Maar niet iedere half uur is hetzelfde.quote:Op zondag 14 april 2013 12:57 schreef Rickazio het volgende:
Willem II kan dit gewoon winnen op basis van het eerste halfuur

Ik zie hier zelden iemand de aartsrivaal (of elke andere club) ZO hard de grond in trappen, op Stinho na danquote:Op zondag 14 april 2013 12:57 schreef Rickazio het volgende:
Willem II kan dit gewoon winnen op basis van het eerste halfuur

valt wel mee... die opmerking was ook vanuit objectief perspectiefquote:Op zondag 14 april 2013 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie hier zelden iemand de aartsrivaal (of elke andere club) ZO hard de grond in trappen, op Stinho na dan

Nee manquote:

Neh, die pot interesseert me niet zo, maar die algemene Heerenveenhaat van je is opvallendquote:

Als die pot je niet interesseert waar baseer je dan je mening op? Misschien is die minder positieve commentaar wel gegrond op basis van de wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, die pot interesseert me niet zo, maar die algemene Heerenveenhaat van je is opvallend

Omdat ik je vaak op Heerenveen zie kankeren, net als op Twente, PSV, ADO...quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Als die pot je niet interesseert waar baseer je dan je mening op? Misschien is die minder positieve commentaar wel gegrond op basis van de wedstrijd

Ik steek niet onder stoelen of banken dat er een paar clubs zijn die mij niet liggenquote:Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik je vaak op Heerenveen zie kankeren, net als op Twente, PSV, ADO...

piep piep piepquote:Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik je vaak op Heerenveen zie kankeren, net als op Twente, PSV, ADO...

jup, ligt nog helemaal openquote:Op zondag 14 april 2013 13:09 schreef Rickazio het volgende:
Dit is overigens een gunstige tussenstand voor clubs die playoffs willen halen

Ik denk inderdaad dat die wedstrijd helemaal kapot wordt getikt met passes en angstquote:

Ik hoop alleen dat er bij Ajax een paar spelers zijn die vBommel, Stontman en de PSV verdedigers zwaar gaan frustrerenquote:Op zondag 14 april 2013 13:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat die wedstrijd helemaal kapot wordt getikt met passes en angst

Ik bedoel het speltechnische vernederen samen laten gaan met wat frustratie-opwekkende opmerkingen richting bepaalde spelers....quote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Rickazio het volgende:
Verdediging van PSV frustreren is niet zo moeilijk dit seizoen is wel gebleken, alleen ze hebben wel een dodelijke aanval

Jij bent de leukste piraat thuis zeker? We zullen zien, ik verwacht geen gekke dingen dit keerquote:Op zondag 14 april 2013 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik bedoel het speltechnische vernederen samen laten gaan met wat frustratie-opwekkende opmerkingen richting bepaalde spelers....
Speelt Pieters trouwens? Ivm de no-claim van de glasverzekering...

Wat is er knul?quote:

PSV, RKC en AZ. Die drie mogen van mij winnenquote:

Mee eens mijn freund.quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PSV, RKC en AZ. Die drie mogen van mij winnen

Tegen wie moet AZ?quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PSV, RKC en AZ. Die drie mogen van mij winnen

Utrechtquote:

Lol.. Ik quote de verkeerde postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |