En als Willems die penal had tegengekregen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Matavz niet ten onrechte was teruggefloten had de wedstrijd er heel anders uitgezien
quote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax was niet veel beter hoor, maar ja de verdediging van PSV blunderde net 1 keertje meer.
Was geen penal.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als Willems die penal had tegengekregen?
... Boerrigter trok Pieters ook gewoon net iets naar achter bij de 2-3.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als Willems die penal had tegengekregen?
ajax was wel degelijk een stuk beter, alleen maakte men net als PSV iets te vaak fouten. PSV zag er gewoon te zwak en ongecontroleerd uit om iets aan te richten.quote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax was niet veel beter hoor, maar ja de verdediging van PSV blunderde net 1 keertje meer.
Gratis weggeven.quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef mrstylo het volgende:
Fuckkkkkkk. Stoke gaat nu Pieters ook niet kopen.
Was echt wel strijd, die gasten hadden allemaal kramp, dat krijg je van achter de feiten aanlopenquote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef Draxler het volgende:
Geen passie, geen strijd. Volgend jaar maar helemaal opnieuw beginnen.
Kijk eens goed naar je verdediging en trek die simpele conclusie.quote:Op zondag 14 april 2013 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik nou begin te twijfelen of Fred Rutten nou echt kut was of dat het gewoon gebrek aan kwaliteit is
gebrek aan kwaliteit, maar das logisch.quote:Op zondag 14 april 2013 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik nou begin te twijfelen of Fred Rutten nou echt kut was of dat het gewoon gebrek aan kwaliteit is
quote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax was beter ja, maar niet veel beter. Bij tijd en wijlen stonden we met de rug tegen de muur en kwamen we er amper uit. Het geluk is dat bij PSV de supporters niet lekker achter de ploeg gingen staat, ze bleven maar depri lopen zeiken en morren, dat hielp PSV niet echt om door te drukken, terwijl dat normaliter wel het geheime wapen van Eindhoven is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ajax was wel degelijk een stuk beter, alleen maakte men net als PSV iets te vaak fouten. PSV zag er gewoon te zwak en ongecontroleerd uit om iets aan te richten.
Verdediging niet alleenquote:Op zondag 14 april 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je verdediging en trek die simpele conclusie.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Matavz niet ten onrechte was teruggefloten had de wedstrijd er heel anders uitgezien
quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Boerrigter trok Pieters ook gewoon net iets naar achter bij de 2-3.
KNJB
Kuipers
quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Willen de trollen aub weg gaan voordat ik in de aanval ga? Dank.
Oh jeej. Oppassen jongens.quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Willen de trollen aub weg gaan voordat ik in de aanval ga? Dank.
Dries is er nooit in topwedstrijden. Typeert hem als net-niet speler.quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verdediging niet alleen.. voorin was het toch ook geen kut vandaag? En dat is niet de eerste keer..
Zelfs met dit mooie weer was Diesje niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |