Gratis 3 punten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet volgende week tegen AZ. Spannend
Hopen dat Altidore het op zijn heupen krijgt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet volgende week tegen AZ. Spannend
Er zullen ook wel zware sancties op staan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens de richtlijnen van VBL op nagelezen, en daar staat dat er fatsoenlijk met mensen om moet worden gegaan. Als men mij een kankerhomofiel zou noemen, ach ja, maar vergeleken worden met Robert Maaskant ...
Ik geloof dat als PSV kampioen wordt AZ dan automatisch als bekerfinalist in europa zit. Ik weet het niet zeker.quote:
Dan moeten ze morgen wel winnen tegen Utrecht anders moeten ze zeker voluit gaan tegen PSV.quote:
Als PSV bij de eerste 2 eindigt, ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat als PSV kampioen wordt AZ dan automatisch als bekerfinalist in europa zit. Ik weet het niet zeker.
Als AZ morgen wint, en de uitslagen wat gunstig vallen op andere velden doet AZ nog mooi mee voor een playoffs ticket in de EL.quote:
Laat ze dat maar doen dan. Puntverlies voor PSV en dan buttrape in de finale. Hebben ze ook geen europees voetbalquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan moeten ze morgen wel winnen tegen Utrecht anders moeten ze zeker voluit gaan tegen PSV.
PSV moet nog tegen Ajax, AZ en Twente.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen alhoewel ik hun programma niet ken.
ajax thuisquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen alhoewel ik hun programma niet ken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Verbeek is een winnaar, die staat dat niet toe.
Voor een wedstrijd tegen Twente zou ik voor PSV automatisch 3 punten noteren. Je moet wel heel slecht zijn als je dat verliest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV moet nog tegen Ajax, AZ en Twente.
donderdag Hemelvaartsdag vlak voor de laatste competitierondequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef Crimyclown het volgende:
Wanneer is die bekerfinale eigenlijk?
Dat kan AZ wel vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als AZ morgen wint, en de uitslagen wat gunstig vallen op andere velden doet AZ nog mooi mee voor een playoffs ticket in de EL.
Dank, even vrijregelen van werk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
donderdag Hemelvaartsdag vlak voor de laatste competitieronde
Alleen zijn team niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Verbeek is een winnaar, die staat dat niet toe.
Tegen betere teams.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En in die play-offs, dan moet je eerst nog maar een paar potjes tot eind mei zien te winnen.
Ze verloren zelfs tegen VVV thuisquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Hun schema
utrecht thuis
psv thuis
heerenveen uit
pec zwolle thuis
willem II uit
Uh, oké.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze verloren zelfs tegen VVV thuis
Uh, oké.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en 2 helften zijn nooit hetzelfde.
Ook niet bij een palindroom?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en 2 helften zijn nooit hetzelfde.
Hun spel is er niet beter op geworden, ik denk dat ze net boven de nacompetitieplaatsen eindigen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Hun schema
utrecht thuis
psv thuis
heerenveen uit
pec zwolle thuis
willem II uit
Als je niet schiet, dan kun je niet scoren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en je moet scoren om te winnen.
Dat valt gemakkelijk te verklaren aan de hand van het volgende filmpjequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Vitesse voelt als een grotere bedreiging aan dan PSV, ze winnen hun wedstrijdjes wel erg makkelijk.
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Vitesse voelt als een grotere bedreiging aan dan PSV, ze winnen hun wedstrijdjes wel erg makkelijk.
Fred weet het welquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt gemakkelijk te verklaren aan de hand van het volgende filmpje
Dat is ook het gevaarlijke, je hebt het amper door maar ze staan er wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.
Thx to mr Merab en maasbert schouten niet te vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.
Je hoort er inderdaad niemand over, maar ze winnen stilletjes wel hun wedstrijdjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook het gevaarlijke, je hebt het amper door maar ze staan er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |