Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.
"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar." Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."
Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.
Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.
Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.
• Tijdlijnen
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro +/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic 2003 : Raf en Syl krijgen een relatie 2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06) 2006: Damian wordt geboren 2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl 2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen. 2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz) Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen.
Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje 2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren) 2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren. Het stel gaat uit elkaar. 2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren. 2012: Scheiding is afgerond 2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
• Recente nieuwsberichtjes
SPOILER: Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
SPOILER: 'Sylvie van der Vaart met rijke Franse zakenman'
SPOILER: Vriendschap Sabia Boulahrouz en Sylvie van der Vaart houdt stand
van onze redactie VIDEO René van der Gijp zou het fantastisch vinden als Guillaume Zarka, de nieuwe vlam van Sylvie van der Vaart, helemaal geen miljonair blijkt te zijn. "Stel dat hij gewoon kaartjes staat te knippen bij de Eiffeltoren!"
In Voetbal International fantaseert de voetbaldeskundige dat Sylvie in het ootje wordt genomen door Frans Bauer voor zijn programma Bananasplit. "Het zou toch geweldig zijn als Frans ineens uit zo'n autootje stapt als Sylvie en Guillaume zitten te eten. En dat Frans dan zegt: 'Dit is allemaal niet waar'. Hoe hard zou ze wegrennen?" Vervolgens maakt René de presentatrice, die gaat scheiden van voetballer Rafael van der Vaart, uit voor golddigger. Hij verwacht dat Sylvie de creditcard van de Franse miljonair gaat leegtrekken. "In de krant staat dat hij volle lippen heeft, maar een volle portemonnee is voor haar veel belangrijker."
Maar ik denk dat Olcay wél op een vuilnisman verliefd is hoor
quote:
AMSTERDAM - Olcay Gulsen is weer gelukkig in de liefde.
"Ik ben stapelverliefd geworden op iemand en dat bewijst maar weer eens, ook al heb je een megadrukke agenda en een eigen bedrijf, dat doet er niet meer toe als kriebels krijgt voor iemand", zegt de zakenvrouw in RTL Boulevard.
"Hij is totaal niet wat je bij me zou verwachten", vervolgt Olcay. "Hij is bijna schuw aan de wereld waar in ik leef en dat vind ik zo leuk en ik vind het ook leuk dat ik niet onderdeel ben van een beroemd stel weet je, daar heb ik het wel echt mee gehad nu."
De Supertrash-diva wordt flink in de watten gelegd door haar nieuwe liefde. "Hij is zo onwijs lief voor mij en dat is wel iets wat ik heel erg gemist heb, iemand die heel erg wil verzorgen, die lief is en begripvol, het staat echt haaks op wat ik daarvoor had."
Gulsen was eerder verloofd met Edgar Davids. Die relatie liep op de klippen nadat de voetballer was vreemdgegaan.
Op zaterdag 13 april 2013 18:27 schreef hunter2011 het volgende: Sylvie moet nu echt beginnen aan damage-control m.b.t haar imago. Ze staat bij collega BN-ers nu ook steeds meer bekend als gold-digger.
Ze moet eigenlijk een pauze inlasten en voor een jaar naar Afrika vertrekken om daar op het platteland als trekpaard te werken.
Maar als je zelf een flink banksaldo hebt, ben je dan ook nog een gold-digger?
Is mogelijk. Er zijn mensen die bulken van het geld en dan nog niet genoeg van hebben. Laat ik het zo zeggen, ik hou niet van mensen die pretenderen heel lief en onschuldig te zijn, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Sylvie is volgens mij een gehaaide keiharde tante.
Overigens kan ik het helemaal mis hebben, ken haar niet persoonlijk. Misschien is het inderdaad zo'n zachtaardig lief bloemetjes-meisje.
Maar als je zelf een flink banksaldo hebt, ben je dan ook nog een gold-digger?
Iemand zoeken die rijker is dan jij voorkomt dan wel dat ze iets met jou beginnen om je geld. Nou is ze geen Christina Onassis, maar zo'n leven vol profiteurs gun je ook niemand.
Op zaterdag 13 april 2013 18:45 schreef hunter2011 het volgende: Is mogelijk. Er zijn mensen die bulken van het geld en dan nog niet genoeg van hebben. Laat ik het zo zeggen, ik hou niet van mensen die pretenderen heel lief en onschuldig te zijn, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Sylvie is volgens mij een gehaaide keiharde tante.
Overigens kan ik het helemaal mis hebben, ken haar niet persoonlijk. Misschien is het inderdaad zo'n zachtaardig lief bloemetjes-meisje.
Ik heb niet het idee dat zij zo gehaaid is, ik denk dat het meer een imago ding is en dat ze zich niet kwetsbaar wilt/durft op te stellen naar de buitenwereld....dat heft dan eigenlijk weer te maken met hoe onzeker iemand daadwerkelijk is of misschien vindt ze het moeilijk om zich te uitten op de een of andere manier
Ik heb niet het idee dat zij zo gehaaid is, ik denk dat het meer een imago ding is en dat ze zich niet kwetsbaar wilt/durft op te stellen naar de buitenwereld....dat heft dan eigenlijk weer te maken met hoe onzeker iemand daadwerkelijk is of misschien vindt ze het moeilijk om zich te uitten op de een of andere manier
Wat collega's (ik meen o.a van TMF) zeiden al eens dat ze een enorme perfectionist is. Ik zie dat ook wel, maar meer eigenlijk ook niet. Gewoon een pietje precies en miss perfect. En dan krijg je dus een Prodent-smile waar je de kriebels van krijgt Maar meer zie ik er ook niet in.
Ik ben erachter wat Sylvie heeft doen bewegen om van Raf te scheiden. Het is eigenlijk heel voor de hand liggend, Sylvie heeft daar altijd zwak voor gehad
Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Montelly het volgende: Ik ben erachter wat Sylvie heeft doen bewegen om van Raf te scheiden. Het is eigenlijk heel voor de hand liggend, Sylvie heeft daar altijd zwak voor gehad
Sylvie van der Vaart heeft het weekeinde van haar 35e verjaardag juichend langs het voetbalveld afgesloten.
Zoon Damián van der Vaart van zes speelt in de jeugd van een Hamburgse club. Hij wist zondag vier doelpunten te maken met trotse moeder Sylvie uitzinnig langs de lijn. De einduitslag werd 7 -2. Haar verjaardag, zaterdag, heeft Sylvie volgens de Duitse krant Bild in haar woonplaats Hamburg in Duitsland gevierd met haar ouders en haar broer. Of haar nieuwe liefde Guillaume ook van de partij was is niet bekend. Haar aanstaande ex-man Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sylvies vriendin Sabia Boulahrouz, werd begin deze week bekend. Als snel bleek ook Sylvie in de armen van een ander te liggen: de steenrijke Fransman Guillaume Zarka.
Ik zou toch graag sylvie eens in een spijkerbroek met simpel shirtje zien, zonder opzichtig tasje en handschoenen. Ontzettend overdressed voor een voetbalwedstrijd
Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef utrecht1970 het volgende: Ik zou toch graag sylvie eens in een spijkerbroek met simpel shirtje zien, zonder opzichtig tasje en handschoenen. Ontzettend overdressed voor een voetbalwedstrijd
Dan Sabia, die gaat gewoon op haar gympen een afhaalmaaltijd halen
Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef utrecht1970 het volgende: Ik zou toch graag sylvie eens in een spijkerbroek met simpel shirtje zien, zonder opzichtig tasje en handschoenen. Ontzettend overdressed voor een voetbalwedstrijd