Maar niet iedere half uur is hetzelfde.quote:Op zondag 14 april 2013 12:57 schreef Rickazio het volgende:
Willem II kan dit gewoon winnen op basis van het eerste halfuur
Ik zie hier zelden iemand de aartsrivaal (of elke andere club) ZO hard de grond in trappen, op Stinho na danquote:Op zondag 14 april 2013 12:57 schreef Rickazio het volgende:
Willem II kan dit gewoon winnen op basis van het eerste halfuur
valt wel mee... die opmerking was ook vanuit objectief perspectiefquote:Op zondag 14 april 2013 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie hier zelden iemand de aartsrivaal (of elke andere club) ZO hard de grond in trappen, op Stinho na dan
Nee manquote:
Neh, die pot interesseert me niet zo, maar die algemene Heerenveenhaat van je is opvallendquote:
Als die pot je niet interesseert waar baseer je dan je mening op? Misschien is die minder positieve commentaar wel gegrond op basis van de wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, die pot interesseert me niet zo, maar die algemene Heerenveenhaat van je is opvallend
Omdat ik je vaak op Heerenveen zie kankeren, net als op Twente, PSV, ADO...quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Als die pot je niet interesseert waar baseer je dan je mening op? Misschien is die minder positieve commentaar wel gegrond op basis van de wedstrijd
Ik steek niet onder stoelen of banken dat er een paar clubs zijn die mij niet liggenquote:Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik je vaak op Heerenveen zie kankeren, net als op Twente, PSV, ADO...
piep piep piepquote:Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik je vaak op Heerenveen zie kankeren, net als op Twente, PSV, ADO...
jup, ligt nog helemaal openquote:Op zondag 14 april 2013 13:09 schreef Rickazio het volgende:
Dit is overigens een gunstige tussenstand voor clubs die playoffs willen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |