Oh, afwas heb ik ook gedaan! Alleen moet ik nu de douches nog schoon maken, geen zin in.
Heel niet joh, weet je hoe lang dat verlengsnoer dan had moeten zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee, ik zou ook geen zin meer hebben na zo'n dag
Nee geen ideequote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel niet joh, weet je hoe lang dat verlengsnoer dan had moeten zijn?
Misschien doe ik het morgen wel.
Ik woon op de zevende verdieping.quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee geen idee![]()
Ooit moet het er van komen
Ik heb net administratie gedaan
Mensen gaan steeds vroeger naar bed tegenwoordigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!![]()
De kracht van herhalingquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ergens in de ochtend een broek en een t-shirt aangetrokken.
Daar ben ik nu nog van aan het bijkomen
Nu snap ik wel waarom je apptequote:
Oh, dat is wel erg lang dan jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik woon op de zevende verdieping.
Nouja, het is mijn taak van deze week. Als ik het niet doe doet iemand anders het volgende week wel. Maar het is dus al 4 weken niet gedaan.
Maar nu zit ik van een biertje te genieten, dus voorlopig niet schoonmaken iig.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen gaan steeds vroeger naar bed tegenwoordigJij ook trusten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Pff dat klinkt vermoeiend!!quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb zelfs nog verschillende outfits aan gehad, en make-up (+lippenstift) opgedaan!
Studentenhuizenquote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het is mijn taak van deze week. Als ik het niet doe doet iemand anders het volgende week wel. Maar het is dus al 4 weken niet gedaan.
4 weken, iew.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen gaan steeds vroeger naar bed tegenwoordigGewoon omdat m'n gezicht pijn doet. Ik ben een beetje verbrand van de zon en het was na 17u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!Werewolf
Vooral omdat het grasveld ook nog iets van 15 meter verderop is.quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel erg lang dan ja
Lekker fris. Proost
Dat dacht ik! Van het weekend ook al van alles gedaan. Ben helemaal uitgeput en dan is het morgen weer maandag.quote:
quote:
Ja.quote:
Ouch, verbrand zijn is rukquote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gewoon omdat m'n gezicht pijn doet. Ik ben een beetje verbrand van de zon en het was na 17u.
Mja, metertje of 100 heb je dan wel nodigquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vooral omdat het grasveld ook nog iets van 15 meter verderop is.
Mja.Thanks!
Oke dan have fun with your games.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga nog niet naar bed hoor, eerst ga ik nog even gamen
Precies. En dan gaat iedereen zitten kijken terwijl ik mijn benen epileer.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, metertje of 100 heb je dan wel nodig
Autisten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan have fun with your games.
En herhaling wat voor een autist ben je?
Beetje vreemd wel jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies. En dan gaat iedereen zitten kijken terwijl ik mijn benen epileer.
Dat valt dan nog wel mee. Maar ik zou er sowieso elke week een doekje doorheen halen. Ik vertrouw andere mensen er niet mee.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Gelukkig hebben we er 2, en douchen de meeste mensen in de rechterdouche, terwijl ik altijd de linkerdouche pak.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies. En dan gaat iedereen zitten kijken terwijl ik mijn benen epileer.
In before ik ben autistquote:
Het is nog geen zonneslag want dat is pas ruk.quote:
1tje van het goeie soortquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan have fun with your games.
En herhaling wat voor een autist ben je?
Heee Fera!quote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee. Maar ik zou er sowieso elke week een doekje doorheen halen. Ik vertrouw andere mensen er niet mee.
Ik ben gelukkig helemaal niet smetvrezerig. Voor een studentenhuis zijn wij over het algemeen nog best een schone namelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee. Maar ik zou er sowieso elke week een doekje doorheen halen. Ik vertrouw andere mensen er niet mee.
Heb je die ook nogquote:
He gatver, das idd pas echt rukquote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is nog geen zonneslag want dat is pas ruk.
Ik was in juli 2010 zo hard verbrand van een dagje Oostende dat er vocht in m'n hoofd zat.
Toen heb ik gejankt en vooral omdat ik niet gesmeerd had
De rest kan je wel raden denk ikquote:
Hey koffie!quote:
Ga je snel voortplanten danquote:
nee dat is gewoon oliedomquote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He gatver, das idd pas echt ruk
Nee, helaas. Wel wat karpers gezien, er kwamen zelfs wat rugvinnetjes boven water.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He feertje, nog wat gevangen vandaag?
Iets vergeten is heul niet dom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, heee Charmed!![]()
Zeur dan niet dat je aan het uitsterven bentquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, helaas. Wel wat karpers gezien, er kwamen zelfs wat rugvinnetjes boven water.
Ik laat het krijgen van kinderen wel aan m'n zussen over, dus komt goed!quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeur dan niet dat je aan het uitsterven bent
Heel verstandigquote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik laat het krijgen van kinderen wel aan m'n zussen over, dus komt goed!
Het grote verdriet was er pas om 18.15.quote:
Ik wou nog een ding tegen je zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou nog een ding tegen je zeggen.wtf, ben jij alweer 19???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm, ruim 4 maanden al.quote:
3.quote:
Al mijn tijd gaat zo'n beetje op aan stage en de radio.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe weinig ik je nog tegenkom hier op fok!![]()
Waar hang jij zo uit tegenwoordig?
Ook goed.quote:
Whehehehe. Ik neem aan dat je niet anders had verwacht. Hij hebben immers Siem.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou nog een ding tegen je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik neem aan dat je niet anders had verwacht. Hij hebben immers Siem.
[..]Ik verwacht helemaal niets. Zolang ze Vitesse maar geen kampioen laten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets vergeten is heul niet dom!
waar zegt ze dat ze het vergeten is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, heee Charmed!
Ow, heb ik blijkbaar de inhoud van haar post niet goed onthouden. fuck my memoryquote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar zegt ze dat ze het vergeten is?
Of die vergeten uit te checken en dan boos zijn als de deur niet opnieuw wordt open gedaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
Stomme mensen die vergeten uit te stappen en daarna gaan zeiken dat de deur te vroeg dicht gaat.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik neem aan dat je niet anders had verwacht. Hij hebben immers Siem.
[..]Genieten. Met een zachte G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Toch jammer dat je niet in Eindhoven kampioen wordt. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:
De ultieme vernedering voor PSV. Man man man wat was dat lekker geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet in Eindhoven kampioen wordt. Het had zo mooi kunnen zijn.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die niet squatten
Mannen die niet squatten
Haten is gratieschhhhhhhquote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die niet squatten
Mannen die niet squatten
Met zo'n knakenelftal als dat wij hebben kampioen worden, is natuurlijk al een belediging en vernedering.quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De ultieme vernedering voor PSV. Man man man wat was dat lekker geweest.
Voor wie? Al die teams zijn inwisselbaar voor elkaarquote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zo'n knakenelftal als dat wij hebben kampioen worden, is natuurlijk al een belediging en vernedering.
Geeft niks. Ik was het vergeten en dan nog in slaap gevallen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, heb ik blijkbaar de inhoud van haar post niet goed onthouden. fuck my memory![]()
Voor PSV, die hebben miljoenen bij elkaar gefraudeerd en dat uitgegeven aan spelers. En dan nog steeds zo falenquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor wie? Al die teams zijn inwisselbaar voor elkaar
5 miljoen stond er op het veld vandaag volgens mij bij ons.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zo'n knakenelftal als dat wij hebben kampioen worden, is natuurlijk al een belediging en vernedering.
Inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of die vergeten uit te checken en dan boos zijn als de deur niet opnieuw wordt open gedaan.
Pff ja kan ook worden gezegd over Ajax. Misschien worden ze wel kampioen dit jaar maar dat kan volgend jaar zo weer anders zijnquote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor PSV, die hebben miljoenen bij elkaar gefraudeerd en dat uitgegeven aan spelers. En dan nog steeds zo falen
Altijd smeren in de zon, vooral als je huid er licht is. Hoge factor en ieder uur herhalen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik was het vergeten en dan nog in slaap gevallen.
Ik was aan zee met een groep en niemand had gesmeerd. Dus allemaal verbrand.
Mwah, wel iets meer. Cilissen kostte 3, Moisander ook zoiets.quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
5 miljoen stond er op het veld vandaag volgens mij bij ons.
Nee, Ajax verkoopt geen parkeerplaats voor 50 miljoen aan de gemeentequote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ja kan ook worden gezegd over Ajax. Misschien worden ze wel kampioen dit jaar maar dat kan volgend jaar zo weer anders zijn
Ja dat kan. Maar dit is al het derde jaar op rij.quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ja kan ook worden gezegd over Ajax. Misschien worden ze wel kampioen dit jaar maar dat kan volgend jaar zo weer anders zijn
Ik vergeet dat altijdquote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd smeren in de zon, vooral als je huid er licht is. Hoge factor en ieder uur herhalen.
Zo braaf ben ik dan ook weer niet. Maar zodra de temperaturen boven de 20 graden komen heb ik wel standaard zonnebrand in mijn tas zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd smeren in de zon, vooral als je huid er licht is. Hoge factor en ieder uur herhalen.
Licht en gevoeligquote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach ja alles voor dat spelletje van die 22 mannen te laten doorgaanquote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, wel iets meer. Cilissen kostte 3, Moisander ook zoiets.
En Derk ook 3 ton.
[..]
Nee, Ajax verkoopt geen parkeerplaats voor 50 miljoen aan de gemeente
Jij verbrandt volgens mij ook niet zo snel. Ik ook niet, klein gelukje met mijn mediterraanse bloed.quote:
Jij bent wel vrij wit. Verbrand je ook snel?quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo braaf ben ik dan ook weer niet. Maar zodra de temperaturen boven de 20 graden komen heb ik wel standaard zonnebrand in mijn tas zitten.
Allemaal nog wel!quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik was het vergeten en dan nog in slaap gevallen.
Ik was aan zee met een groep en niemand had gesmeerd. Dus allemaal verbrand.
Ik verbrand nooit, nee.quote:Op zondag 14 april 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij verbrandt volgens mij ook niet zo snel. Ik ook niet, klein gelukje met mijn mediterraanse bloed.
Dan is het heel erg belangrijk. En tussen 12 en 3 zoveel mogelijk uit de zon blijven.quote:
Ik verkoop die van mij met Koninginnedag.quote:
Voor hoeveel kipnuggets?quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verkoop die van mij met Koninginnedag.
Ik werk op Koninginnedag. 150%, bitches.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verkoop die van mij met Koninginnedag.
Ik vorig jaar in Hongarije. Maar ik was aan het maffen op een luchtbed in het zwembad. Maar het was zo weer over.quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verbrand nooit, nee.
Laatste keer was geloof ik 2005 in Indonesië.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent wel vrij wit. Verbrand je ook snel?
Vandaag was het na 17u maar dat maakt blijkbaar geen hol uit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het heel erg belangrijk. En tussen 12 en 3 zoveel mogelijk uit de zon blijven.
Ik verbrand ook heel makkelijk, al valt me wel op dat het steeds minder wordt naarmate ik ouder wordquote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Vandaag was het na 17u maar dat maakt blijkbaar geen hol uit.
Ik verbrand sowieso
Dat kan. Maar tussen 12 en 3 is de zon het sterkst.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Vandaag was het na 17u maar dat maakt blijkbaar geen hol uit.
Ik verbrand sowieso
En in de lente is ie op z'n sterkst qua jaargetijdequote:Op zondag 14 april 2013 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar tussen 12 en 3 is de zon het sterkst.
Hoedjesquote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op vakantie heb ik tegenwoordig ook meestal een hoedje bij me, anders verbrandt mijn scheiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwembad ja, dat helpt wel mee.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vorig jaar in Hongarije. Maar ik was aan het maffen op een luchtbed in het zwembad. Maar het was zo weer over.
Ik was verbrand op de boot nadat ik had gesnorkeld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hendig. Ik ga een uitzending maken. Met heel veel Queen natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk op Koninginnedag. 150%, bitches.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
Vanaf morgen tot vrijdag de lentejas weer aan.
Die moet ik ook nog even uit de kast plukkenquote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
Niet eens Nederlandstalige muziek?quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hendig. Ik ga een uitzending maken. Met heel veel Queen natuurlijk.
Weehehe ik kreeg hier andere ideeen bij.quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HoedjesMaar oh zo fijn. Lekker dobberen, zwembad voor jezelf. Biertje erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zwembad ja, dat helpt wel mee.
Ik was verbrand op de boot nadat ik had gesnorkeld.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik denk het niet. Ik kan er zelden van genieten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens Nederlandstalige muziek?
Gelukkig mag dat op sommige stations niet. Waar maak je eigenlijk radio loefje?quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens Nederlandstalige muziek?
Zeker. Donderdag boven de twintig graden. Maar vrijdag weer 12.quote:
Lekker tochquote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Donderdag boven de twintig graden. Maar vrijdag weer 12.
Wat is het woensdag voor weer?quote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik kan er zelden van genieten.
Nederlandquote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg uit.quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weehehe ik kreeg hier andere ideeen bij.
Nou ja ik draai wel Bea's favoriete plaat.quote:
En die is?quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik draai wel Bea's favoriete plaat.
Regen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het woensdag voor weer?
[..]
Ja en nee.quote:
Lokale omroep in Amsterdam.quote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig mag dat op sommige stations niet. Waar maak je eigenlijk radio loefje?
Cool DJ Heloefquote:
Wat ga je doen?quote:
Tulpen uit Amsterdam van Herman Emmink.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Tulpen uit Amsterdam van Herman Emmink.
Ah, vervelend. Maar ach, wie weet valt het mee. Je weet het pas als je die dag naar buiten kijkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zelfs dan kan het nog veranderenquote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, vervelend. Maar ach, wie weet valt het mee. Je weet het pas als je die dag naar buiten kijkt.
Klopt.quote:
Ik heb er sowieso niet veel zin in. Mensen op werk die eerst leuk waren, zijn nu stom. Nieuwe collega's zijn stom. Favoriete collega ontslagen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, vervelend. Maar ach, wie weet valt het mee. Je weet het pas als je die dag naar buiten kijkt.
Waarom is ie eigenlijk ontslagen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso niet veel zin in. Mensen op werk die eerst leuk waren, zijn nu stom. Nieuwe collega's zijn stom. Favoriete collega ontslagen.
Tweede officiële waarschuwing gekregen voor iets onbenulligs.quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is ie eigenlijk ontslagen?
Wat noem je onbenullig?quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tweede officiële waarschuwing gekregen voor iets onbenulligs.
Dat is klote. Laatst kreeg ik kritiek op mijn tempo terwijl ik elke dag mezelf in het zweet werk.quote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso niet veel zin in. Mensen op werk die eerst leuk waren, zijn nu stom. Nieuwe collega's zijn stom. Favoriete collega ontslagen.
Voetballen terwijl er niks te doen was.quote:
Werken de anderen harder dan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote. Laatst kreeg ik kritiek op mijn tempo terwijl ik elke dag mezelf in het zweet werk.
Hmmm kregen de anderen ook een waarschuwing toen??quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voetballen terwijl er niks te doen was.
Nee, maar ik ben de enige in mijn functie. Ik heb geen pauze, sta nooit niks te doen, eet niet en neem twee keer wat slokken water en ga naar de wc.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voetballen terwijl er niks te doen was.
[..]
Werken de anderen harder dan?
Ik krijg daar nooit kritiek. Ik los alles zelf op en dat vinden ze meestal wel prima.
Is dat zo?quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
Waarschuwingen krijg je tegenwoordig steeds sneller of ze dreigen er mee.
fixedquote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef fietsie het volgende:
Pffff praatprogramma's op de BBC zijn saaaaaaaahhhiijjjjjj
Ik was er niet, maar ik heb begrepen dat er 2 anderen ook een waarschuwing kregen. Al ontkent een het.quote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm kregen de anderen ook een waarschuwing toen??
An sich snap ik de waarschuwing wel.... maar aan de andere kant als er echt niks te doen was
Hmm, vreemd wel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben de enige in mijn functie. Ik heb geen pauze, sta nooit niks te doen, eet niet en neem twee keer wat slokken water en ga naar de wc.
Ik mag maar een keer in de drie uur naar het toilet tijdens het werken en alleen als het niet druk isquote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben de enige in mijn functie. Ik heb geen pauze, sta nooit niks te doen, eet niet en neem twee keer wat slokken water en ga naar de wc.
Oja?quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef fietsie het volgende:
Gheghegehhe er zijne r wel die leuk zijn hoor
Hmm... ligt aan het bedrijf hequote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was er niet, maar ik heb begrepen dat er 2 anderen ook een waarschuwing kregen. Al ontkent een het.
Trusten Vinquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Half 6 de wekker en zo
Trusten
quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag maar een keer in de drie uur naar het toilet tijdens het werken en alleen als het niet druk is
Ik hoor het wel meer, paar keer op mijn werk gehoord. Zo van als jij nu dit niet gaat doen dan krijg je een waarschuwing. Onzin in dat geval. Maar het geeft wel aan hoe het gaat tegenwoordig. Niet dat iedereen zo is.quote:
TopGear vind ik een heul geslaagd praatprogrammaquote:
Arbeidsrechtelijk -onhoudbaar- maar natuurlijk nemen ze alleen mensen in die functies aan die het zich niet kunnen veroorloven hier een advokaat op te zettenquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag maar een keer in de drie uur naar het toilet tijdens het werken en alleen als het niet druk is
Dat is toch geen praatprogramma..... dat is een soort van showquote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
TopGear vind ik een heul geslaagd praatprogramma
Het probleem is dat je de helft van de tijd niks staat te doen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ligt aan het bedrijf he
Bij de een kan je gerust op een rustig moment ff frisbeen en bij de ander moet je gewoon op zoek naar iets om te doen in het belang van het bedrijf
Ze hebben bankjes, ze zitten af en toe en praten met elkaarquote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is toch geen praatprogramma..... dat is een soort van show![]()
met soms best leuk wagentjesssss
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is dat je de helft van de tijd niks staat te doen.
Je mag dan ook niet roken, geen telefoon bij je hebben, je mag niet gaan zitten.
Het is niet alsof er mensen zijn die hier langer dan een jaar of drie blijven werken, dus ach.quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Arbeidsrechtelijk -onhoudbaar- maar natuurlijk nemen ze alleen mensen in die functies aan die het zich niet kunnen veroorloven hier een advokaat op te zetten
pfff....quote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze hebben bankjes, ze zitten af en toe en praten met elkaar
Bel aan om te vragen of het lekker was zometeenquote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de hele dag thuis geweest en hoor mijn buurvrouw nu voor de 4de keer kreunen alsof ze seks heeft.
Heeft zij mazzel ... of niet....quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de hele dag thuis geweest en hoor mijn buurvrouw nu voor de 4de keer kreunen alsof ze seks heeft.
Alsof ze seks heeft, of heeft ze seks, of een vreselijk goede vieb ?quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dan zouden ze zich schamen ofzo. Zij bellen ook niet bij mij aan voor dat soort dingen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bel aan om te vragen of het lekker was zometeen
quote:
Is dat vaak nodig dan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze zich schamen ofzo. Zij bellen ook niet bij mij aan voor dat soort dingen.
quote:
Ze heeft seks.quote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alsof ze seks heeft, of heeft ze seks, of een vreselijk goede vieb ?
Je weet precies hoevaak ik seks heb, dus een beetje een rare vraagquote:
Jij kan het verschil horen tussen masturberen en seks?quote:Op zondag 14 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft seks.
[..]
Je weet precies hoevaak ik seks heb, dus een beetje een rare vraag
Maak jij bij masturberen dezelfde geluiden als tijdens seks dan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kan het verschil horen tussen masturberen en seks?
Ik zal hem maar maken: HE SEKS JAKKIE BAHquote:
Ja, echt smerig is dat, ik snap niet dat er mensen zijn die het vrijwillig doenquote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal hem maar maken: HE SEKS JAKKIE BAH
Aangezien ik de kerel ook hoor..quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kan het verschil horen tussen masturberen en seks?
Ik maak dan geen geluid.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maak jij bij masturberen dezelfde geluiden als tijdens seks dan?
Inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal hem maar maken: HE SEKS JAKKIE BAH
Wij zijn de weinige nette mensen die over zijn. Al die smerige heidenen in deze wereld.quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, echt smerig is dat, ik snap niet dat er mensen zijn die het vrijwillig doen
Een knorretje of een kreuntje?quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, alleen soms een per ongeluk een beetje
Dan is het doodstil, je hoort het zachtjes soppen onder de dekens en vervolgens loei je "OH JAH KNEEEL!!!!!!" om dat zachtjes verder te gaan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, alleen soms een per ongeluk een beetje
Ik maak zelden geluidenquote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maak jij bij masturberen dezelfde geluiden als tijdens seks dan?
Oke 4 keerquote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ik de kerel ook hoor..
Kneel?quote:Op zondag 14 april 2013 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het doodstil, je hoort het zachtjes soppen onder de dekens en vervolgens loei je "OH JAH KNEEEL!!!!!!" om dat zachtjes verder te gaan?
Zo rollen wij, loefboefje.quote:
Dr viel een A wegquote:
Ik zou het vrij zorgwekkend vinden als ze mijn naam of forumnaam zou gebruiken terwijl ze met haar vriend bezig is.quote:
Hey dit is Fok he, hoop aanwezigen zijn zorgwekkendquote:Op zondag 14 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het vrij zorgwekkend vinden als ze mijn naam of forumnaam zou gebruiken terwijl ze met haar vriend bezig is.
Newb roept je naam wel eens hoor, maar ik nooit.quote:Op zondag 14 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het vrij zorgwekkend vinden als ze mijn naam of forumnaam zou gebruiken terwijl ze met haar vriend bezig is.
Als er iemand is waar ik me geen zorgen om maak, is het Loka wel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey dit is Fok he, hoop aanwezigen zijn zorgwekkend
quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer een soort piepje, ik heb een vreemd piepstemmetje
quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb roept je naam wel eens hoor, maar ik nooit.Van Newb verwacht ik dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je je soms ook verkleden als mij?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Watquote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef heloef het volgende:
Iemand vertelde me een tijd terug dat ze soms koekoek riep als ze klaarkwam.
Ik maak geen grap.
En daarna flikkerde ze haar vriend uit bed ? (Dat doen koekoeksjongen met andere vogeltjs in een nest....)quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef heloef het volgende:
Ik maak geen grap.
Waarom denk je dat ik een bril heb genomen?quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er iemand is waar ik me geen zorgen om maak, is het Loka wel.
[..]Ik zie het zo voor me
Alsof je helium op hebt.
[..]
Van Newb verwacht ik dat wel.
Moet je je soms ook verkleden als mij?
Ik wist toen ook niet meer wat ik moest zeggen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef heloef het volgende:
Ik maak geen grap.
Ooooooooohhhhquote:Op zondag 14 april 2013 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een bril heb genomen?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een bril heb genomen?
Ja inderdaad, opwinding in klap weg door slappe lachquote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Dan maar hopen dat de kerel eerder klaarkomt. Anders lukt het niet meer.
Om haar even te citeren "als ik dat doe roept hij gewoon heel hard roekoe"quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Dan maar hopen dat de kerel eerder klaarkomt. Anders lukt het niet meer.
Die mensen zijn echt rijp voor Sex voor de Büch.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Om haar even te citeren "als ik dat doe roept hij gewoon heel hard roekoe"
Ergens wilde ik het ook niet weten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die mensen zijn echt rijp voor Sex voor de Büch.
Aparte mensen welquote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Om haar even te citeren "als ik dat doe roept hij gewoon heel hard roekoe"
Wat roep je dan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aparte mensen wel
Ik roep nooit iets tijdens het klaarkomen eigenlijk, alleen ervoor.
Begrijpelijk. Nu kun je nooit meer normaal naar haar kijken.quote:
WoTquote:
Jawel hoor, ik roep heel vaak koekoek als ze voorbij loopt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Nu kun je nooit meer normaal naar haar kijken.
In de hoop dat ze klaarkomt?quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik roep heel vaak koekoek als ze voorbij loopt.
Vast wel, succesquote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga overmorgen een implanon laten plaatsen, ik ben benieuwd of het goed gaat komen.
Zo ja nooit meer de pil
mag dat altijd blijven zitten?quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga overmorgen een implanon laten plaatsen, ik ben benieuwd of het goed gaat komen.
Zo ja nooit meer de pil
Hee Loka!quote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na drie jaar moet het vervangen worden.
Dat ik al echt mijn best deed en het niet veel sneller kon. Toen bood de bedrijfsleider wel zijn hulp aan. Dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er niet, maar ik heb begrepen dat er 2 anderen ook een waarschuwing kregen. Al ontkent een het.
[..]
Hmm, vreemd wel.
Wat heb je gezegd toen je het hoorde?
Ik vergeet soms te gaan omdat ik zoveel te doen heb.quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben, na een maandje tijd, al zeer tevreden. Alleen nog afwachten of mijn menstruatie nog komt. Ik hoop van niet.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo ja nooit meer de pil
Nee joh, ik heb iets waardoor ik zeker weet dat ze klaarkomt.quote:
Iets vaker, is binnenkort wel weer voorbij dan maak ik dagen van 7 tot 7 elke dagquote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee Loka!
Je bent weer iets vaker op fok zie ik?
Goed om te horen. Merk je er hormonaal minder van dan van de pil?quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben, na een maandje tijd, al zeer tevreden. Alleen nog afwachten of mijn menstruatie nog komt. Ik hoop van niet.
Wat?quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb iets waardoor ik zeker weet dat ze klaarkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |