Er is vast wel iemand die een screencap voor je wil maken en elders wil posten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, ik ga deze uitspraak heel goed bewaren...
Bemerk ook het ambigue karakter van deze tekst en bewaar dat ook even zodat je bij een gelegenheid dat je hem wil gebruiken niet teleurgesteld gaat worden.quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, ik ga deze uitspraak heel goed bewaren...
Hmm.. klaar met het Sabotage-topic verzieken en nu hier even lekker verder?quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die een screencap voor je wil maken en elders wil posten.
Nu weer feedback?quote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. klaar met het Sabotage-topic verzieken en nu hier even lekker verder?
Ik geloof nu echt niet meer wat ik hier lees...quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nok toch eens met dat vervelende gedrag. Wat heb je er aan?
Nou geloof het maar.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof nu echt niet meer wat ik hier lees...
Begrijp je als ik zeg ik ben klaar hier?quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geloof het maar.
Je hebt antwoord op je prangende vraag over Ben en zijn plaatjes, dus het is klaar.
Ben zal het niet meer doen dus maak je er maar niet druk meer om.
Dat is geheel aan jou. Daar ben je vrij in.quote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Begrijp je als ik zeg ik ben klaar hier?
Dan heb ik nog één tip voor je, ga weer op Zwart want Blauw past niet zo goed bij je...quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is geheel aan jou. Daar ben je vrij in.
Het zou verdomme eens tijd zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Begrijp je als ik zeg ik ben klaar hier?
Dankjewel voor de feedback.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan heb ik nog één tip voor je, ga weer op Zwart want Blauw past niet zo goed bij je...
Sterker nog let je even op ,Gherquote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als Ben er geen gewoonte van maakt is het geen ramp hoor.
Geef 't ook even door aan Wiems opgeheven muziekkeldertopic wil je?quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sterker nog let je even op ,Gher:
Welkom!
FOK! heeft weer een apart RLS-forum! Directe aanleiding is de start van een nieuwe internetzender, "Studio Vlemmix", waarop 24 uur per dag programma's en livestreams "van achter de schermen" te zien zullen zijn, zo is aangekondigd.
Maar het forum is breder getrokken dan alleen Studio Vlemmix. Zodat lopende topics over BB, DGK en de deelnemers daarvan, hier ook een plek kunnen krijgen. En toekomstige RLS'en dus ook.
Ook is er hier plaats voor livestreams m.b.t. Wildlife, vulkanen die aktief worden, lanceringen van de Space Shuttle etc. Kortom: alle live-streams die users leuk vinden om met elkaar te volgen.
RLS / [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!
Dat denk jij..quote:
Stuur je toch zelf even een mailtje aan Yvonne?quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geef 't ook even door aan Wiems opgeheven muziekkeldertopic wil je?
En loop niet zo te zeiken of we het ff uitvechten op FOK relnicht, dat gebeurd toch nietquote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. je bent me nét effe te gretig in deze...
Niet zo stoken,quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geef 't ook even door aan Wiems opgeheven muziekkeldertopic wil je?
Ik vind ze hier op Fok! erg tolerant nog !quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd...erg onpartijdig komt het al maanden niet over
Daar zijn de meningen nog over verdeeld helaasquote:Op woensdag 24 april 2013 01:57 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik vind ze hier op Fok! erg tolerant nog !
Ik wist dat je dit zou gaan posten.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |