ach zolang ze maar niet met de punten naar huis toe gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel sjanant als Willem 2 beter dan je is
quote:
Ik ga uit van wat JD voorspeltquote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - PSV = Winst AZ
Feyenoord Vitesse = Gelijk
Ajax wint
Ajax haalt schaal op in Breda.
Het orakel heeft gesproken.
AZ heeft er baat bij om PSV te laten winnen flappiequote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - PSV = Winst AZ
Feyenoord Vitesse = Gelijk
Ajax wint
Ajax haalt schaal op in Breda.
Het orakel heeft gesproken.
Alsof die expres gaan verliezen als ze zo dicht bij de nacompetitie staan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AZ heeft er baat bij om PSV te laten winnen flappie
Kan, met die overwinning van vandaag hebben ze meer adem ruimtequote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alsof die expres gaan verliezen als ze zo dicht bij de nacompetitie staan.
Dan zijn ze daarna nog volledig afhankelijk van Vitesse. Groot risico.quote:Op zondag 14 april 2013 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AZ heeft er baat bij om PSV te laten winnen flappie
Ik geloof niet dat ze dat willen riskeren... en als ze het wel doen hoop ik eigenlijk dat ze inderdaad in die nacompetitie terecht komenquote:Op zondag 14 april 2013 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, met die overwinning van vandaag hebben ze meer adem ruimte
Hahaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens kijken naar Ajax. Zullen wel winnen.
Als hij play offs haalt wel anders niet grquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marco heeft het trouwens gewoon goed gedaan met Heerenveen dit seizoen. Haters
Champions league 13/14quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Rickazio het volgende:
Vitesse kampioen 12/13,
Vitesse kampioen 13/14,
Vitesse kampioen 14/15,
Zou nog liever een wijnvlek hebben dan een neger zijn die Wijnaldum heetquote:
Uh,.. oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zou nog liever een wijnvlek hebben dan een neger zijn die Wijnaldum heet
Je hebt zelfkennis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |