Nee ik heb de agent uitgelachenquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Haha wat? Hoger beroep gegaan neem ik aan?
Snorfiets durft ze dan weer nietquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef klawie het volgende:
[..]
lol me moeder stapt nooit op een brommer is te eng voor haar
Nee hoor, BL heeft het rubber onder gehoudenquote:Op maandag 15 april 2013 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat hoor ik, komt BL straks ook op het lijstje?
ik zou em er zo opzetten, moet ie zelf maar wetenquote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Stond ik het SV'tje voor school op slot te zetten, wuift er een motoragent naar me dat ik mee moet naar de rollerbank. 'Meneer dit is een motor'.Not sure if serious or trolling.
Blauwe ogen werken altijd!quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
Ooit ging ik bijna op de bon ergens maar redde mijzelf met
Ik : ik zal het niet meer doen
agent : ja, en waarom moet ik dat geloven
i : Omdat ik een lieve jongen ben?
A: dat zeggen ze allemaal...
i: ik heb mooie blauwe ogen?![]()
A: oke, opbokken dan maar
Zijn ze Kawasaki groenquote:Op maandag 15 april 2013 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaat het nu niks meer worden tussen ons?
Een niet-Kawasaki groene Kawasakiquote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn kawasaki is niet kawasaki groen maar wel een groene kawasaki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook lekker als dan ineens je einddemper los zit. Denk al, wat maakt dat een hoop extra herrie ineens?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik heb dan ook een suzuki, yamaha, kawasaki en een piaggioquote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Ik heb helaas slechte ervaringen met Kawasaki. Ooit het 'pookje' (dopje, raar aanhangsel) van de voetrem van een ZX6R in mijn voet gekregen.
Ik heb alleen Suzuki's. Heb je een Piaggio MP3quote:Op maandag 15 april 2013 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een suzuki, yamaha, kawasaki en een piaggio
Ik heb geen rijbewijs Bquote:Op maandag 15 april 2013 23:16 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ik heb alleen Suzuki's. Heb je een Piaggio MP3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |