Ik kan Cloud Atlas ten zeerste aanbevelenquote:
Omdat je meestal al vroeg weggaat, en er een spannende wedstrijd op het programma staat.quote:Op zondag 14 april 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of ik niet naar bed moet
Werktuigbouwers zijn gewoon fietsenmakersquote:Op zondag 14 april 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je techniek studeert maar zonder de innovatie wetenschappen ben je monteur of proces-operator.
Spellchecker aan hebben staanquote:
gezienquote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan Cloud Atlas ten zeerste aanbevelen
om 16:30 joh, ik kan wel een snippernacht aan.quote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je meestal al vroeg weggaat, en er een spannende wedstrijd op het programma staat.
Dan maar Life of Pi kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt goede reviews?
[..]
Is een mogelijkheid
[..]
30x gezien
[..]
gezien
[..]
Bijna allemaal gezien
Druk op preview dan, gekkie.quote:
Ik probeer vriendelijk te blijven en niet oprecht boosheid te tonen. Maar ik begin mij serieus te storen aan het gehak en gehaat op Nicki door JR en nu ook Doublepainquote:
Trouwens fijn dat je me niet meer zo raar behandelt t.o.v de pottenrelquote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heb je HMF met groen bewerkt?
Hoelang duurt die?quote:Op zondag 14 april 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan Cloud Atlas ten zeerste aanbevelen
Op een gegeven moment is 't genoeg geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens fijn dat je me niet meer zo raar behandelt t.o.v de pottenrel
Rubberquote:Op zondag 14 april 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Poll: Welke film moet Davy gaan kijken?
• The Thing
• Bonnie en Clyde
• Life of Pi
• Iron Sky
• Lion King voor de 31ste keer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Leukquote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 16:30 joh, ik kan wel een snippernacht aan.
En zo is het, ooit komt er ook een moment dat ik niet meer actief ben hier.quote:Op zondag 14 april 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is 't genoeg geweest.
Ik vind haar nadat ik wat interviews gezien heb toch wat leuker. Ik schaam me er een beetje voor.quote:
wtfquote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Check de trailer, je bent meteen verkocht
Ik vind jouw troll irritant worden.quote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer vriendelijk te blijven en niet oprecht boosheid te tonen. Maar ik begin mij serieus te storen aan het gehak en gehaat op Nicki door JR en nu ook Doublepain
Scheelt toch een topic of 6.quote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ga ik niet op FOK! zitten tijdens PSV - Ajax.
Hou jezelf niet voor de gek jongen.quote:Op zondag 14 april 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En zo is het, ooit komt er ook een moment dat ik niet meer actief ben hier.
Ik ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ga ik niet op FOK! zitten tijdens PSV - Ajax.
quote:
Dat interview bij die Engelse extreme homo in zijn talkshow is toch wel één van de beterequote:Op zondag 14 april 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind haar nadat ik wat interviews gezien heb toch wat leuker. Ik schaam me er een beetje voor.
Nee het is een eng wijf. Zo nepquote:Op zondag 14 april 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo;s moet je ook hebben he. Los van je smaak, is er absoluut niks 'engs' aan die gif.
Slapenquote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kk, niet in de top 10. Te lang in bed gelegen. Morgen wekkertje zetten maar.
Ja, die bedoelde ik.quote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat interview bij die Engelse extreme homo in zijn talkshow is toch wel één van de betereZe is zo heerlijk gewoon gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |