quote:Op zondag 14 april 2013 03:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom mocht ik de lapo niet maken?
Tevens: geen nummering in de TT.
Ja maar je kon toch tenminste het vorige topic die Gary heeft gemaakt in de OP zetten? niet zoveel moeite hoor...quote:Op zondag 14 april 2013 03:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoi. Reeksen mogen toch niet? Als iedereen doet alsof dit een nieuw topic is kunnen we blijven bestaan.
Ja, een beetje respect!quote:Op zondag 14 april 2013 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ja maar je kon toch tenminste het vorige topic die Gary heeft gemaakt in de OP zetten? niet zoveel moeite hoor...
fixedquote:Op zondag 14 april 2013 03:01 schreef Klaploper het volgende:
[ afbeelding ]
Was er gewoon mee gestopt na de eerste 2153 Pokémon, Nintendo.
190.quote:Op zondag 14 april 2013 17:28 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
fixed
laten we vanaf nu discussierën of het er 150, 151, 152 of 153 zijn geweest
Niet in mijn kinderjarenquote:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon_by_index_number_(Generation_I)quote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
Niet in mijn kinderjarenAls je missingno meetelt als pokemon dan zeg ik 154, maar meer ook niet
quote:In an interview with Shigeki Morimoto, he confirmed that there were originally going to be 190 Pokémon in Generation I.[1] This would mean that the 39 Missingno. are formatted Pokémon.
Zo'n autist ben ik dan ook weer nietquote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon_by_index_number_(Generation_I)
[..]
De andere 39 opgegaan in Generation 2?quote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon_by_index_number_(Generation_I)
[..]
Jup.quote:
Jij hebt wel een hele lage dunk van de intelligentie van de mods door te denken dat we dit niet door hebben knul.quote:Op zondag 14 april 2013 03:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als iedereen doet alsof dit een nieuw topic is kunnen we blijven bestaan.
Frank is gewoon een aardige vent en laat dit topic openquote:Op zondag 14 april 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hele lage dunk van de intelligentie van de mods door te denken dat we dit niet door hebben knul.
Das ho-ohquote:Op zondag 14 april 2013 03:09 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die vogel die Ash in het begin van de serie zag vliegen dan?
Wil je dan meteen dit topic reeksen en een nummering in de TT zetten?quote:Op zondag 14 april 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hele lage dunk van de intelligentie van de mods door te denken dat we dit niet door hebben knul.
Is het geen reeks? Ik heb gewoon op "open een nieuw deel" geklikt. Wel op mobiel, though.quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wil je dan meteen dit topic reeksen en een nummering in de TT zetten?
quote:Op zondag 14 april 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
dit idd. aubquote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wil je dan meteen dit topic reeksen en een nummering in de TT zetten?
En nog steeds 10 jaar geloof ikquote:Op zondag 14 april 2013 19:26 schreef RegularShow het volgende:
Pokemon zuigt! Ash is geen eens verandert, hij is nog geen kampioen etc.
Welke waren het dan? Togepi en Marill sowieso lijkt me?quote:Op zondag 14 april 2013 18:51 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Die zitten ook in red/blue als glitchpokemon
Nee, het waren vegeta en goku.quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke waren het dan? Togepi en Marill sowieso lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |