D. Het boeit me werkelijk geen reet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe wordt de wedstrijd tussen NAC en NEC ook wel genoemd?
A. De kleine klassieker
B. De derby van het zuiden
C. De grote klassieker
Als je deze vraag goed beantwoordt krijg je een mooie dominosteen, met handtekening van GGMM.
Aquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe wordt de wedstrijd tussen NAC en NEC ook wel genoemd?
A. De kleine klassieker
B. De derby van het zuiden
C. De grote klassieker
Als je deze vraag goed beantwoordt krijg je een mooie dominosteen, met handtekening van GGMM.
Ben al blij als ze goed spelenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit
We willen iig wel boven Utreg eindigen.
Jij valt alleen op blonde boerentrienen, "G"quote:
Blijft die schreuder aan als hoofdtrainer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben al blij als ze goed spelen
Ik heb je blijkbaar voor het hoofd gestoten. Zielepoot.quote:
Tot einde seizoen. Moet zijn papieren nog halen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft die schreuder aan als hoofdtrainer?
Nee, ik loop met je te fucken, omdat ik weet dat je er niet tegen kanquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik heb je blijkbaar voor het hoofd gestoten. Zielepoot.
Ik bedoel volgend seizoen, als hij zijn papieren haalt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tot einde seizoen. Moet zijn papieren nog halen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu even doen alsof m'n stream traag is:
JAAAAAAAA! Douglas!!
Denk het niet. Hij moet hierna volgens mij nog 1 jaar een eigen team leiden, dan heeft hij z'n papieren. Janssen zal wel niet een heel jaar als stroman willen zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel volgend seizoen, als hij zijn papieren haalt?
Gsbrder is ook NEC-supporter, slimpie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik loop met je te fucken, omdat ik weet dat je er niet tegen kan
Ik heb geen tentamens meer, dus heb serieus niets meer te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ja... deze wedstrijden doen mij te weinig. Ik ga afhaken.
Dat is hartstikke leuk voor hem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gsbrder is ook NEC-supporter, slimpie.
Ah oké, ik hoorde namelijk van iemand dat als schreuder hoofdtrainer van twente zou worden komend seizoen dat die sjerrie van ADO zou komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij moet hierna volgens mij nog 1 jaar een eigen team leiden, dan heeft hij z'n papieren.
quote:
Heb je daar lang naar moeten zoeken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ja... deze wedstrijden doen mij te weinig. Ik ga afhaken.
Mja, zie het verband niet echt tussen het aanblijven van Schreuder en de transfer van Chery. Lijkt me ook niet dat Chery naar Twente gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké, ik hoorde namelijk van iemand dat als schreuder hoofdtrainer van twente zou worden komend seizoen dat die sjerrie van ADO zou komen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je daar lang naar moeten zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |