Welke branche?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:53 schreef Trusten het volgende:
Samenvatting:
HBO + WO opleiding binnen de zorg maar wil er eigenlijk niet in verder. Baan aangeboden gekregen binnen andere branch die me erg leuk lijkt. Het salaris is erg laag: 1700 bruto per maand voor 40 uur per week. Wellicht wel doorgroeimogelijkheden.
Wat zouden jullie doen?
Het moet wel een hele bijzondere functie zijn als er op dit moment niet meerdere sollicitanten in de rij staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:48 schreef jroz het volgende:
Belachelijk laag salaris voor HBO + WO.
Ze zeggen dat er nog veel andere kandidaten zijn. Kan je inschatten of dit echt zo is? Daarnaast, wat zijn doorgroeimogelijkheden? Let ook op dat je de grootste salarisstijgingen met een carrièreswitch maakt. De kans dus dat je na 2 jaar opeens ¤ 1000,- bruto meer verdient binnen dit bedrijf is dus erg klein.
Als je ervaring hebt opgedaan, kom je dan makkelijk bij andere bedrijven aan de bak?
Als ik in jou situatie zou zitten, dan zou ik het wel doen. Je gaat er netto niet op achteruit, je bent alleen meer tijd kwijt. En als je toch in deze branche terecht wil komen is dit natuurlijk je kans.
Het moeten ook nog eens geschikte kandidaten zijn hè. Dat is, ook in deze tijd, echt niet altijd het geval.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het moet wel een hele bijzondere functie zijn als er op dit moment niet meerdere sollicitanten in de rij staan.
Er waren in ieder geval twee anderen. De dagen daarna zouden ze ook nog gesprekken hebben maar dat kan ik natuurlijk niet checken. Bij vergelijkbare functies heb ik in ieder geval regelmatig afwijzingen gehad met dat ze meer dan 100 brieven hadden gekregen bla bla bla....quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef Ivo1985 het volgende:
Het moet wel een hele bijzondere functie zijn als er op dit moment niet meerdere sollicitanten in de rij staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |