SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Depay.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
PSV maar 4 punten gehaald tegen de topploegen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ajax Amsterdam!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Ik juich nog niet, deed Malaga ook en die kwamen bedrogen uitIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Staat de camera in de catacomben al klaar?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
PSV krijgt Toivonen en Mertens dadelijk niet meer aan de straatstenen kwijt."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Lens bukt maar weer eens.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Toch is er geen moment in de wedstrijd geweest dat ik dacht dat Ajax niet ging winnen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
preciesquote:Op zondag 14 april 2013 18:18 schreef Stiggie het volgende:
Toch is er geen moment in de wedstrijd geweest dat ik dacht dat Ajax niet ging winnen![]()
![]()
van Rhijn is niet best vandaag.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
maak daar maar 8-15 vanquote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Schiet eens op met die tijd
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
1. Ajax 66
2. Vitesse 61
3. PSV 60
4. Feyenoord 60
5. Twente 54Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:19 schreef RvLaak het volgende:
Advocaat als trainer = Ajax kampioen blijkbaar![]()
![]()
jammer PSV, maar het was natuurlijk al lang gepland om kampioen te worden 1 jaar na het jubileumjaar![]()
Kar in het bakkie0% vet, Geen suiker toegevoegd
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: