ik zou er maar een paar foto's van maken, anders is het cadeau zo wegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef bleiblei het volgende:
Zijn er eigenlijk mogelijkheden om geolied hout te lakken.
Vrees dat ik het antwoord al weet, maar wellicht zie ik iets over het hoofd.
We hebben namelijk voor ons huwelijk een tuinbankje gekregen waar iedereen wat opgeschreven heeft met een zwarte permanent marker.
Om er voor te zorgen dat ie nog jaren intact blijft en de tekst leesbaar blijft wilde ik em met blanke lak, lakken. Nu blijkt alleen dat ie geolied is.
Hierdoor ie schuren/schaven of het behandelen van het bankje met een olie verwijderend spul niet mogelijk.
Zou ik ook wel eens willen weten hoe kom je er nou achter welk stopcontact/lichtschakelaar bij welke stop hoort.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af of we een extra vriezer boven of in de schuur kunnen plaatsen (dit is niet de klusvraag). Ik twijfel alleen of het haalbaar is met de elektriciteit qua wattage per groep of hoe je dat ook noemt.
We hebben 3 groepen in huis. Er zit werkelijk geen enkele logica in wat onder welke groep valt. Ik wil dat dus eens gaan uitvogelen, het werd eens tijd na 10 jaar![]()
Stel dat ik te wetenben gekomen wat op welke groep zit. Hoe kom ik er dan achter hoeveel ik dan nog over heb voor de vriezer?
Kleiner boortje voorboren/toeren snelheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:14 schreef jogy het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat een betonboor niet op het laatste moment 3 millimeter verschuift?
En als die ook verschuift? Moet ik anders van te voren een kleine deuk inhakken oid?quote:
Die zijn vaak niet zo lomp, beetje druk erop lage toeren, anders met een spijker ??quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:18 schreef jogy het volgende:
[..]
En als die ook verschuift? Moet ik anders van te voren een kleine deuk inhakken oid?
Klinkt logisch. bedanktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die zijn vaak niet zo lomp, beetje druk erop lage toeren, anders met een spijker ??
Aansluitwaarde van niks. Kan gewoon.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af of we een extra vriezer boven of in de schuur kunnen plaatsen (dit is niet de klusvraag). Ik twijfel alleen of het haalbaar is met de elektriciteit qua wattage per groep of hoe je dat ook noemt.
We hebben 3 groepen in huis. Er zit werkelijk geen enkele logica in wat onder welke groep valt. Ik wil dat dus eens gaan uitvogelen, het werd eens tijd na 10 jaar![]()
Stel dat ik te wetenben gekomen wat op welke groep zit. Hoe kom ik er dan achter hoeveel ik dan nog over heb voor de vriezer?
Hoe kan jij nou weten of ik genoeg over heb om een extra diepvries te plaatsen? Als ik meer dan drie apparaten in de keuken aan heb knalt de stop er uit dus zo zeker zou ik daar niet van zijn. Ik heb geen klein flatje ofzo dat op die drie groepen moet draaien, heb een heel huis met veel apparatuur.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:22 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Aansluitwaarde van niks. Kan gewoon.
Hoe zoek je dat uit?? Stop uit, kijken wat het niet meer doet
equote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oppervlak is glad gaat tie lopen, metaal nog erger
Optellen hoeveel watt erop zit. Alles heeft een aansluitwaarde. Bij elkaar kan er theoretisch niet meer op dan 230 volt x 16 ampere = 3680 watt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten of ik genoeg over heb om een extra diepvries te plaatsen? Als ik meer dan drie apparaten in de keuken aan heb knalt de stop er uit dus zo zeker zou ik daar niet van zijn. Ik heb geen klein flatje ofzo dat op die drie groepen moet draaien, heb een heel huis met veel apparatuur.
En ik heb nergens gezegd dat ik niet weet hoe ik uit moet zoeken wat onder welke groep valt. Dat is gewoon een kwestie van de tijd ervoor nemen. Mijn vraag is hoe ik weet wat ik over heb.
Thanks, we gaan morgen eens puzzelen en rekenen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:25 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Optellen hoeveel watt erop zit. Alles heeft een aansluitwaarde. Bij elkaar kan er theoretisch niet meer op dan 230 volt x 16 ampere = 3680 watt.
Gezond verstand heet dat volgens mij. Een vrieskist heeft gemiddeld een aansluitwaarde van 90 watt en dat kan er in 99,9% van de gevallen zonder problemen bij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten of ik genoeg over heb om een extra diepvries te plaatsen? Als ik meer dan drie apparaten in de keuken aan heb knalt de stop er uit dus zo zeker zou ik daar niet van zijn. Ik heb geen klein flatje ofzo dat op die drie groepen moet draaien, heb een heel huis met veel apparatuur.
En ik heb nergens gezegd dat ik niet weet hoe ik uit moet zoeken wat onder welke groep valt. Dat is gewoon een kwestie van de tijd ervoor nemen. Mijn vraag is hoe ik weet wat ik over heb.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:42 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Gezond verstand heet dat volgens mij. Een vrieskist heeft gemiddeld een aansluitwaarde van 90 watt en dat kan er in 99,9% van de gevallen zonder problemen bij.
Verder volgende vraag verkeerd begrepen. Daarvoor inderdaad simpelweg optellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |