Zou hij Eindhoven nu niet zat zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel lekker cursusje doen, jeugdje trainen. En dan lekker bij Eindhoven ervaring op doen en dan lekker trainer bij PSV worden.
Is ook al weer wat maandjes geleden hoor. Al kan je hetzelfde van onze TD zeggen, die heeft op Pelle en John na ook niets goeds gedaan. O ja, de verkoop van Fer en Wijnaldum en de komst van Janmaat zou je eventueel als 'ok' kunnen bestempelen, maar eigenlijk had je die beide knullen gewoon moeten behouden...quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Achja, aan het begin van het seizoen hoop je dat zulke spelers iets extra's brengen. Veel spelers kunnen een puntje zuigen aan zijn spelbeleving, maar waar was hij bv vandaag?? Deze wedstrijd had je er moeten staan, maar alleen Strootman, en in mindere mate Marcello () wisten vandaag wat er op t spel stond.
En kan me niet herinneren wanneer de laatste keer iets positief over Brands op dit forum is gezegd trouwens..
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar staan die weddenschappen eigenlijk? Er moeten heel wat kratten bier gehaald worden volgens mij.
Gaan nog spannende weken worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
[ afbeelding ]
Maar alleen deze staat er in.
Ja precies, daarom is het wellicht beter.quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar nog 1 jaar Bommel.. Dat zou een grote gok zijn denk ik zo, vooral zijn salaris en misschien een talent wat hij in de weg staat.
Hij kan wel, waar hij denk ik geen zin in heeft.. Net als Ooijer bij Ajax, soort kleedkamerrol vervullen. Gewoon af en toe invallen, maar meer met de groep zelf bezig is ipv spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja precies, daarom is het wellicht beter.Al ben ik er wel vrij zeker van dat Strootman weggaat, moet toch iemand voor in de plaats komen wanneer Strootman, Hutchinson wegvallen. Wat dat betreft zou Bommel in theorie nog wel toegevoegde waarde kunnen hebben.
Komt goed.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al aan het sparen of ben je zeker?
Wie weet ja, zou wel bij hem passen denk ik. Maar verwacht ook niet dat hij daarop zit te wachten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan wel, waar hij denk ik geen zin in heeft.. Net als Ooijer bij Ajax, soort kleedkamerrol vervullen. Gewoon af en toe invallen, maar meer met de groep zelf bezig is ipv spelen.
gvdquote:
Je kwam morgen toch terug?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Verschrikkelijke man die waterreus. Maar wel een naaistreek van pierre.
Volgens mij is ie doelbewust Waterkneus aan het trollen, dat is geluktquote:
Zit er dik in. Als ik al zie wat er bij de kuip stond vandaag, mijn hemel. En je kunt toch niet meer zeggen dat wij titelkandidaat waren...quote:
Niet handig van de speler zelf, Piair is niet gebeld door Bommel, maar hoe weet hij het dan? Omdat een speler dus heeft zitten lullenquote:
Wijnaldum met een 1-jarig contract voor 5mio verkopen en Fer idem is in mijn ogen geniaal geweest. Financieel gezien iniedergeval. Janmaat is toch een goede aankoop lijkt me..(?) De nieuwe sponsorovereenkomst en de overname van Pelle (de prijs +contractduur, gezien oa zijn leeftijd) vind ik dan weer aparter.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Is ook al weer wat maandjes geleden hoor. Al kan je hetzelfde van onze TD zeggen, die heeft op Pelle en John na ook niets goeds gedaan. O ja, de verkoop van Fer en Wijnaldum en de komst van Janmaat zou je eventueel als 'ok' kunnen bestempelen, maar eigenlijk had je die beide knullen gewoon moeten behouden...
Ja, maar toen reageerde LosBuenosnaches (ofzo) heel volwassen en was mijn vraag eigenlijk wel beantwoord!quote:
ja in de voetbalwereld. Maar dingen uit de voetbalwereld blijven meestal binnenskamers. Net als zoveel spelers van elkaar weten dat ze homo zijn. Dat houdt men netjes binnenskamer. Iedereen behalve Pi-Air snapt dat Van Bommel het lekker zelf aan mag kondigen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet handig van de speler zelf, Piair is niet gebeld door Bommel, maar hoe weet hij het dan? Omdat een speler dus heeft zitten lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |