Hoeveel Friezen heeft heerenveen in de selectie eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Heerenveen wint, dat zeg ik enkel omdat ik Fries ben.
Nee, zelfs dan niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Als Heerenveen wint, gaat PSV kampioen worden.
Geen idee, ik ben eerder voor Cambuur dan voor Heerenveen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoeveel Friezen heeft heerenveen in de selectie eigenlijk?
Ik heb me dit seizoen meer gestoord aan die Feyenoorders met hun grote smoeltjes en arrogantie dan Ajacieden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, want Feyenoord wordt sowieso geen kampioen meer.
Die kans is zeker nog aanwezig jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Als Heerenveen wint, gaat PSV kampioen worden.
Hopelijk wordt PSV 5e. Gaan ze failliet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb me dit seizoen meer gestoord aan die Feyenoorders met hun grote smoeltjes en arrogantie dan Ajacieden.
Hopelijk verliezen ze van Vitesse en worden ze mooi 4e.
Gaat iig een spannende slot worden, Ajax in Groningen, PSV in Enschede..quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:22 schreef Ludachrist het volgende:
Djuricic stuk in deze wedstrijdKampioen van de armoede!!!!
Dan worden we derde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb me dit seizoen meer gestoord aan die Feyenoorders met hun grote smoeltjes en arrogantie dan Ajacieden.
ik smoke niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Ik denk dat die hun hoogtepunt al weer gehad hebben en vanaf volgend seizoen weer minder gaan worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV gaat toch wel naar de klote, Brands is nog niet ontslagen dus..quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hopelijk wordt PSV 5e. Gaan ze failliet.
Mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |