je eigen balletje met vet meenemenquote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij het voetbal is vet eten toch altijd wel lekker
Vind wel triest dan. Ten koste van alles je eigen zooi opdringen aan mensenquote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Wij namen soms ook stiekem eten mee.
Is het koud ondertussen. Al kun je daar ook wel buiten kanen enzo. Maar soms wil je ook wat kouds drinken enzoquote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je eigen balletje met vet meenemen
Ja en soms is het nog gewoon rommel ook daar. Of het is al opquote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vind wel triest dan. Ten koste van alles je eigen zooi opdringen aan mensen
ja, dan betaal je de hoofdprijs, moet je maar fan worden van FC Haarlemquote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het koud ondertussen. Al kun je daar ook wel buiten kanen enzo. Maar soms wil je ook wat kouds drinken enzo
Dan is er geen voetbalquote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dan betaal je de hoofdprijs, moet je maar fan worden van FC Haarlem
Smaakt de koffie een beetje?quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en soms is het nog gewoon rommel ook daar. Of het is al op. Alleen kroketten wel lekker
.
Dat kan ookquote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee meestal drink ik frisdrank ofzo in het stadion.
quote:
ga uithuilenquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een overbodig topic. Waarom niet in de live-topics gewoon?
elke wedstrijd van PSV verdient een eigen topicquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
wel met je eens maar gebeurt vaker geloof ikquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ja als er weer een opstootje isquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elke wedstrijd van PSV verdient een eigen topic
Is traditie voor een topper.quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Verheug me op deze wedstrijd, maar waarom een speciaal topic?
VBL / az - psvquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elke wedstrijd van PSV verdient een eigen topic
Kampioenswedstrijd, daaromquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Verheug me op deze wedstrijd, maar waarom een speciaal topic?
Gewoon nog een paar keer opzoeken en irriteren.quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen gaat zometeen direct geel pakken
ze irriteren zichzelfquote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk hoe die joden erop klappen en die PSV-ers proberen te irriteren. Ik hoop dat er 4 met rood van 't veld afgaan.
wel 2 aan elke kant aubquote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk hoe die joden erop klappen en die PSV-ers proberen te irriteren. Ik hoop dat er 4 met rood van 't veld afgaan.
Prachtig, vechtpartij zou het allermooiste zijn. Alleen hoort daar het commentaar van Sierd bij.quote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Alsof wij nog kans maken na deze wanvertoning van vanmiddag.quote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wel 2 aan elke kant aub. Dus het liefst 6 rode kaarten
, met een 0-0 eindstand
Daarvoor al niet.quote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof wij nog kans maken na deze wanvertoning van vanmiddag.
Interesseert niet, wil gewoon veel schorsingen zien... Ben een beetje boos na die wanvertoning van netquote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.quote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
net wilde je nog dat Ajax won.quote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wel 2 aan elke kant aub. Dus het liefst 6 rode kaarten
, met een 0-0 eindstand
Ja, leuk je stokpaardje wat nergens op slaat. Alle kenners en media behandelden Feyenoord als titelkandidaat, maar GGMM weet het beter.quote:
die waren moequote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.
Inderdaad. Thnx.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk je stokpaardje wat nergens op slaat. Alle kenners en media behandelden Feyenoord als titelkandidaat, maar GGMM weet het beter.
Resultaat gemist van vandaag? GGMM ziet het inderdaad beter.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk je stokpaardje wat nergens op slaat. Alle kenners en media behandelden Feyenoord als titelkandidaat, maar GGMM weet het beter.
Het is al jaren slecht aan 't einde van de competitie.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.
Klopt, liever ajax kampioen dan dat gore pisvee... Maar toch. Wil nu geweld op het veld... Na de rust ben ik misschien wat gekalmeerdquote:
Daarom zijn ze al jaren geen titelkandidaat meer.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is al jaren slecht aan 't einde van de competitie.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, liever ajax kampioen dan dat gore pisvee... Maar toch. Wil nu geweld op het veld... Na de rust ben ik misschien wat gekalmeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |