quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Standaard in Waalwijk. Op lange zijde zitten er ook altijd heel veel. En dan na afloop lekker de businesshome in.quote:
Ja, niet normaal. Ik denk gewoon 40-45% aan Feyenoorders daar.quote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Standaard in Waalwijk. Op lange zijde zitten er ook altijd heel veel. En dan na afloop lekker de businesshome in.
Pfff, en dan net vandaag ziek zijn. Kutleven. Had er kunnen zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. Ik denk gewoon 40-45% aan Feyenoorders daar.
Binnen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
Was die overtreding voor de pingel nou binnen of buiten de 16?
Ja.quote:
Een verschrikkelijke pleurisjood ja. Die man zetten ze bijna altijd op wedstrijden van Feyenoord valt me op.quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef Dekatria het volgende:
Wat is die Driessen toch een kutcommentator.
Via dit topic?quote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef Cara het volgende:
Ik zit dit in de trein te volgen word hier fucking zenuwachtig van
Ken je beter radio Rijnmond luisteren.quote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef Cara het volgende:
Ik zit dit in de trein te volgen word hier fucking zenuwachtig van
Vet man, doe mij zo'n trein.quote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die trein rijd rondjes in het stadion.
Ja plus vooral dat Feyenoord netwerk scorebord. Staat dus hele tijd kans Feyenoord, kans Feyenoord, maar nooit 0 2. Hoevaak ik dat al niet op een bepaalde manier heb zien aflopen..quote:
Nee dat is goed voor je hart zekerquote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ken je beter radio Rijnmond luisteren.
Heb zelf vandaag EL GO aangeschaft. Beeld en geluid lopen goed en gewoon met een HDMI kabeltje op de tv aangesloten.quote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geluid op stream loopt flink voor op beeld. Iemand anders ook last van?
Gaat lastig in China.quote:Op zondag 14 april 2013 15:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heb zelf vandaag EL GO aangeschaft. Beeld en geluid lopen goed en gewoon met een HDMI kabeltje op de tv aangesloten.
Dezequote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef ursel het volgende:
Welke stream hebben jullie dan? M&M is bagger hier
Ja, maar nadat ik hoorde dat Pelle de penalty al gemaakt had voordat ik 'm zag ben ik overgestapt naar een andere stream.quote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geluid op stream loopt flink voor op beeld. Iemand anders ook last van?
hehe, ja, dat haalt toch wat van de charme/ spanning af jaquote:Op zondag 14 april 2013 15:14 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, maar nadat ik hoorde dat Pelle de penalty al gemaakt had voordat ik 'm zag ben ik overgestapt naar een andere stream.
NEC uit.quote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef RvLaak het volgende:
Een keertje de 0 houden en met overtuiging winnen... Wanneer is dat voor het laatst gebeurt eigenlijk?
Daadwerkelijk richting doel... Een enorme verbeteringquote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Dekatria het volgende:
En rust
Corners zijn een stuk beter van Goossens.
Mij boeit die hele wedstrijd eigenlijk geen ruk, eerst maar zelf de punten binnenslepen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel lekker PSV-Ajax kijken zo. Hopen op een gigantische schoppartij.
Rechts zit dan ook de 'fantiekere' supporters van RKC. Hoekie EEquote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef Muto het volgende:
Feyenoorders in de rechterhoek aangevallen na 0-1. Feyenoorders van links zijn naar rechts gegaan om Feyenoorders te beschermen. Nu zijn de Feyenoorders weer terug naar links.
Mocht Feijenoord nu puntverlies lijden kijk ik er sowieso niet naar..quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mij boeit die hele wedstrijd eigenlijk geen ruk, eerst maar zelf de punten binnenslepen.
100% zeker. Er zijn meer Feyenoorders in het stadion dan RKC'ers.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rechts zit dan ook de 'fantiekere' supporters van RKC. Hoekie EE
Niet echt het slimste om daar te gaan zitten als je geen gelazer wil hebben denk ik.
Verder zal er wel weinig gebeuren. Volgens mij zijn de Feyenoorders nog in een meerderheid tegen de gasten die daar in de hoek staan.
Vind ik meevallen.quote:
Ja was al wel duidelijk toen ik het langs het stadion fietste. Veel feyenoorders die niet eens de moeite hadden genomen om onopvallend door de menigte te lopenquote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef Muto het volgende:
[..]
100% zeker. Er zijn meer Feyenoorders in het stadion dan RKC'ers.
Kaarten, schorsingen etc.quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel lekker PSV-Ajax kijken zo. Hopen op een gigantische schoppartij.
En de Thijs.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kaarten, schorsingen etc.![]()
Hopen dat De Maath goed oppast dat hij geen geel krijgt.
quote:
Welke kant begon?quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef PIETR het volgende:
Vielen een paar flinke klappen na dat doelpunt.
Volgens Abou is er onderweg naar Waalwijk al een bus verbouwd en een agent gemolesteerd.quote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel dat voor Aboutaleb geen fuck uit maakt... Die zal de Feyenoord aanhang wel weer de schuld geven
Wie denk je? Feyenoorders juichen. Vervolgens..quote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke kant begon?
Hoewel dat voor Aboutaleb geen fuck uit maakt... Die zal de Feyenoord aanhang wel weer de schuld geven
quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je uit Waalwijk komt, ben je voor de Efteling!
quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
SPROOKquote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Valt wel mee hoor vind ik. Na rust de boel over de streep trekken wordt lastiger.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef Kerftminister het volgende:
God wat is het weer slecht. Mja 1-0 voor iig.
beter dan laatste wekenquote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef Kerftminister het volgende:
God wat is het weer slecht. Mja 1-0 voor iig.
quote:
HIJ IS EEN VRIENDquote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
EN STEEK DIE LAAF MAAR IN JE...
Zoals altijd doen de Feyenoordsupporters weinig.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rechts zit dan ook de 'fantiekere' supporters van RKC. Hoekie EE
Niet echt het slimste om daar te gaan zitten als je geen gelazer wil hebben denk ik.
Ik zie het ook niet gebeuren, nee.quote:
Inderdaad. Moet hij mee gaan oppassen. Gaat tegen je werken.quote:
Gaat elke keer zo... Nu maar hopen dat ze het er nog door weten te slepen (zoals ook vaker de afgelopen paar weken)quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef inZanity het volgende:
Tot de 1-1 was er ook echt gewoon helemaal niks aan de hand.
Fluit gewoon goedquote:Op zondag 14 april 2013 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Geuzeboeyuk is ook een teringlul zeg.
Wat dan? Er gebeurd toch niks... Die Boetius is gewoon een lichte piemel die bij elk briesje op de grond ligt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laat veel tegen Pelle doorgaan, waardoor we niet in spel komen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet te flauw hoor, tis godverdomme geen wijvenvoetbalquote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laat veel tegen Pelle doorgaan, waardoor we niet in spel komen.
Ik zie het somber. Lijkt nergens meer op.quote:Op zondag 14 april 2013 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat elke keer zo... Nu maar hopen dat ze het er nog door weten te slepen (zoals ook vaker de afgelopen paar weken)
Omdat Pelle te vaak voor niets gaat liggen. Eigen schuld helaasquote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat kun je er aan doen? Da's denk ik vooral het probleem... Er zit niets op de bank wat beter is...quote:Op zondag 14 april 2013 15:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat moet R. Koeman zich toch verschrikkelijk voelen op dit moment. Het is niet om aan te zien werkelijk waar
Koeman zelf.quote:Op zondag 14 april 2013 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat kun je er aan doen? Da's denk ik vooral het probleem... Er zit niets op de bank wat beter is...
Terecht.quote:
Nu al? Feyenoord was toch een echte titelkandidaat?quote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie het somber. Lijkt nergens meer op.
Heeft ie z'n Italiaanse record al binnen?quote:Op zondag 14 april 2013 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, lijkt wel alsof hij totaal niet gemotiveerd is
Na vandaag kunnen we gewoon tweede staan.quote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt zo slecht.Ben blij dat we niet gelijk stonden met Ajax want dan is 't nog zuurder.
Leo "geef mij aub een nekschot" Driessenquote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef Tropanzia het volgende:
Wie is die commentator op Eredivisie Live? Bah, wat een zeur. Haalt alle spanning weg.
ik doe niks verkeerdquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zicht af... Hoe kan het in godsnaam dat jij nog niet geband bent...
je ben gewoon een irritant jodejongquote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik doe niks verkeerd
daar zit het hem in
dat mag jij vinden, geen problemen meequote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
je ben gewoon een irritant jodejong
quote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zicht af... Hoe kan het in godsnaam dat jij nog niet geband bent...
Echt hequote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Laat De Vrij en Clasie maar op donderstralen naar het buitenland als ze dat zo graag willen. Kunnen ze hun geld tellen als ze op de bank zitten te verpieteren.
Die kunnen lekker de kanker krijgen. Spelen kankerslecht en blijven maar van alles in de media gooien. Gewoon op je spel richten kankerventjes want dat is van een kankerbelabberd niveau.quote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
Clasie en de Vrij die een stap hogerop willen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zoals de laatste vier weken speelt, ga je 0-3 onderuit.quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er moet heel wat gebeuren voordat we Vitesse kunnen verslaan.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
kk jij nou eens op met je jodengetroll
Als ze zo spelen kan feyenoord - vitesse 100 keer gespeeld worden en zullen ze 99 x verliezen, alhoewel vitesse dit weekend ook niet helemaal fantastisch speeltquote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er moet heel wat gebeuren voordat we Vitesse kunnen verslaan.
Inderdaad, gezien dat Vitesse dodelijk effectief is in de afronding. Dat wordt gewoon de mouwen opstropen en iedereen eruit flikkeren die dat niet wil doen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef Muto het volgende:
Als je zoals de laatste vier weken speelt, ga je 0-3 onderuit.
je druk maken om wat posts op een internetforum 5 minuten nadat je club punten verliestquote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Al die joodjes die hier komen trollennog treuriger dan het spel van Feyenoord vandaag.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef RvLaak het volgende:
Na ja, dan maar Ajax als kampioen. Alles is beter dan dat gore pisvee
Welke spits had je voor ogen idioot?quote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
als iets geforceerd moeten worden brengt koeman VORMER in plaats van een extra spits!
KOEMAN LAFAARD!
We hebben geen extra spits.quote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
als iets geforceerd moeten worden brengt koeman VORMER in plaats van een extra spits!
KOEMAN LAFAARD!
Gebeurd altijd bijna bij tegendoelpunten van FEyenoord.quote:
Donder op, dan komen al die successupporters weer boven water die nooit een wedstrijd kijken maar zodra ajax kampioen wordt houden ze hun bek niet meer dichtquote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef RvLaak het volgende:
Interesseert me niets. Dat soort mongolen negeer ik gewoon.quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Donder op, dan komen al die successupporters weer boven water die nooit een wedstrijd kijken maar zodra ajax kampioen wordt houden ze hun bek niet meer dicht
Pleur ff heel gauw op man idioot.quote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef RvLaak het volgende:
Die heb je bij PSV ook rondlopen, alleen kom je die in de randstad minder tegen gelukkig.quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Donder op, dan komen al die successupporters weer boven water die nooit een wedstrijd kijken maar zodra ajax kampioen wordt houden ze hun bek niet meer dicht
achahbar, fernandez, cisse, te vredequote:
Precies.quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interesseert me niets. Dat soort mongolen negeer ik gewoon
Koeman heeft toch wel een plan B om op terug te vallen als Pelle het een keer niet laat zien?quote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke spits had je voor ogen idioot?
Dit. Lijkt wel alsof die kneuzen niet kunnen voetballen. Zo slecht samen speelt 5e klasse nog niet eens.quote:Op zondag 14 april 2013 16:28 schreef Kerftminister het volgende:
Het is toch wel schrijnend ook dat ploegen als Zwolle en Willem II beter combineren dan dit hoopje ongeregeld bij elkaar.
Eigenlijk hele seizoen was een anticlimax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |