quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Ik vraag me af of de mening van de PSV-supporter hier inmiddels veranderd is ten aanzien van jullie Technisch Directeur Brands?
HMF jonge, hoeveel geld ben je kwijt nu ajax kampioen wordt?quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Ik vraag me af of de mening van de PSV-supporter hier inmiddels veranderd is ten aanzien van jullie Technisch Directeur Brands?
Ik heb hier maanden meegelezen en zag een supporter van mijn cluppie (Calandlijn?) nogal hard op hem inhakken. Maar volgens een aantal van jullie had hij alles goed gedaan. Begint nu te dagen dat dit anders zou kunnen zijn, helemaal met de potentiele inkomstenderving als gevolg van de Europese Commissie / Europees Hof van Justitie?
En maken jullie je dan geen zorgen over de toekomst? Stel nou dat PSV geen champions league haalt, dan komen jullie zeker in erge financiele problemen (hetzelfde idee als bij Feijenoord een aantal jaar terug, toen we miljoenen over de brug knalden en geen Europees voetbal haalden)?
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HMF jonge, hoeveel geld ben je kwijt nu ajax kampioen wordt?
Ik las hier vooral mee aan het begin van het seizoen. Toen was men echt helemaal lyrisch.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]de mening is hier vrij consistent de laatste tijd volgens mij.
COOLSINGEL WALLAH he HMFquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Ik heb hier maanden meegelezen en zag een supporter van mijn cluppie (Calandlijn?) nogal hard op hem inhakken. Maar volgens een aantal van jullie had hij alles goed gedaan. Begint nu te dagen dat dit anders zou kunnen zijn, helemaal met de potentiele inkomstenderving als gevolg van de Europese Commissie / Europees Hof van Justitie?
En maken jullie je dan geen zorgen over de toekomst? Stel nou dat PSV geen champions league haalt, dan komen jullie zeker in erge financiele problemen (hetzelfde idee als bij Feijenoord een aantal jaar terug, toen we miljoenen over de brug knalden en geen Europees voetbal haalden)?
Feijenoord moet Royston Drenthe halenquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
ik gok dat lyrisch overdreven is. En als je niet snapt dat de mening van het begin nu hetzelfde zou zijn dan.....quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik las hier vooral mee aan het begin van het seizoen. Toen was men echt helemaal lyrisch.
Hij bedoelt mijn reactie, maarja Narsingh ging naar PSV en Ajax had Sana, Brands is dan snel een held.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat lyrisch overdreven is. En als je niet snapt dat de mening van het begin nu hetzelfde zou zijn dan.....
Als het apparaat de opzichtige kloons van HMF niet door heeft...quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Mensen mensen niet zeggen dat het HMF is, anders krijgt hij een ban
Dit is een trouwe volger
Gaarna serieus reageren zodat hij langer kan blijven.
Waarom zit die man er dan nog? Vorig jaar was alles de schuld van de spelers (onder andere een bestorming van de Herdgang zelfs). Waar blijft de bestorming van meneer Brands (niet letterlijk dan he)quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat lyrisch overdreven is. En als je niet snapt dat de mening van het begin nu hetzelfde zou zijn dan.....
als hij jouw reactie bedoelt dan quote hij echt net zo slecht als HMF jaquote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij bedoelt mijn reactie, maarja Narsingh ging naar PSV en Ajax had Sana, Brands is dan snel een held.
Klopt 2x op rij de knvb cup in het vizier.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Brands heeft trouwens ook een aantal goede dingen gedaan.
90% zeker dat Feyenoord hem ging winnen, dit dat alles. Einde van het jaar weer met lege handen, zoals het hoortquote:
HMF kwam laatst met een reactie terug HAHAHA DOUBLEPAIN, weet alleen niet waarom, toen we van Feyenoord hadden verloren volgensmij?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij jouw reactie bedoelt dan quote hij echt net zo slecht als HMF ja
Ik zou niet weten of jij het was. Het waren er wel meer geloof ik toen die aardig tevreden waren met de inkoop (Van Bommel, et cetera). Valt nu eigenlijk toch pijnlijk tegen toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij bedoelt mijn reactie, maarja Narsingh ging naar PSV en Ajax had Sana, Brands is dan snel een held.
xDxDxDxDxDquote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Waarom zit die man er dan nog? Vorig jaar was alles de schuld van de spelers (onder andere een bestorming van de Herdgang zelfs). Waar blijft de bestorming van meneer Brands (niet letterlijk dan he)
Sorry HMF ik kan je echt niet serieus nemen als je nu als een ander voordoet, wees jezelf en je krijgt je reactiesquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of jij het was. Het waren er wel meer geloof ik toen die aardig tevreden waren met de inkoop (Van Bommel, et cetera). Valt nu eigenlijk toch pijnlijk tegen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |