quote:Op zondag 14 april 2013 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Ik heb zelfs een Milfhunter-shirt
goeie hossel mattiequote:Op zondag 14 april 2013 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een zekere grens, zowel qua leeftijd als qua uiterlijkM'n oudste vrouw was 43 toen ik 27 was, en mooi dat ze was
Ja, maar links is totaal doorgedraait. Nu maken ze er van dat Unie-sceptici tegen Europa zijn. Onzin, ze hebben het zelf verpest. Een van de redenen dat ik oer-conservatief ben. Je krijgt iets nooit zo goed, als dat het was.quote:
Ik heb daar geen afkeer tegenquote:Op zondag 14 april 2013 03:05 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Afkeer tegen die linkse-hippies daaro. Hoe wil je die ook matchen met Ajax, als commercieel bolwerk zijnde.
Ik ben je een stapje voor, er is al een shirt van Mansfield onderwegquote:Op zondag 14 april 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt een bazenclub. Koop ik meteen een shirt daar.
Ik las net dat de regering geen moeite heeft om bankcontrole over te dragen aan de EUquote:Op zondag 14 april 2013 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb en keer gelezen dat er wat landen uit de EU moeten stappen en NL een blok met Frankrijk, Duitsland en Scandinavië (en evt. Groot-Brittannië) moet vormen. Daar zit zeker wat in.
Ja ik koop nog maar niet, heb geen geldquote:Op zondag 14 april 2013 03:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben je een stapje voor, er is al een shirt van Mansfield onderwegHeb er ook al eentje van Blackpool (met Taylor-Fletcher er op) in de kast hangen
quote:
Ik kan je het sterker vertellen:ze hosselde mijquote:
Kort pittig kapsel brrr. Gaan ze ook poepen enzoquote:Op zondag 14 april 2013 03:07 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Moet er niet aan denken, die oude wijven
Een van de ergste dingen van ouder worden: je vrouwelijke leeftijdsgenoten worden dat ook
Het zijn juist de VVD en CDA rakkers die doordraafde in EU gefap.quote:Op zondag 14 april 2013 03:06 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, maar links is totaal doorgedraait. Nu maken ze er van dat Unie-sceptici tegen Europa zijn. Onzin, ze hebben het zelf verpest. Een van de redenen dat ik oer-conservatief ben. Je krijgt iets nooit zo goed, als dat het was.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel brrr. Gaan ze ook poepen enzo
Daarom als ouwe viespeuk zorgen dat je geld hebt, kun je groene blaadjes jagenquote:Op zondag 14 april 2013 03:07 schreef De_Pel het volgende:
![]()
Moet er niet aan denken, die oude wijven
Een van de ergste dingen van ouder worden: je vrouwelijke leeftijdsgenoten worden dat ook
Pitjesquote:Op zondag 14 april 2013 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel brrr. Gaan ze ook poepen enzo
quote:Op zondag 14 april 2013 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom als ouwe viespeuk zorgen dat je geld hebt, kun je groene blaadjes jagen
quote:
Sommige oudere vrouwen vind ik nog wel te doen. Maar om er naast wakker te worden is weer iets anders.quote:Op zondag 14 april 2013 03:10 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie soms wel neukbare milfs bij het sporten.
Maar dit is aantoonbaar onjuist. Ik wil niet moeilijk doen, maar dit klopt echt niet. Wim Kok van de PvdA toentertijd was niet best. En D'66 is natuurlijk de meest eurofiele partij die het land kent. Overigens volstrekt ongeloofwaardige partij. De partij die voor het referendum is, maar het referendum van het volk tegen de EU-grondwet gewoon doorzet. Kan die partij helaas niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 14 april 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zijn juist de VVD en CDA rakkers die doordraafde in EU gefap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |