Ik kan Cloud Atlas ten zeerste aanbevelenquote:
Omdat je meestal al vroeg weggaat, en er een spannende wedstrijd op het programma staat.quote:Op zondag 14 april 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of ik niet naar bed moet
Werktuigbouwers zijn gewoon fietsenmakersquote:Op zondag 14 april 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je techniek studeert maar zonder de innovatie wetenschappen ben je monteur of proces-operator.
Spellchecker aan hebben staanquote:
gezienquote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan Cloud Atlas ten zeerste aanbevelen
om 16:30 joh, ik kan wel een snippernacht aan.quote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je meestal al vroeg weggaat, en er een spannende wedstrijd op het programma staat.
Dan maar Life of Pi kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt goede reviews?
[..]
Is een mogelijkheid
[..]
30x gezien
[..]
gezien
[..]
Bijna allemaal gezien
Druk op preview dan, gekkie.quote:
Ik probeer vriendelijk te blijven en niet oprecht boosheid te tonen. Maar ik begin mij serieus te storen aan het gehak en gehaat op Nicki door JR en nu ook Doublepainquote:
Trouwens fijn dat je me niet meer zo raar behandelt t.o.v de pottenrelquote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heb je HMF met groen bewerkt?
Hoelang duurt die?quote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan Cloud Atlas ten zeerste aanbevelen
Op een gegeven moment is 't genoeg geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens fijn dat je me niet meer zo raar behandelt t.o.v de pottenrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |