Jij mag me niet hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit is tegenspoed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Huilen om reputatie.
De VBL SC blijft altijd strijden. In voor en tegenspoed.
Als Yvonne erachter komt dan sluit de hele tent hier.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Huilen om reputatie.
Het wordt tijd voor mijn nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Huilen om reputatie.
Vond je toch tof?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit weer zo'n verkapte homo flirt van je Davy of wat wil je eigenlijk zegt met deze request?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit weer zo'n verkapte homo flirt van je Davy of wat wil je eigenlijk zegt met deze request?
Hij mag me niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
JAJA JR! Gewoon ff keihard op je plek gezet door papa Mono.
Uhh kerel.. koop een brilquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus Geo, haten over De Jeugd en dan met dit kankernummer aan komen zetten?
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap er allemaal geen flikker van.Ik storm wel weer uit dit topic.
Oh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhh kerel.. koop een bril2x mis zitten binnen 1 zin is erg knap voor jou.
Doe niet zo moeilijk, want zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap er allemaal geen flikker van.Ik storm wel weer uit dit topic.
Benny Benassi = bassquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Op zich basst deze wel mooi over m'n speakers.
We weten nu wel dat je speakers hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Op zich basst deze wel mooi over m'n speakers.
Haterquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
i love my sex is veel beter Davy, maarja verstand muziek heb je niet dus het was te verwachten dat je met een kut nummer kwam
Zwaardje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
Davy heb je eigenlijk nog dat zwaardje gekregen?
Zijn pikje in jouw kont.quote:
Wat loop jij vandaag te haten dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je speakers hebt.
Ja jij won de vorige keer met de mono radio toch een zwaadje die ze gekocht hadden van een gehandicapt kind met maar 1 armquote:
Zie PI g.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij vandaag te haten dan?
Leuke garpje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jij won de vorige keer met de mono radio toch een zwaadje die ze gekocht hadden van een gehandicapt kind met maar 1 armmet konginnedag..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ja man hangt hier aan de muur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jij won de vorige keer met de mono radio toch een zwaadje die ze gekocht hadden van een gehandicapt kind met maar 1 armmet konginnedag..
Ik post in alle 2 de topicsquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind jullie best lief en zo, maar waarom posten jullie het hier en niet in het desbetreffende radio topic?
Omdat iedereen altijd zo'n random kanker hier post.. dusjaquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind jullie best lief en zo, maar waarom posten jullie het hier en niet in het desbetreffende radio topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |