quote:Op zondag 14 april 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willems, Marcelo, Bouma, Derijck, Hutchinson. Houd jezelf niet voor gek, en accepteer het lot.
Ik zou zelfs woedend zijn aangezien een verlies tegen PSV beschamend zou zijn./quote:Op zondag 14 april 2013 12:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou ernstig teleurgesteld zijn als we verliezen vandaag.
Wat dat betreft zal er dus weinig veranderen in jouw geval bij welke overwinning van PSV dan ook.quote:Op zondag 14 april 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs woedend zijn aangezien een verlies tegen PSV beschamend zou zijn./
Dat probeer ik ook te zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs woedend zijn aangezien een verlies tegen PSV beschamend zou zijn./
Gelijkspelletje voelt op het moment ook als een overwinning.quote:Op zondag 14 april 2013 12:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou ernstig teleurgesteld zijn als we verliezen vandaag.
Nee, voelt aan als verlies. Ajax kan vandaag officieus het kampioenschap winnen, een gelijkspel betekent weer uitstel.quote:Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelijkspelletje voelt op het moment ook als een overwinning.
PSV moet winnen om nog kampioen te worden, terwijl het voor Ajax niets uit maakt.quote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar alles bij Ajax rustig en vol vertrouwen verloopt, popelen ze het bij PSV op tot de wedstrijd van de eeuw lijkt wel.
PSV MOET al zijn komende 5 potjes winnen om er zeker van te zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV moet winnen om nog kampioen te worden, terwijl het voor Ajax niets uit maakt.
nee ja dat is absoluut een feitquote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV MOET al zijn komende 5 potjes winnen om er zeker van te zijn.
Nee, het is geen feit aangezien Ajax veel makkelijkere potjes heeft en in die potjes goed kan werken aan het doelsaldo.quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 14 april 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is geen feit aangezien Ajax veel makkelijkere potjes heeft en in die potjes goed kan werken aan het doelsaldo.
rawrquote:
quote:
Daar al te lomp voor zijnquote:Op zondag 14 april 2013 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallo, ik moet nooit zelf lakens om mijn bed doen, want dat werkt niet
he? hoe krijg je dat niet voor elkaarquote:Op zondag 14 april 2013 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Z'n ding was te kleinquote:
Die dingen zijn te klein en is niet om dat matras heen te krijgen. En ik kreeg last van mijn rugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |