Ik dacht eerst dat het scrubhandschoentjes waren.quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Het lijken we van die lila latex handschoenen. Met een speciaal luchtje voor de onfrisse klusjes.
En handschoentjes aandoen als het meer dan twintig graden is, is natuurlijk stukken minder opvallend dan even die ring afdoenquote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Leandra het volgende:
Zo zien we niet dat ze een bepaalde ring wel of niet draagt?
Dat is echt zo typisch Hollands he. Deden maar meer mensen wat meer moeite om zich goed te kleden.quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik zou toch graag sylvie eens in een spijkerbroek met simpel shirtje zien, zonder opzichtig tasje en handschoenen. Ontzettend overdressed voor een voetbalwedstrijd
Ja in je galajurk naar de voetbalwedstrijd van je kind gaan is normaal in andere landenquote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is echt zo typisch Hollands he. Deden maar meer mensen wat meer moeite om zich goed te kleden.
Dit vergelijken met een galajurkquote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ja in je galajurk naar de voetbalwedstrijd van je kind gaan is normaal in andere landen
Ze hoeft niet in sweatpants langs het veld te staanquote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is echt zo typisch Hollands he. Deden maar meer mensen wat meer moeite om zich goed te kleden.
Vergeet de handschoenen nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dit vergelijken met een galajurkHet is gewoon een zwarte broek met bikerlaarsjes en een nette zwarte jas.
Zo raar is ze toch niet gekleed voor langs de lijn? Ik draag soms vergelijkbare kleding (oke, geen lila handschoentjes) als ik bij mijn kinderen ga kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ja in je galajurk naar de voetbalwedstrijd van je kind gaan is normaal in andere landen
Waar zie jij een galajurk?quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zie jij een galajurk?
Ik vind dat ze er prima uit ziet. Vind zelfs die handschoentjes nog wel leuk. En de rest van d'r outfit is al helemaal echt volkomen normaal?
en ik moet me behelpen met een nep Birkin Bagquote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo raar is ze toch niet gekleed voor langs de lijn? Ik draag soms vergelijkbare kleding (oke, geen lila handschoentjes) als ik bij mijn kinderen ga kijken.
Ah gossiequote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik moet me behelpen met een nep Birkin Bag
ik ben bang dat mijn algehele H&M style me wel verraad jaquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie
Weten de andere moeders langs de lijn dat hij nep is, of denken ze inmiddels dat jullie wel heel gewoon doen maar eigenlijk de lotto gewonnen hebben?
Oh gelukkig, dat is waarschijnlijk beter dan dat ze gaan denken dat je de lotto gewonnen hebtquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben bang dat mijn algehele H&M style me wel verraad ja
Ik vind dat de eerstvolgende die nog dit plaatje voor de 100e keer hier post een ban moet krijgen....quote:
Er kan maar een iemand dit plaatje voor de 100e keer posten tenzij meer posters hetzelfde plaatje 100 keer posten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind dat de eerstvolgende die nog dit plaatje voor de 100e keer hier post een ban moet krijgen....
Dat dus! wat een gezeiks...je moet zeker in een slobbertrui en sweatpants langs de kant gaan staan met witte tennis sokken in de slippers ..dan ben je pasquote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dit vergelijken met een galajurkHet is gewoon een zwarte broek met bikerlaarsjes en een nette zwarte jas.
Troost je, ik doe het zelfs met minder: een nep Alexander Wangquote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik moet me behelpen met een nep Birkin Bag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |