Hoeveel verdiende hij hiermee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al heeft ie in ieder geval weer 3200 voorsprong op Lewis & Wade
Wie is datquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt hij vannacht als hij dronken is nog even langs met een kloon account en misschien zelfs een nieuw liedje.http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
TwenteFC (in dronken toestand)quote:
Ja ik wil vnv uitgaan, maar heb te maken met haters. Beter gaan we eens een biertje doen man. Chicks hosselen en shit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
No man, ik lig op mijn bed in slaap te donderen. Ik moest vroeg werken vanmorgen en tot heel laat. Ben zelfs atm nog bij mijn ouders omdat ik te moe was om terug te gaan naar til. jij dan?
Ik weet iig dat ik 't deed toen ik een ban had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
Toen iedereen gebannend was was er een IRC-kanaal voor de mensen met een ban.
Zal TwenteFC daar nu in z'n eentje zitten?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ik wil vnv uitgaan, maar heb te maken met haters. Beter gaan we eens een biertje doen man. Chicks hosselen en shit.
quote:
doen we gewoon halal hoorquote:
hihiquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je schreef chickies in plaats van jongens.
Ga jij anders ook ff lekker naar israel of pakistan om een geweer om te pakken en meequote:Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je schreef chickies in plaats van jongens.
Ah, ja is cool man. Haters als in mensen die niet uitwillen? driekwart van mijn vrienden uitgaan club zit in het buitenland atmquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ik wil vnv uitgaan, maar heb te maken met haters. Beter gaan we eens een biertje doen man. Chicks hosselen en shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |