In de veronderstelling dat hij full time wilde gaan vaderen naast zijn prof carrierequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef alors het volgende:
Als Sabia die kinderen van Khalid niet wil, dan had ze ze toch kunnen meegeven aan hem? Die kinderen wonen niet voor niets bij haar.
Er zijn anders genoeg werkende alleenstaande ouders, of ouders die allebei werken, dus ik zou niet weten waarom hij het alleenstaand vaderschap niet had kunnen combineren met zijn werk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:45 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
In de veronderstelling dat hij full time wilde gaan vaderen naast zijn prof carriere
En waar moet ze van gaan leven dan, als de alimentatie wegvalt? Suggereer je nu dat ze moet gaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef alors het volgende:
Als Sabia die kinderen van Khalid niet wil, dan had ze ze toch kunnen meegeven aan hem? Die kinderen wonen niet voor niets bij haar.
Beetje ondersteboven aan een paal gaan hangen is nog nooit iemand aan dood gegaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar moet ze van gaan leven dan, als de alimentatie wegvalt? Suggereer je nu dat ze moet gaanwerken
voor d'r geld?
Wie zegt dat ze haar kinderen niet wil? Heb ik iets gemist...?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef alors het volgende:
Tenzij je te lang ondersteboven blijft hangen, dan stroomt al het bloed naar je hoofd dat kan nooit goed zijn... Ok... ik draaf doorquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje ondersteboven aan een paal gaan hangen is nog nooit iemand aan dood gegaan
Ze staan niet op twitterfoto'squote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze haar kinderen niet wil? Heb ik iets gemist...?!
Oh heb ik ook hoor, ik gun het meisje haar anonimiteit en zulks, en hopelijk laten de bladen haar met rust. Maar mocht ze ergens in staan ga ik het ook niet principieel niet lezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Pure ordinaire nieuwsgierigheid, iets anders kan ik er niet van maken!
Dat, als ze echt van haar kinderen hield dan had ze ze wel op twitter en facebook gespamd.... en een eigen hyves natuurlijk, want anders hou je niet van je kind.quote:
En ook niet op de paparazzifoto's die er, buiten die met Sylvie, van haar nauwelijks zijnquote:
Oeh, kunnen we Sabia al bijna de schuld geven van het feit dat haar kinderen niet op de foto stonden terwijl ze ze wel bij zich had toen ze met z'n allen ergens heen gingen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
En ook niet op de paparazzifoto's die er, buiten die met Sylvie, van haar nauwelijks zijn
Had je geen foto van een 17 jarige glijdend aan een paal?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef alors het volgende:
Speciaal voor Sherezade dan maar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is net dana international, transsexueelquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Verlening van de eerder geplaatste foto![]()
[ afbeelding ]
oeiquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Verlening van de eerder geplaatste foto![]()
[ afbeelding ]
http://zwanger.blog.nl/be(...)aamin-sabia-bevallenquote:Knap dat je dat zo lang geheim kunt houden! Voetballer Khalid Boulahrouz en zijn vrouw Sabia hebben een zoontje gekregen. Het jongetje heet Daamin. Sabia bevestigde het blijde nieuws vrijdag 18 maart aan RTL Boulevard. Ze is al op 30 januari bevallen van haar derde kind! (Foto: RTL Boulevard)
Het is het stel dus gelukt om de geboorte meer dan anderhalve maand stil te houden. De naam Daamin is gekozen door Khalid die op zoek was naar een Islamistische naam.
Daamin is het derde kind voor Khalid en Sabia. Tijdens het EK van 2008 sloeg het noodlot toe. De zwangere Sabia werd met spoed in een ziekenhuis in Lausanne opgenomen met zwangerschapscomplicaties. Hun dochtertje Anissa werd drie maanden te vroeg geboren. Kort na de geboorte overleed het meisje. In maart 2010 werd hun tweede dochtertje Amaya geboren.
Heb die vrouw ook al voorbij zien komen op de twitter van Sylvie! Tijdens een avondje met Sabia geloof ik! (ik ga ff zoeken)quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef Leandra het volgende:
Weet iemand welke mevrouw op de vliegtuigfoto rechts staat?
[ afbeelding ]
Bron
Wat het lijkt alsof het dezelfde mevrouw is als op deze foto's, en als dat zo is dan geeft het vooral aan dat het allemaal niet uit maakt wie je bent zolang je Sylvie niet bent.
Haar kind wordt op de foto's zelfs weggeblurd, en als het dezelfde mevrouw is als op de vliegtuigfoto, dan is het dus ook een voetballerskind.
Volgens mij is dat ook hetzelfde jongetje wat op die foto staat van dat uitje, na het bekend worden van de scheiding, waar Sabia (en haar kinderen) op de achtergrond bij de trap staan en kennelijk nog niet interessant genoeg zijn voor de paparazzi.
Wat een lelijke nepborsten heeft Sabiaquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb die vrouw ook al voorbij zien komen op de twitter van Sylvie! Tijdens een avondje met Sabia geloof ik! (ik ga ff zoeken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij valt, naast die-tieten-in de-uitverkoop, juist op dat Silvie echt maar op één manier kan poseren als er een camera in de buurt is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lelijke nepborsten heeft Sabia
Zelfde jongetjequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:32 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dit topic: SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf #13: Met een heus charmeoffensief..
Met Sabia (en kinderen) op de achtergrond dus....
Dat is oud nieuwsquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mij valt, naast die-tieten-in de-uitverkoop, juist op dat Silvie echt maar op één manier kan poseren als er een camera in de buurt is.
Welke voetballer zou er met haar getrouwd zijn? Ik ben razend benieuwd, wat een eh...... lieve mevrouwquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef Leandra het volgende:
Haar kind wordt op de foto's zelfs weggeblurd, en als het dezelfde mevrouw is als op de vliegtuigfoto, dan is het dus ook een voetballerskind.
En ze hebben kennelijk geen flauw idee wie die moeder (en vader) van dat jongetje zijn, terwijl het waarschijnlijk ook vrouw en kind van een oranjespeler zijn.quote:
Ik heb geen idee, de enige andere Nederlander die nu bij HSV speelt is in 1991 geboren, dus ik denk niet dat zij daar mee samen is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke voetballer zou er met haar getrouwd zijn? Ik ben razend benieuwd, wat een eh...... lieve mevrouw
Ik heb de hele selectie door google gegooid, maar deze vrouw komt nergens naar voren. Ik ga eens even speuren wie er mee was qua technische staf...quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de enige andere Nederlander die nu bij HSV speelt is in 1991 geboren, dus ik denk niet dat zij daar mee samen is.
Andere mogelijkheid is nog dat ze de vrouw is van Joris Mathijsen, maar ik vind haar niet zo op de foto's van mevrouw Mathijsen lijken, niet heel erg dan.
Denk het niet eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:41 schreef alors het volgende:
Cristel Mathijsen? aangezien hij ook bij HSV speelde? Ik zit op mobiel en google afbeeldingen zoeken werkt zo kut al helemaal buiten waar mijn beeldscherm niet zo lekker meewerkt.
Nehquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Vrouw van Joris Mathijsen? die speelt ook bij HSV en zat in ek selectie
[ afbeelding ]
Speelde, van 2006 tot 2011.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Vrouw van Joris Mathijsen? die speelt ook bij HSV en zat in ek selectie
[ afbeelding ]
De haargrens ligt veel lager.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:43 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het Christel Mathijsen ook wel.... ik weet het niet.
ja straks moeten we VBL er nog bij gaan slepen voor mogelijke namenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef Starlie het volgende:
Misschien is het wel de vrouw van een coach!
Wie of wat is VBL?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja straks moeten we VBL er nog bij gaan slepen voor mogelijke namen
Het voetbalsubforumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |