Een keer een club als Barcelona of Munchen lijkt me ook wel eens leukquote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, en sowieso altijd die Ronaldo die er 3 in jast tegen ons, ben ik wel klaar mee. Doe maar gewoon Arsenal of Man Utd ofzo.

Ja, maar dan worden we ook helemaal weggespeeld denkquote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een keer een club als Barcelona of Munchen lijkt me ook wel eens leuk

Je hebt altijd wel een sterke tegenstander in de Champions League.quote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar dan worden we ook helemaal weggespeeld denk

Arsenal of Man Utd kan je hebben. AC Milan ook trouwensquote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een sterke tegenstander in de Champions League.

Ikzelf ook. Als basisspeler matig, maar hij begint onderhand een supersub te worden.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef coronatus het volgende:
Iedereen altijd tegen derk, maar maakt nu wel de beslissende.

Iddquote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ikzelf ook. Als basisspeler matig, maar hij begint onderhand een supersub te worden.

Lekker man, ik dacht voor die actie dat hij het nog ging verneukenquote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef coronatus het volgende:
Iedereen altijd tegen derk, maar maakt nu wel de beslissende.

Het was Pietertje die het verneukte, hoe kan zo'n speler international zijnquote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man, ik dacht voor die actie dat hij het nog ging verneuken

Deze mensen zullen nooit serieus worden genomen bij de Amsterdamse fans.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
klopt, ironie is echter dat er amper ajacieden uit amsterdam komen

Niet mijn woorden verdraaien.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huh je hebt zeker niet gekeken, maar Ajax heeft gewonnen.

Over welke club gaat dit?quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen Kampioen.
Failliet.
Weer Europa Cup.
Trainer ?.
Aankoopbeleid Brands.

Heb je het nog even terug gezien? Het doet er verder niet meer toe, maar Lens stond wel degelijk (nipt) buitenspel bij de 2-2. Dus op zich snap ik het prima hoor! Even later werd PSV dan wel weer een keer onterecht afgevlagd, maar het viel me gewoon op dat er bij 2-2 niets over buitenspel werd geroepen.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |