SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oja, da's nu in het andere topic
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
pak ze bij de neuzen
[ Bericht 72% gewijzigd door Rickazio op 14-04-2013 17:08:51 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Iedereen post hier
VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #4 ajax domineertIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Willem2 verdiende oprecht een puntquote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik was vanmiddag trouwens in het Abe Lenstra stadion. Nagels bloeden nog...♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Kan ik niet eens ontkennen. Maar als je niet scoort, win je niet. (Geleerd van McLaren.)quote:
Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
Zie je dat na 30 wedstrijden pas. Ik zag het bij de eerste nederlaag al. Dat was de eerste wedstijd van het seizoen, verloren bij RKC.quote:Op zondag 14 april 2013 18:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godverdomme zeg, wat hebben wij toch een teringverdediging![]()
Toen PSV voor het laatst kampioen werd, heel lang geleden. Zongen ze in Eindhoven, ''Helemaal niets in Amsterdam'' hahaha. Inmiddels op weg naar de 3e titel in 2 jaar.![]()
Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Schöne, Sigthórsson, Fischer
AFC Ajax twitter![]()
quote:![]()
![]()
en Jan van Halst
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Lambiek
Ligt het aan mij of wordt die neus van hem steeds boller?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kutvraag van die bolle aan MarcoIch hock in meinem Bonker![]()
Prima uitslag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:quote:Op zondag 14 april 2013 17:12 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Zakelijk gelijkspelletje voor de rust, na de rust gewoon uitspelenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ajaxquote:
Jupiler league is nu ook wel spannend, ik houd de tussenstanden er wel even bij straks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Een groot succes dat topic.
Het gaat echt een lastige wedstrijd worden voor Ajax, inmiddels heeft Heerenveen bewezen zeer goed te kunnen spelen tegen de ploegen in de top 4.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
In thuiswedstrijden ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Het gaat echt een lastige wedstrijd worden voor Ajax, inmiddels heeft Heerenveen bewezen zeer goed te kunnen spelen tegen de ploegen in de top 4.![]()
Ze hebben niks in te brengen in de Arena.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Het gaat echt een lastige wedstrijd worden voor Ajax, inmiddels heeft Heerenveen bewezen zeer goed te kunnen spelen tegen de ploegen in de top 4.★★★![]()
Ajax gaat flink scoren denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze hebben niks in te brengen in de Arena.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Aardige gast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
VermeerIk moet altijd zo lachen om hem
Vandaag blijkt maar weer dat Ajax een grotere club is dan PSV, Feyenoord en Twente bij elkaar
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajaxquote:
ga met je piemel spelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je hield wel lekker je bek toen ze 5e stonden dit seizoen.
nostalgie.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nostalgie.
Ga wc-rollen in de brand steken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nostalgie.![]()
Minpuntjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rickazio is weer aanwezig, fucking heldquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nostalgie.
★★★![]()
Jij postte hier ook niet toen we 5e stonden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rickazio is weer aanwezig, fucking held![]()
Aahahahah weer zo'n jinxpareltjequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Het gaat echt een lastige wedstrijd worden voor Ajax, inmiddels heeft Heerenveen bewezen zeer goed te kunnen spelen tegen de ploegen in de top 4.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Het gaat echt een lastige wedstrijd worden voor Ajax, inmiddels heeft Heerenveen bewezen zeer goed te kunnen spelen tegen de ploegen in de top 4.![]()
![]()
Nee, het zit vol met successupporters.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:01 schreef Crimyclown het volgende:
Moeten jullie niet in het stadion zitten?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij postte hier ook niet toen we 5e stonden.![]()
Samen met LR was ik de enige die er nog vertrouwen in had toen we 6e stonden (vorig jaar), en dit seizoen heb ik er ook altijd in geloofd.
★★★![]()
Hi schat, jij ook hierquote:![]()
Moet je niet naar het Jupiler topic, alvast even wennen aan de sfeer voor over een aantal seizoenen als Feyenoord daar ook speelt?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hi schat, jij ook hier![]()
Moet je niet naar het Jupiler topic, alvast even wennen aan de sfeer voor over een aantal seizoenen als Feyenoord daar ook speelt?![]()
![]()
![]()
De Boer
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hi schat, jij ook hier![]()
Moet je niet naar het Jupiler topic, alvast even wennen aan de sfeer voor over een aantal seizoenen als Feyenoord daar ook speelt?
Ga eens voetbal kijken en stop met je onzin.★★★![]()
Vorig seizoen had ik er minder vertrouwen in. Toen was de achterstand ook wel erg groot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Samen met LR was ik de enige die er nog vertrouwen in had toen we 6e stonden (vorig jaar), en dit seizoen heb ik er ook altijd in geloofd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |