Ja, tevens hebben de vvd prominenten er ook geen zin meer in lijkt het wel. En Markx is goed bezig de vvd te kleineren naar een tweede groenlinks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, oké. Ben je er zo van overtuigd dat het flink mis gaat dan
oiquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, tevens hebben de vvd prominenten er ook geen zin meer in lijkt het wel. En Markx is goed bezig de vvd te kleineren naar een tweede groenlinks.
Er zit nog wel iets tussen uit de EU stappen en tegen alles wat uit Europa komt gelijk "ja graag" zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kritiek op Europa heeft geen zin, vooral vanuit de PVV. Als je uit de EU stapt, is dat een heel domme keuze.
Het zou heel gek moeten lopen als dit een kabinet zou worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
Er is overigens maar één partij dat er nog wat van kan maken in dit land:
[ afbeelding ]
Coalitie SP, PVDD en GL zou ideaal zijn.
Dat komt altijd zo eng over man. Het lijkt wel dat ze betaald worden door de eu (Derksen stem). Ze zijn er echt met alles eens he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik wel extreem Pro Europa op het moment, het maakt niet uit wat er uit Europa komt, ze zijn het er altijd gelijk mee eens.
GL is hard bezig zichzelf op te heffen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
Open je toch een eigen sc, jankbal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zaterdagavond.. het is al triest dat we achter ons pctje zitten maar om dan ook nog eens over de politiek te gaan praten slaat alles
Klopt. Daar is de gemiddelde Nederlander niet slim genoeg voor, helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou heel gek moeten lopen als dit een kabinet zou worden.
Ben al in A'dam geweest en bij mijn chick geweest, dus praat voor jezelf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zaterdagavond.. het is al triest dat we achter ons pctje zitten maar om dan ook nog eens over de politiek te gaan praten slaat alles
Al Lion King gekeken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben al in A'dam geweest en bij mijn chick geweest, dus praat voor jezelf.
ja laten we het hebben over poep en vechtende theater mannetjes. Jankerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen trapt maar in het gezwijmel van de VVD, er zitten alleen maar hersenloze mensen. Met als dieptepunt Edith Schippers, zelden zo''n domme trut gezien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Daar is de gemiddelde Nederlander niet slim genoeg voor, helaas.
haha wtfquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze ook een Amsterdams accent?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben al in A'dam geweest en bij mijn chick geweest, dus praat voor jezelf.
Nee.quote:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft ze ook een Amsterdams accent?
Zonde wel. De basisprincipes van de partij is niks mis mee. Maar de organisatie binnen de partij is puur bagger momenteel. Het begon allemaal al toen ze baas Tofik niet als lijsttrekker kozen, toen is het bergafwaarts gegaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GL is hard bezig zichzelf op te heffen geloof ik.
Vanwaar die misschienquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga wel zo downloaden en misschien vanavond nog kijken.
Wat kort door de bocht zeg. Hoe eerder uit de EU, hoe beter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kritiek op Europa heeft geen zin, vooral vanuit de PVV. Als je uit de EU stapt, is dat een heel domme keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |