Uitzondering.quote:Op zondag 14 april 2013 03:10 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie soms wel neukbare milfs tijdens het sporten.
Als VI kijker verwacht ik wel dat je regelmatig omakutjes.nl bezoekt.quote:Op zondag 14 april 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige oudere vrouwen vind ik nog wel te doen. Maar om er naast wakker te worden is weer iets anders.
Nee joh, een van de mooiste dingen die je mee kunt makenquote:Op zondag 14 april 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige oudere vrouwen vind ik nog wel te doen. Maar om er naast wakker te worden is weer iets anders.
Nee alleen kinky.nlquote:Op zondag 14 april 2013 03:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als VI kijker verwacht ik wel dat je regelmatig omakutjes.nl bezoekt.
Ik had het er meer over dat de make-up er dan af is.quote:Op zondag 14 april 2013 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, een van de mooiste dingen die je mee kunt makenWakker worden en zien dat je een goddelijke milf geregeld hebt die je na het ontwaken meteen weer kunt bestijgen en ze niet gaat mekkeren, maar blij is met jouw energie en aandacht
Dat kan bij jongere ook vies tegenvallen.quote:Op zondag 14 april 2013 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het er meer over dat de make-up er dan af is.
Omdat ze blij is dat ze toch maar mooi de nacht weer heeft overleeft en je nog niet bent verdwaald in haar rimpels en/of vetplooien ja.quote:Op zondag 14 april 2013 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, een van de mooiste dingen die je mee kunt makenWakker worden en zien dat je een goddelijke milf geregeld hebt die je na het ontwaken meteen weer kunt bestijgen en ze niet gaat mekkeren, maar blij is met jouw energie en aandacht
Dat weet ik. Behalve bij Emilia Clarke.quote:Op zondag 14 april 2013 03:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan bij jongere ook vies tegenvallen.
Dat vraagt om pics.quote:Op zondag 14 april 2013 03:15 schreef Norakiaan het volgende:
Sommige rijpe vrouwen zijn natuurlijk prachtig.
30quote:Op zondag 14 april 2013 03:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk vanaf welke leeftijd we een vrouw onder het begrip rijp scharen.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik duik maar eens slapen, trusten y'all
quote:Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Welterusten Dirk.quote:Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet natte dromen over dolfijnen krijgen he?quote:Op zondag 14 april 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
30ers zijn nog regelmatig redelijk te doen. Vanaf 35 is het echt twijfelachtig, 40ers zijn gewoon ranzig.quote:
Mwa, m'n huidige ex was 30 toenhet uit ging, en die was echt nog niet rijp maar net zo infantiel als ikquote:
Ik zeg ook niet dat rijp perse slecht is.quote:Op zondag 14 april 2013 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
30ers zijn nog regelmatig redelijk te doen. Vanaf 35 is het echt twijfelachtig, 40ers zijn gewoon ranzig.
Ben jij infantiel dan?quote:Op zondag 14 april 2013 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, m'n huidige ex was 30 toenhet uit ging, en die was echt nog niet rijp maar net zo infantiel als ikRijp is toch echt wel 40+
Ik op vrouwen tussen de 15 en 30quote:Op zondag 14 april 2013 03:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vrouwen tussen de 30 en 40 fap ik geregeld op.
Ik ben 29 en voel me echt nog niet volwassenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |