Bron: http://www.omroepbrabant.(...)nog+een+gebeurt.aspxquote:Eigenaresse van verkracht paard in Lennisheuvel: 'Ik ben bang dat het nog eens gebeurt'
LENNISHEUVEL - Inwendige bloedingen, kneuzingen, een opgezette achterkant en vooral heel veel stress. Dat is wat paard Sindra (13) heeft overgehouden aan een verkrachting afgelopen vrijdagnacht in een weiland in Lennisheuvel. Eigenaresse Antoinette den Bresser is ontdaan. "Je kunt er niks tegen doen. Ik ben bang dat het nog een keer gebeurt."
Het is al nacht als de twee paarden van Antoinette den Bresser worden opgeschrikt door iemand die het weiland aan De Bocht in Lennisheuvel instapt. Het ene paard is niet gemakkelijk in de omgang en blijkt dan ook geen makkelijke prooi voor de dierenbeul. "Hadden ze het maar bij dat paard geprobeerd. Dan hadden we de daders de volgende ochtend bewusteloos gevonden."
Extra gat gemaakt
Het woord is gevallen: daders. Eigenaresse Antoinette gaat er namelijk van uit dat de verkrachting van haar paard is beraamd door meerdere mensen. "Met een voorwerp zijn ze de achterkant van Sindra binnengedrongen. Ze hebben naast haar vagina nog een extra gat gemaakt en daar een voorwerp ingestoken."
De verwondingen bij paard Sindra zijn niet mals. Met medicijnen en pijnstillers is het dier weer aan de beterende hand. "Maar de emotionele schade is ongekend. Ze heeft veel stress. Als het andere paard te dichtbij komt, begint Sindra te gillen. Ze hadden samen een vertrouwensband. Die is nu helemaal weg. Ze is veel schuchterder geworden."
Tweede keer in een maand tijd
De politie is op zoek naar de dader of daders. Een maand geleden was het ook al raak in Boxtel. Toen werd een ander paard mishandeld en seksueel misbruikt. "Wij sluiten niet uit dat het gaat om dezelfde dader als de vorige keer", zegt een politiewoordvoerder zondag. Toch onderneemt de politie nog geen concrete maatregelen zoals extra surveillance.
"Ik heb hoop dat de dader wordt opgepakt. Ik ben bang dat het nog een keer gebeurt, maar je kunt er niets tegen doen. We hebben een lamp met een sensor in de wei geplaatst zodat als er iemand bij de paarden komt de buren een seintje krijgen. Verder gaan we ze extra controleren."
Getuigen gezocht
De politie zoekt getuigen die iets hebben meegekregen van de verkrachting. Ze worden verzocht contact op te nemen met de politie via het telefoonnummer 0900-8844.
Printen
Eerste publicatie: zondag 14 april 2013 - 12:19
watquote:*Extra gat gemaakt*
Het woord is gevallen: daders. Eigenaresse Antoinette gaat er namelijk van uit dat de verkrachting van haar paard is beraamd door meerdere mensen. "Met een voorwerp zijn ze de achterkant van Sindra binnengedrongen. Ze hebben naast haar vagina nog een extra gat gemaakt en daar een voorwerp ingestoken."
Dat is wel heel ziek, dan moet dat beest ook ongekende pijn ervaren hebben lijkt mij.quote:
Vastgebonden en vanaf de zijkant te werk gegaan?quote:Op zondag 14 april 2013 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek, dan moet dat beest ook ongekende pijn ervaren hebben lijkt mij.
Dan ren je toch weg? Stom paard.
Een beetje BDSM?quote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vastgebonden en vanaf de zijkant te werk gegaan?
Kvind het walgelijk hoor...quote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vastgebonden en vanaf de zijkant te werk gegaan?
Je wil niet weten waar mensen toe in staat zijnquote:Op zondag 14 april 2013 12:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik geloof het niet hoor, een extra gat maken
Echt hè. Dat er überhaupt verkrachtingen plaatsvinden. Ren je toch gewoon weg. Stomme slachtoffers.quote:Op zondag 14 april 2013 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek, dan moet dat beest ook ongekende pijn ervaren hebben lijkt mij.
Dan ren je toch weg? Stom paard.
Als jij paard bent dan ben je fysiek gewoon dominant hoor, beest hoeft maar te trappen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt hè. Dat er überhaupt verkrachtingen plaatsvinden. Ren je toch gewoon weg. Stomme slachtoffers.
Ik vind dan ook dat de aanrander in dit geval het slachtoffer is, stel je voor dat dat beest toch geschopt heeft, levensgevaarlijk zeg ik je.quote:Op zondag 14 april 2013 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij paard bent dan ben je fysiek gewoon dominant hoor, beest hoeft maar te trappen inderdaad.
quote:Op zondag 14 april 2013 12:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat de aanrander in dit geval het slachtoffer is, stel je voor dat dat beest toch geschopt heeft, levensgevaarlijk zeg ik je.
Paarden zijn al eeuwenlang ondergeschikt aan de mens...quote:Op zondag 14 april 2013 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij paard bent dan ben je fysiek gewoon dominant hoor, beest hoeft maar te trappen inderdaad.
Tjah, raar beest eigenlijk dat hij dat allemaal toestaat.quote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Paarden zijn al eeuwenlang ondergeschikt aan de mens...
heb je ooit met paarden gewerkt?quote:Op zondag 14 april 2013 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dan spande ik er een wagen achter en ging ik het land bebouwen, en jij?quote:
grappigquote:Op zondag 14 april 2013 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dan spande ik er een wagen achter en ging ik het land bebouwen, en jij?
Tevens ben ik naast boer ook bounty hunter als neven-activiteit.
Negers schieten is altijd al een passie voor mij geweest.
succes ermeequote:Op zondag 14 april 2013 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja enorm, en nu een ander vervelen.
Nee maar serieus, heb je nu echt niet genoeg IQ om te kunnen berederen dat de daders dat beest die mogelijkheid hebben ontnomen?quote:Op zondag 14 april 2013 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee maar serieus, heb je nu echt niet genoeg IQ om te kunnen berederen dat de daders dat beest die mogelijkheid hebben ontnomen?
T is maar een paard...quote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Voor dit soort gasten mag de doodstraf van mij opnieuw ingevoerd worden.
Mwah, ben niet voor de doodstraf zoals hij zegt maar iemand die zo'n zieke geest heeft wil ik liever niet zien rondlopen in de maatschappij. De stap van dier naar mens is vaak niet eens zo heel groot bij dit soort lui.quote:
Is zo'n geklungel met een trappetje e.dquote:Op zondag 14 april 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een hond kan ik begrijpen, maar een paard
Een hond kan je begrijpen?quote:Op zondag 14 april 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou nou, het is maar een beest. Beetje doorgeschoten reactie weerquote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Voor dit soort gasten mag de doodstraf van mij opnieuw ingevoerd worden.
Ik zou jou er voor aanzien.quote:Op zondag 14 april 2013 22:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Veel handiger in gebruik en vooral ook strakker
Mensen die een beest zo kunnen martelen zijn mijns inziens ook een gevaar voor mensen. En 'maar een beest' doet er niets aan af dat dit een gruwelijke daad is. Het gaat hier niet om een mier of goudvis.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef tarantism het volgende:
[..]
nou nou, het is maar een beest. Beetje doorgeschoten reactie weer
Misschien zie je het wel verkeer in. En dan heb je wel mooi iemand de doodstraf willen opleggen. Eerst denken dan pratenquote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen die een beest zo kunnen martelen zijn mijns inziens ook een gevaar voor mensen.
Ik wens ze geen doodstraf toe.quote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef tarantism het volgende:
[..]
Misschien zie je het wel verkeer in. En dan heb je wel mooi iemand de doodstraf willen opleggen. Eerst denken dan praten
Je reageert anders niet op mij liefje.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet impliceren als je op mij reageert.
Je had toch zo een user NightWolf ofzo die uitgebreed schreef over zijn sexuele ervaringen met dieren?quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is user ponylover nog ergens gesignaleerd?
Dat lijkt me logisch. Lui die geil worden van kinderen doen niets verkeerd (althans, niet iets waar ze wat aan kunnen doen). Dit is heel, heel erg verkeerd.quote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Fantastisch nieuws weer. Past perfect in het 'zieke kutsamenleving'-topic dat ik eerder heb geopend. Kankerlui die dit doen zijn nog slechter dan pedofielen. En dan doel ik niet op kinderverkrachters en moordenaars, maar gewoon lui die geil worden van kinderen.
Ja, maar het ging me een beetje ver om mensen die ook daadwerkelijk sex met kinderen hebben, in een niet-verkrachtingssfeer minder slecht te noemen. Dat vind ik wel, maar dat valt hier niet in goede aarde, heb ik het idee.quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Lui die geil worden van kinderen doen niets verkeerd. Dit is heel, heel erg verkeerd.
Wollah, Wollahe, weet je zeker dat je geen geit bedoelt?quote:Op zondag 14 april 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou verdomme wel leuk zijn als er eentje een keertje op camera komt. Dat is volgens mij nog nooit gebeurd in de hele trieste geschiedenis van het vee/paarden verkrachten/vermoorden. Althans, in Nederland.quote:
Geen idee wat voor straf je voor dergelijke vergrijpen krijgt. Het lijkt wel of ze er een sport van maken. Eenden met pijlen, honden schoppen, paarden verkrachten. Zó laf, dat kunnen ze niet zwaar genoeg straffen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het zou verdomme wel leuk zijn als er eentje een keertje op camera komt. Dat is volgens mij nog nooit gebeurd in de hele trieste geschiedenis van het vee/paarden verkrachten/vermoorden.
Dat eenden met pijlen beschieten, en honden schoppen vind ik een tikkeltje minder erg dan paarden verkrachten en zelfs vermoorden. En hetzelfde geldt voor vee.quote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Geen idee wat voor straf je voor dergelijke vergrijpen krijgt. Het lijkt wel of ze er een sport van maken. Eenden met pijlen, honden schoppen, paarden verkrachten. Zó laf, dat kunnen ze niet zwaar genoeg straffen.
Dat verschil zie ik niet. Het gaat mij er om dat de beesten zich niet kunnen verdedigen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:06 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat eenden met pijlen beschieten, en honden schoppen vind ik een tikkeltje minder erg dan paarden verkrachten en zelfs vermoorden. En hetzelfde geldt voor vee.
Heb je een punt. Alleen ik vind toch dat je geest een stuk zieker moet zijn voor die andere dingen. Ooit gehoord van de beul van Twente? Echt misselijkmakend als je daar over leest.quote:Op maandag 15 april 2013 13:07 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat verschil zie ik niet. Het gaat mij er om dat de beesten zich niet kunnen verdedigen.
Nee, dat ken ik niet en wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 15 april 2013 13:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Heb je een punt. Alleen ik vind toch dat je geest een stuk zieker moet zijn voor die andere dingen. Ooit gehoord van de beul van Twente? Echt misselijkmakend als je daar over leest.
Nou ja, ik zal je toch maar vertellen dat ie minstens 20 dieren heeft vermoord en verminkt en een zwerver in een park in Enschede doodstak.quote:Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet en wil ik graag zo houden.
quote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal je toch maar vertellen dat ie minstens 20 dieren heeft vermoord en verminkt en hij een zwerver in een park in Enschede doodstak.
Sorry, moest het je vertellen.
En nog 3 andere mensen neergestoken... Dit soort figuren verdienen het om tientallen jaren dagelijks fysieke en geestelijke pijn te lijden. Laten we de Romeinse tijden alsjeblieft terugbrengen voor dit soort mongolen. Of wellicht de Inquisitie. Maar dan nog denk ik dat er in de geschiedenis van de mensheid niet een volk is dat dit soort idioten op gepaste wijze liet lijden. Arabieren met hun zweepslagen anno 2013 al helemaal niet.quote:
Nou ja zo iemand kan dus niet terug in de maatschappij.quote:Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
En nog 3 andere mensen neergestoken... Dit soort figuren verdienen het om tientallen jaren dagelijks fysieke en geestelijke pijn te lijden. Laten we de Romeinse tijden alsjeblieft terugbrengen voor dit soort mongolen. Of wellicht de Inquisitie. Maar dan nog denk ik dat er in de geschiedenis van de mensheid niet een volk is dat dit soort idioten op gepaste wijze liet lijden. Arabieren met hun zweepslagen anno 2013 al helemaal niet.
Totaal mee eens. Dit is gewoon een zieke vorm van mishandeling.quote:Op maandag 15 april 2013 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja zo iemand kan dus niet terug in de maatschappij.
Wat ik dan weer zo maf vind... Dat ze dit verkrachting noemen. Een gat maken naast de vagina en daar met een voorwerp dusdanig in gaan porren dat het beest gewond is, dat heeft toch niks met seks/verkrachting te maken? Dat is puur mishandeling.
Gewoon ook even een extra gat maken. In hun hoofd, na ze eerst met een stuk brandhout verkracht te hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Geen idee wat voor straf je voor dergelijke vergrijpen krijgt. Het lijkt wel of ze er een sport van maken. Eenden met pijlen, honden schoppen, paarden verkrachten. Zó laf, dat kunnen ze niet zwaar genoeg straffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |