3 schermenquote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
Zo alle trainingen en qali live gemist.
Maar er nu weer bij...Gelijk maar even me eigen F1 HQ gemaakt
[ afbeelding ]
Waar is de live timing?quote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
Shhhtt ik voel me net Adrian Neweyquote:Op zondag 14 april 2013 08:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3 schermen
je moet gewoon naar de wedstrijd kijken ipv naar alle data, je zit niet aan een pitmuur
idd, ik doe dat ook niet meer.quote:Op zondag 14 april 2013 08:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3 schermen
je moet gewoon naar de wedstrijd kijken ipv naar alle data, je zit niet aan een pitmuur
quote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er beter uit dan dat hok van sport 1quote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Statistieken uit het verleden: Lotus F1 Team wint zondag GP van China
SHANGHAI – Liefhebbers van interessante Formule 1-statistieken opgelet: het Lotus F1 Team wint komende zondag de Grand Prix van China. Althans, als de bijzondere trend uit het verleden zich doorzet. Wat is het geval: in de afgelopen vier races na het overlijden van een Britse voormalig Prime Minister kwam een Lotus, of een voorganger daarvan, als eerste over de meet. Aangezien afgelopen week Margaret Thatcher overleed is het ditmaal de beurt aan Kimi Raikkonen of Romain Grosjean.
Een blik in de geschiedenisboeken van de Formule 1 leverde dit interessante feit op. Een week na het overlijden van Edward Heath op 17 juli 2005 zegevierde Fernando Alonso in Duitsland, uitkomend voor Lotus-voorganger Renault. De renstal werd enkele jaren later overgenomen door het huidige Lotus en opereert nog altijd vanuit dezelfde fabriek in Enstone. Het overlijden van James Callaghan op 26 maart 2005 vond kort voor de zege van diezelfde Alonso in Bahrein plaats. In oktober 1995 overleed Alex Douglas-Home. Michael Schumacher won in de Benetton de eerstvolgende race, voor het team dat later werd omgedoopt tot Renault. Eerder dat jaar zegevierde de legendarische Duitser in Monaco, vier dagen nadat Harold Wilson overleed.
Tenslotte het overlijden van Clement Attlee in oktober 1967 waarna Jim Clark in de Lotus won. Dan nog een reden waarom Lotus dit weekend gaat winnen: de zoon van Margaret Thatcher, Mark, was in het verleden voorzitter van Lotus Cars in Noord-Amerika.
Dan streep Grosje sowieso al doorquote:Op zondag 14 april 2013 08:50 schreef vosss het volgende:
Er staat een fout in de TT! Kimi of Grosjean gaan winnen omdat Thatcher de pijp uit is gegaan.
[..]
Ze past wel goed bij die twee andere ouwe wijven met een lelijke broek om oude mannenheupen.quote:Op zondag 14 april 2013 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Blijft toch een lekker ding, die vrouw van BBC
Welnee, dat is elk weekend dat gezeik met de softs dat die er binnen 2 rondjes aan zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar die lui met softs, die maken allemaal een pitstop na 3 rondjes en staan dan ineens in het middenveld/ achteraan?
Ik hoop het, maar ik gok van niet. Ik zet Massa op het podium in elk gevalquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoop dat webber bij een blauwe vlag Vettel eraf beukt
1 Alonsoquote:Op zondag 14 april 2013 08:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik gok van niet. Ik zet Massa op het podium in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |