Ik hoor net iets van die Griek wat ik nooit geweten hebquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Grappig. Mijn (stiefpa) was hoofd voorlichting en communicatie in de tijd dat Levi de directeur was, ten tijde van de 'aanslag' op de Nachtwacht. (heeft er nog en boek over geschreven)
Ik was er kind aan huis en via de kruip-door-sluip-door gangetjes van her personeel kwam ik wekelijks wel even in het museum.
Lijkt mij leuk om er weer eens in de vernieuwde situatie een blik te werpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heyheyheyheyquote:Op zondag 14 april 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik zat helemaal van zo !![]()
![]()
![]()
prettig weekend fann.quote:Op zondag 14 april 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wist ik écht niet!![]()
Hij woonde daar vlakbij, dat wist ik natuurlijk wél
MWeh..quote:Op zondag 14 april 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... is al bijna om![]()
Maar zal wel lukken
Toppiequote:Op zondag 14 april 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MWeh..
Drink rustig een kratje leeg in mijn eentje.
Ach, dat museum staat er al een paar duizend jaar en de nachtwacht ziet er nog steeds niet uit omdat er stukken afgesneden zijnquote:Op zondag 14 april 2013 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Is geen hype
Al zag het er vanavond niet zo uit
Kan je een leerzaam boek erover aanraden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef APK het volgende:
Ach, dat museum staat er al een paar duizend jaar en de nachtwacht ziet er nog steeds niet uit omdat er stukken afgesneden zijn
Maar ben je er wel al eens of vaker geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 01:33 schreef APK het volgende:
Ik heb echt zo geen zin in die hype mbt het Rijksmuseum
Dat zag ik eerder ja, lijkt mij wel leukquote:Op zondag 14 april 2013 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je een leerzaam boek erover aanraden.
/geschreven door mijn (stief)pa.
ja, was mij al bekend.quote:Op zondag 14 april 2013 01:47 schreef APK het volgende:
Zag trouwens vorige week in Het Parool iets over achterstallige erfpacht na de oorlog mbt Joodse inwoners van Amsterdam.
Was ontdekt door 'studenten'
Ben er wel eens geweest, maar het boeide mij -als beeldend kunstenaar- nauwelijks.quote:Op zondag 14 april 2013 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ben je er wel al eens of vaker geweest?
Ik was een van die 'studenten' die de boel moesten digitaliseren en heb idd idiote dingen gelezen in de dossiers.quote:Op zondag 14 april 2013 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, was mij al bekend.
Ken nog wat meer misstanden daaromtrent.
Ik heb nog verschillende originele dossiers en documenten uit die tijd en verder nog een persoonlijk R/NIOD-archief.quote:Op zondag 14 april 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was een van die 'studenten' die de boel moesten digitaliseren en heb idd idiote dingen gelezen in de dossiers.
Maar waarom dat nou opeens nieuws was?
Dom dat de orginele dossiers vernietigd worden, maar alles wordt wel digitaal opgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |