Wiki die aangeeft dat je faalde. In Scandinavië zijn ze blijkbaar nog gemakkelijker dan hier.quote:
Niet normaal. Worden we genaaid door een taxi, politie staat erbij te glimlachen. Je kan niks, ze lachen om je.quote:Op zondag 14 april 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat de politie ook taxi is voor toeristen
Als je daar naar meisjes kijkt wordt je al beschuldigt van verkrachting .quote:Op zondag 14 april 2013 02:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wiki die aangeeft dat je faalde. In Scandinavië zijn ze blijkbaar nog gemakkelijker dan hier.
Er zijn genoeg landen waar de stichting Martijn zich wel thuis zou voelen zie ik.quote:
Ja, maar blijkbaar niet gemakkelijker dan bij oudere vrouwenquote:Op zondag 14 april 2013 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar naar meisjes kijkt wordt je al beschuldigt van verkrachting .
Ach dat heb je daar. Daarom trekken die landen me ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 02:58 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Niet normaal. Worden we genaaid door een taxi, politie staat erbij te glimlachen. Je kan niks, ze lachen om je.
Ach er zijn genoeg lekkere wijven daar blijkbaarquote:Op zondag 14 april 2013 03:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar niet gemakkelijker dan bij oudere vrouwen
Overigens geloof ik dat nooit zo.
Beste aanhang van Duitsland (heel Europoa?) iddquote:
Ik volg het op de voeten, en het gaat een keer helemaal fout natuurlijk. Met Roemeense studenten erover gehad en ze lachten zich dood. Zoveel geld er naar Roemenië gaat en dat wij de corrupte mislukkelingen naar hier krijgen. Ze willen zo snel mogelijk de euro, nou dat gaat wat worden. Het land heeft niks op orde, pure armoe. En qua etnische spanningen, ze haten de Turken, niet normaal. Net zoals de Grieken Turken haten. De Unie in deze vorm, kan ik alleen maar op tegen zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 02:57 schreef De_Pel het volgende:
Heel die EU is een farce, zeker met al die oostblokkers er bij. Simpelweg belachelijk. Zelfde geld voor die turken etc.
Oudere vrouwen... rawr.quote:Op zondag 14 april 2013 03:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar niet gemakkelijker dan bij oudere vrouwen
Overigens geloof ik dat nooit zo.
Roemenen.quote:Op zondag 14 april 2013 03:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik volg het op de voeten, en het gaat een keer helemaal fout natuurlijk. Met Roemeense studenten erover gehad en ze lachten zich dood. Zoveel geld er naar Roemenië gaat en dat wij de corrupte mislukkelingen naar hier krijgen. Ze willen zo snel mogelijk de euro, nou dat gaat worden. Het land heeft niks op orde, pure armoe. En qua etnische spanningen, ze haten de Turken, niet normaal. Net zoals de Grieken Turken haat. De Unie in deze vorm, kan ik alleen maar op tegen zijn.
Lijkt me wel echt een bazenclub. Koop ik meteen een shirt daar.quote:Op zondag 14 april 2013 03:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beste aanhang van Duitsland (heel Europoa?) idd
quote:
Drizzt is onze milfhunterquote:
Klopt. Maargoed, daar halen die linksen het stemvee vandaan he. Ook daar geld weer: mooi sociaal idee, maar ver van reeel.quote:Op zondag 14 april 2013 03:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik volg het op de voeten, en het gaat een keer helemaal fout natuurlijk. Met Roemeense studenten erover gehad en ze lachten zich dood. Zoveel geld er naar Roemenië gaat en dat wij de corrupte mislukkelingen naar hier krijgen. Ze willen zo snel mogelijk de euro, nou dat gaat worden. Het land heeft niks op orde, pure armoe. En qua etnische spanningen, ze haten de Turken, niet normaal. Net zoals de Grieken Turken haat. De Unie in deze vorm, kan ik alleen maar op tegen zijn.
Ik heb en keer gelezen dat er wat landen uit de EU moeten stappen en NL een blok met Frankrijk, Duitsland en Scandinavië (en evt. Groot-Brittannië) moet vormen. Daar zit zeker wat in.quote:Op zondag 14 april 2013 03:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik volg het op de voeten, en het gaat een keer helemaal fout natuurlijk. Met Roemeense studenten erover gehad en ze lachten zich dood. Zoveel geld er naar Roemenië gaat en dat wij de corrupte mislukkelingen naar hier krijgen. Ze willen zo snel mogelijk de euro, nou dat gaat wat worden. Het land heeft niks op orde, pure armoe. En qua etnische spanningen, ze haten de Turken, niet normaal. Net zoals de Grieken Turken haat. De Unie in deze vorm, kan ik alleen maar op tegen zijn.
Dit. Ik heb zelfs een Milfhunter-shirtquote:
Afkeer tegen die linkse-hippies daaro. Hoe wil je die ook matchen met Ajax, als commercieel bolwerk zijnde.quote:Op zondag 14 april 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me wel echt een bazenclub. Koop ik meteen een shirt daar.
Post eens paar pics waar je op valt.quote:
Zo begon de EU ook.quote:Op zondag 14 april 2013 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb en keer gelezen dat er wat landen uit de EU moeten stappen en NL een blok met Frankrijk, Duitsland en Scandinavië (en evt. Groot-Brittannië) moet vormen. Daar zit zeker wat in.
Er is natuurlijk een zekere grens, zowel qua leeftijd als qua uiterlijkquote:
Benelux, Duitsland en Scandinavië.quote:Op zondag 14 april 2013 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb en keer gelezen dat er wat landen uit de EU moeten stappen en NL een blok met Frankrijk, Duitsland en Scandinavië (en evt. Groot-Brittannië) moet vormen. Daar zit zeker wat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |