quote:
#laagvliegenderoofvogelquote:
Kijk daar eens, onderaan GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagen
Uh, okequote:
Ajax heeft 90% kans, PSV 10. Maar het blijft een belangrijke wedstrijd he.quote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ja idd, GGMM, jij was er toch zo zeker van dat Ajax zou winnen? Stel mij gerust!
quote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kijk daar eens, onderaan GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95
Bal is rond.. 11 tegen 11quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
[..]
Ajax heeft 90% kans, PSV 10. Maar het blijft een belangrijke wedstrijd he.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
Kom op zeg, je snapt toch wel dat PSV geen schijn van kans heeft?
Belangrijke wedstrijd he. Zoals gezegd; Ajax heeft de grootste kans in mijn optiek, maar er kan altijd wat mis gaan natuurlijk. Denk aan een verschrikkelijk virus.quote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zenuwachtig mijn vriend?
Maar ik ben het met je eens, Ajax is de favoriet in mijn ogen. De bookies denken daar anders over.quote:
Niet echt bijzonder tbh. Oude horrors zien er sowieso beetje nep uit.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belangrijke wedstrijd he. Zoals gezegd; Ajax heeft de grootste kans in mijn optiek, maar er kan altijd wat mis gaan natuurlijk. Denk aan een verschrikkelijk virus.
Over verschrikkelijke virussen gesproken; hoe was The Thing?
Als Aad het een goed veld vindt, dan is het ook een goed veld.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd gaat op een prima veld gespeeld worden, officiële bevestiging is binnen.
[ afbeelding ]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder tbh. Oude horrors zien er sowieso beetje nep uit.
Die Marie louse elizabeth is wel nicequote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.
The Thing uit 2011 is ook goed en die ziet er wat moderner uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |