Ik veroordeel je zelfs.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, ga lekker oordelen over mij.Ik ben al jaren fan, en ook in slechte tijden. Heb er nu gewoon geen trek in want ik had er ook geld op.
Raar maar waarquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem ben je het met mij eens. Dat kan niet anders
Mwah, als ik elke NEC-supporter zou veroordelen die de uitwedstrijden niet kijkt, zit ik de hele tijd boos in het stadion. Daarnaast kijkt ook niet elke Ajax- of Feyenoordfan alle uitwedstrijden live. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want je moet elke kutwedstrijd maar gewoon slikken alsof je team lekker speelt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het alternatief Ado - Twente is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Want je moet elke kutwedstrijd maar gewoon slikken alsof je team lekker speelt?Grow up.
Nee hoor. Heb NEC nog een gigantische kans zien verprutsen in de eerste helft. Mijn gevoel over deze wedstrijd blijkt gewoon terecht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het alternatief Ado - Twente is?
Uh, ja. Daarbij keek je ook niet bij een stand van 0-0, sterker nog je hebt helemaal niet gekeken gezien het feit dat je er niet zeker over was.
Zo ken ik er nog wel paar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb NEC nog een gigantische kans zien verprutsen in de eerste helft. Mijn gevoel over deze wedstrijd blijkt gewoon terecht.
Ik ging ervan uit van wel, en als dit niet het geval is kan ik hier met mijn hoofd niet bij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, als ik elke NEC-supporter zou veroordelen die de uitwedstrijden niet kijkt, zit ik de hele tijd boos in het stadion. Daarnaast kijkt ook niet elke Ajax- of Feyenoordfan alle uitwedstrijden live. Denk ik dan.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel paar.
en om terug te komen op.
[..]
Ik ging ervan uit van wel, en als dit niet het geval is kan ik hier met mijn hoofd niet bij.
heeft hij al gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
jezus scheids, trek een keer geel dan..
Hartstikke bedankt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef Rickazio het volgende:
Primeur Heracles: Het was de eerste keer dat de Almeloërs er in eigen stadion niet in slaagden te scoren.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)gen-FC-Groningen.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |